My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Wednesday, October 4, 2006

NELER ÖĞRENDİM:))))

*Annemin ve babamın birbirlerine bağırmalarının beni ne kadar korkuttuğunu öğrendim..
*Meşrubat içerken gülersem içtiğimin burnumdan geleceğini öğrendim...
*Annemle babamın el ele tutuşmalarının öpüşmelerinin beni daima mutlu ettiğini öğrendim...
*Bir şeyin değerini anlamanın en iyi yolunun bir süre yada tamamiyle ondan yoksun kalmak olduğunu öğrendim...
*Bazen hayvanların kalbimi insanlardan fazla işittiğini öğrendim...
*İlk gençlik yıllarımın keder,şaşkınlık ,ıztırap ve aşktan ibaret olduğunu öğrendim...
*Aşkın kalbimi kırabileceğini ama buna değer olduğunu öğrendim...
*Önemli olanın başkalarının benim için ne düşündükleri değil ,benim kendi hakkımda ne düşündüğüm olduğunu öğrendim...
*Sevgilimin beni hala sevdiğini ,tabakta iki elma kaldığında küçüğünü almasından anlayabileceğimi öğrendim...
*Bir insanın kendine güveninin ,başarısını büyük oranda belirlediğini öğrendim...
*Yalnızca minik bir kart göndererek bile birinin gönlünün aydınlatılabileceğini öğrendim...
*Herhangi bir işi yaptığımdan daha iyi yapmaya çalıştığımda ,o işin yaratıcılığa dönüştüğünü öğrendim...
*İnsanların bana ,izin verdiğim biçimde davrandıklarını öğrendim...
*Mutluluğun parfüm gibi olduğunu ,kendime bulaştırmadan başkalarına da veremeyeceğimi öğrendim...
*İyi kalpli ve sevecen olmanın mükemmel olmaktan iyi olduğunu öğrendim...
*Kiminle evleneceğin kararının hayattta verilen en önemli karar olduğunu öğrendim...
*Öğrenmem gereken daha pek çok şey olduğunu öğrendim.Dün sabaha karşı kendimle konuştum.Ben hep kendime çıkan bir yokuştum.Yokuşun başında bir düşman vardı onu vurmaya gittim kendimle vuruştum.....

Bunları niye yazdım eeee DOĞUM GÜNÜMDE :P

It is time I remembered what I knew as a child....that my birthdays' are days of pure ,selfish enjoyment and stuffing myself full of cake :)