My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Monday, January 23, 2006

Pazar sayfası yıl 2006 volume IV(4 bu değilmi arkadaşlar ROMA rakamıyla:)))


YORUM YOK
Metin UCa:Bağışlama, bağış H harfi?
Yarışmacı:HÜLAGÜ
XOXOXOXOX
HAYDA
Konuk:Böyle olunca bende karımı affedip yeni,temiz bir sayfa açayım dedim...
Serap Ezgü:Sen ruh hastasımısın?
XOXOXOXOX
LASTİK TÜRKÇEMİZ
Seda Sayan :Tabi erkeklerin kaldırması çok zor aslında.
Konuk:Öyle öyle iş saatleri tutmadığından.....
XOXOXOXOX
MÜSAİT YER
Huysuz:Benim 8 dönüm arsam var
Tan Sağtürk:Bizede bir arsa lazımdı dans stüdyosu için
Huysuz :Var öyle bir tane Karacaahmette!!!!
XOXOXOXOX
WIDELING
Banu Alkan:Darlingçiğimmmm
Murat Taşdemir:Efendim genişlingçiğimm...(Murat bey banu hanımın kilolarından şikayetçi o bakımdan)
XOXOXOXOX
NOTHING Mİ IMPOSSIBLE MI UYGUN?
Beyaz:Kıskandınızmı Murat beyi?(Murat beyin konuk Hadiseye yakın ilgi göstermesi üzerine)
Banu Alkan:NOTHING.....
XOXOXOXOXO
EN DOĞRUSU SALLAMAK
Sayısal Lotoda ikramiye bir hafta devretmeye görsün kıyametler kopuyor basında Tvlerde;İk
ramiye miktarı,o ikramiye miktarı ile alınabilecekler,ve daha bilumum haber yapılıyor konuyla ilgili ve en hiti de tabiiki şanslı rakamlar:)Şimdiii Sayısal Loto 49 adet topun çemberde dönmesi ve alttaki delikten düşmesi mantığına dayanan bir şans oyunu öyleyse Loto oynamanın hiç bir bilimsel matematiksel yanı yok .Siz siz olun bir daha ki devirde sallayıverin gitsin bakalım ne olacak :)))))
XOXOXOXOX
100 KİŞİYE SORDUK?
Tuvalette elinizi yıkadıktan sonra kurulamak için neyi kullanırsınız?
%26 Havluyu (Aferins dedim ben bu gruba)
%17 Üstümü başımı (Bu grup %100 ü bulurdu ama ters taraflarına gelmiş)
%13 Kapı arkasındaki bornozu (eh fena fikir değil havlu bornoz aynı kapıya çıkar)
%09 Kirli çamaşırları (EWWW ama onlarda temizken kurulama görevi yapabilirlerdi)
%14 Kurulamam (kurulamazsan kurulama bana ne)
%21 Yıkamam (yıkamazsan yıkama pis şey ne olacak)
XOXOXOXOX
X MİLYON BİZİ İZLİYOR GÜNLÜĞÜ
Günlüğümüzün bu haftaki konuğu Seda Sayan oldu.Bir konuğun Amerikadaki oğluma selam göndermek istiyorum demesi üzerine havaya giren Seda Sayan Allahımıza bin şükür bütün Dünya bizi izliyor diyerek misaller ötesi bir özgüven gösterdi.Bildiğiniz üzere Dünya nüfusu şöyle bir 5.5 -6 milyara dayanmıştır herhalde.O zaman tüm Dünya Seda hanımı izliyorsa Kanal D de Seda hanımın yayınını tüm dillerden alt yazılı vermeli bence ki muhtemel % 1 lik seyirci kayıpları olmasın .Rivayetlere göre Ay dan ve Marstanda izleyenler varmış vallahi ben bilmem söyleyenlerin yalancısıyım.Öptüm Seda hanımı sizde öpün:))))
XOXOXOXOX
DOKTOR ,ECZACI,VE TIBBİ MÜMESSİLLERE MÜJDE
Havaların soğuması nedeniyle EŞSİZ hizmet ;sırt,bel ve kulunç gibi ağrılar için özel yetiştirdiğim ayımı satıyorum:) Zarif hareketlerle ağrı olan bölgeleri ezer,adale tutulmalarını 15 dakikada geçirir ,alışkanlık yapmaz herşeyden önemlisi reçetesiz satıyorum.Müracaatlar geliş sırasına göre değerlendirilecektir. ayimayim@cimail.com
XOXOXOXOX
NEDEN NEDEN NEDEN
Neden insanoğlu yolda tek başına yürürken dünyanın en ağır başlı şahsiyeti olurda bir grup arkadaşla gezinirken yapmadığı maymunluk kalmaz?(Bakınız şekil bir a şıkkı Candan)
Neden yiyecek ambalajlarının üzerinde hiç bir açma kolaylığı sağlamamasına ve yine bizi makas ,bıçak ve her türlü kesici alet kullanmak veya canhıraş bir şekilde kendisini yırtmak zorunda bırakmasına rağmen inatla buradan açınız yazar?(Vallahi dün söylemesi ayıp pişmaniye kutusuyla başıma böyle bir macera geldi öldüm bittim bayıldım yırtmadan açiyim diye ama çabalar nafile tabiii:))))
Neden bilgisayar klavyesinde her tuşun üzerinde onun ne olduğunu belirten harf ,sayı,işaret bulunurken kossskoca space tuşunun üzerinde bir şey yazmaz?
XOXOXOXOXOX
HAFTANIN SORUSU
Bu cümleyi kim söylemiştir?
Ben almadığım için ALO değilim,Sürekli verdiğim için VERO yum.
a-İbrahim Tatlıses.
b-Mahmut Tuncer.
XOXOXOXOX
Sezen Aksu bebeğim beni duyuyormusun...SAMİMİYET ÖTESİ.Seyirci Sezen Aksuya sesleniyor.
Beyaz bebeğim seninle aynı zekayı paylaşıyoruz...MY MY .Aynı seyirci bu sefer Beyaza
I do not know sana ingilizce....EVET DOĞRU....Müslüm Baba Okan Bayülgene
Sivas spor....AY ÇOK KOMİK....İbrahim Tatlıses Swarovskiyi okuyor.
Yoncaya bak diş macunu reklamı gibi.EVETTT.Huysuz Yoncimike
Sen kuğu gölünde değil kazık gölünde bile oynayamazsın...NİYE YAW.Huysuz Asenaya
Hamam böceklerinden..... ama en güzellerinden....ULTRA İLTİFAT.Huysuz bir yarışmacıya
Dokunmatiğimdir....PUSH BUTTON.Hande Yener.
Paratoner gibiyim....HER EVE LAZIM.Reyhan Karaca
Ben aslında iceberg dağıyım....AYYY ÖLECEM ŞİMDİ.Petek Dinçöz.
Homoseksuel çadır orkestrası....3.PROGRAM AÇILIYORUZ.Huysuz
XOXOXOXOX
AYDIN KÖŞESİ
İşte bardağın taştığı damlalar.DAMLA BARDAĞI
Artık canlarına tak gelmiş.CAN TAKI
Kıla tüye full komple bahane buluyorsa.FULLER FULÜ.
Benim kafam kap karıştı.KARIŞIR TABİ
Konuyu güzel yere getirmeye çalışıyorum.HADİ BAKALIM
XOXOXOXOX
REYTİNG/RATING REKORU NEDİR?
Son haftalarda rating savaşları kızışmaya başladı bende oturdum bir hayli kafa yordum rating rekoru ne olabilir diye .Bana göre rating rekoru ancak daha önce yayınlanmış ve en yüksek ratingi almış bir diziyi yada programı geçen diziye yada programa verilebilir.Bu na göre % 5.5 rating almış bir dizi yada program rating rekoru kırmış olamaz.İyi sonuç almak,gün birincisi olmak ayrı şeydir rating rekoru kırmış olmak ayrı şeydir.Bu saptamama göre gün içinde birinci olan onlarca iyi program vardır sanıyorum.Bazen yazılanlara bakıyorum rating rekoru kırmamış
program ,dizi göremiyorum.TV haberleri yazan arkadaşlar kardeş meslektaşlarını kırabilecek şu dizi yada program rating rekoru kırdı cümlesini nooolur kullanmaktan vazgeçiniz.Öpüyo
rum sizi hepinizi :)))))
XOXOXOXOXOX
ENTERESAN BİR BİLGİ
Dünyanın içinin boş olduğu ,kutuplardaki 2 boşluktan buraya girilebildiğini içeride merkezde bir güneş ve yaşayanlar olduğunu öne süren bir hipotez var.Kaynağı Halley kuyruklu yıldızına isim babalığı yapan Edmund Halleye uzanan bu olay 1926 da kutupları gezen Amiral Byrdın (Richard Evelyn Byrd)günlüğü ile tekrar taraftar kazandı.26 haziran 2006 da Dünyanın içine girmek için yapılacak geziye katılmak istiyorsanız,kayıtlar şuradan:)))))
http://www.ourhollowearth.com/expeditionupdates.htm
XOXOXOXOX
SERDAR ORTAÇ KÖŞESİ
Faruk K ya leblebi dediğim zaman leb demeden leblebiyi anlar....LEBA LEB
Ay ölücem dişlerim dökülecek...ANATOMİ BİLGİSİ 10
Bu 3 kelimeden bir cümle kur zaten Arşimetsin...O EINSTEIN SERDARIM...(yarışmacıyı gaza getiriyor)
Nakafa.....AFAKAN.(nafaka demek istiyor)
Bir kelime kur bana....KUR HADİ.(yarışmacıya)
XOXOXOXO
EN POPÜLER DOKTORLAR
1-Dr .Hannibal Lecter 6-Dr.Frankenstein
2-Dr.Jekyll and Mr Hyde. 7-Dr.Moreau
3-Dr.Zhivago 8-Dr.Watson
4-Dr.No 9-Dr.Oetker:)))))
5-Dr.Who 10-Dr.Renaud Paris:)))))
XOXOXOXOXO
TVLERDEN KUŞ GRİBİ GÖRÜNTÜLERİ
Bir tavuk üreticisi tavuğunu öpüyor.Benim tavuklarım tertemizdir.Bu tavuk hastaysa hastalık bana geçsin .Bakın tavuğumu öpüyorum.Benim kümesimde kuş gribi yok.Tavuğum eceliyle öldü diyor.
Bir başka görüntüde açık hayvan pazarı var.Bir müşteri tavuk almış .Etrafta bir sürü çocuk 1.YTLye tavuğu alan müşterinin tavuğu yoldurması için iş kapmayı bekliyor.İş veriliyor çocuklar kesilen tavuğu yolmaya başlıyorlar ama ne yoluş .Tüm etraf ve hafiften de rüzgarın etkisiyle diğer taraflara uçuşan tüyler ve tüyler ağızlarına girmesin diye üfleyen püfleyen insanlar çekim yapılmanında verdiği sevinçle görüntüye giriyorlar.
XOXOXOXOX
BİPPPİİİİ
Hafta içi programım
pazartesi 1 şirinlik
salı çok değişik bulacağınız bir şirinlik daha
çarşamba I might take a day off :)))
perşembe kızılderili craftlara devam
cuma bebeklik çopim
cumartesi iki şirinlik
pazar pazar sayfası
Başka şubem yoktur
Önemli not:Program blog administratörünün:)) o günkü ruh haline göre haber vermeden değiştirilebilir.Tipogratif hatalardan blogger sorumlu değildir.
BYE SEE YOU LATER ALLİGATOR(S)
DEVAM EL CEVABINI BİLEN BANA YAZSIN ŞİRİN BİR ARMAĞANIM OLCEK:))))