My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Tuesday, January 24, 2006

Derya Gibi Bayram Çalışmamız:)))

Arkadaşlar bu bayram programında Derya hanımın konuğu olan Lale hocamın gösterdiği bir çalışma. Bu işi yapabilmek için değişik tenekeden yapılmış bir kasnak kullandı.O yalnız:)benim kullandığımın çok daha küçüğü benim ebat 20X20 onunki büyük ihtimal 10X10 du.O kasnakta benimki gibi uçlar var .Uçlara görüldüğü şekilde iplik sarıldı ben ilk deneme olduğu için 2 şer sıra döndüm miktar fazlalaştırılabilir.Yukarıdaki kasnağa ipler sarılıncaki ilk görünüşü.
Bu da kasnağın alttan görünüşü.Knifty knitterların iğnesini kullandım kenarları dikmek için
Yan dikişler.Yan dikişleri yapıyoruzki bir zemin oluşsun örnek için.
Yan dikişin alttan görünüşü
Model oluşturmak için görülen şeklide dikmeye başlıyoruz.

Örnek dikişi yakından .Daha değişik modeller oluşturulabilir artık bu tamamen örnek çıkartma gibi bir şey oldu. EEEE bitmişi:))))
Bu da kasnaktan çıktıktan sonraki son görünüm.Biraz çekti biraz arıza arzetti ama ben onu düzeltirim ütü mütü :))Ayrıca üstüne bir süs müs koyup öyle çekecektim ama hava bulutlu artık o azzzzz sonra diyeyim.Bu arada knifty kasnağıyla buna benzer bir çalışma daha yapıyorum onuda sonra yayınlayacağım.Bunu umarım sevmişsinizdir:))))Bir dolu yapılıp bir çok şekilde değerlenebilir herhalde:))