My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Saturday, December 24, 2005

Aklıma gelen ilk on+on şey;20 things spontaneously came on mind:)))


Arkadaşım Didem beni aklıma gelen ilk 20 şey başlığı altında sobelemiş.Teşekkür ederim. Bakalım hiç hazırlıksız aklıma neler gelecek.Benden enteresan şeyler çıkar biliyorsunuz hadi hep beraber okuyalım:))))
1-Yesterday the day its gone.(evet ilk atraksiyon:)) ingilizce ve türkçe yazmaya karar verdim:)
1-Dün geçti.
2-Tomorrow is the day yet to come.
2-Yarın henüz gelmedi.
3-Today I love.
3- Bugünü seviyorum.
4- Woke up happy and energetic.
4-Mutlu ve zinde kalktım.
5- Great day for creativity.
5-Yaratıcı olmak için güzel bir gün.
6-I am up to any task.
6-Bunun tercümesi ne iş olsa yaparım abi/abla şeklinde çevrilebilir:)))))yaratıcıyım ya bugün:)))
7-Life is great.
7-Hayat şahane.
8-Smiling again.
8-Tekrar gülüyorum:)))Dişim iyileşti onu şey ettim.))))
9-Home sweet home.
9-Evim güzel evim.
10-Friends my darling friends.Love you all:))))
10-Arkadaşlarım canım arkadaşlarım:))))Hepinizi seviyorum:))))
ŞİMDİ BEŞ DAKİKA ARA GERİ KALAN 10 A SONRA DEVAM EDECEĞİM ŞİMDİİİİ SACRAMENTO ÇİMENTO YANİİİİ REKLAMLAR:)))))
İlahi ben bitirmedende herkesi sobelemişim:)))))
Here I come again continuing ; geldim devam ediyorum:)))
11-A new year lays ahead.
11-Yeni bir yıl yolda:))
12-I donot know what will it bring with.
12-Beraberinde neler getirecek bilmiyorum.
13-I hopes brings me happiness,joy,luck,health and the things I might think and wish for later:))))
13-Umarım bana sağlık mutluluk,şans, sevinç ve sonraları düşünüp isteyeceğim şeyleri getirir:)))
14-Time for breakfast
14-Kahvaltı zamanı:)))
15-Tea or coffee:)))
15-Çay yada kahve:)))
16-Of course tea it is out of question that I drink coffee in breakfast:))
16-Tabiiki çay kendime kahve diye ima ettiğime inanamadım:)))
17-My best breakfast plate is broken now I have to eat out of banana leaves:))
17-En sevdiğim kahvaltı tabağım kırılmış bugünlük kahvaltı muz kabuğu üzerinde:))
18-Time to tidy my room.
18-Odamı düzeltme zamanı
19-But not going to tidy :))I donot want to change the earths' balance while new year lays ahead.
19-Fakat düzeltmeyeceğim şu yeni yıla giriş haftasında dünyanın dengesini değiştirmek istemem.)))
20-LET IT SNOW LET IT SNOW
20-Kar yağsın diyorum ama yağar mı acaba:)))
BİPPPİİİİ:))))))

Şimdiii kimi sobeleyelim;Arzu ederlerse Sevgili Şule Türeli ve Burcuyu(pastacı) veTuhfeyi ve Şükranı ve Serrayı ve Nazlıyı ve Sennuru ve Semanuru ve Berrini ve Beyhanı ve Burcuyu(hobi keyfi) ve Münevver ablayı ve Elifi ve Nagihanı ve Serpili ve Arzuyu ve Burcu (gelincik tarlası ) ve Sip sipi ve Demeti ve Cereni ve Pinoyu sobeliyorum.