My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Saturday, March 17, 2007

Always remember the teapot.Though up to it's neck in hot water,It still continue to sing !!!!

HAFTANIN SORULARI
*Paris Hilton haberlerine ihityaç var mı ? AP.Dünyanın önde gelen haber ajanslarından AP bu sorudan hareketle bir hafta süreyle Paris Hilton haberi yayınlamamış ve hiçbir haber editörü de bu eksikliği fark etmemiş.Darısı Hülya avşar haberlerinin başına....
*Türban takıp ,basma mı giyseydim ? Nurgül Yeşilçay-Sanatçı.Yönetmenliğini Barış Pirhasanın yaptığı Ademin Trenleri filminde bir imamın eşini canlandıran Nurgül Yeşilçay,filmin galasına çok şık bir mini şortla katılınca bir gazeteci -galiba işgüzarlık olsun diye Rolünüzün çok dışında bir kıyafet giymişsiniz diye bir soru sormuş.Aldığı cevap ne kadar doğru.Ya Yeşilçay cankurtaranı canlandırsaydı ? Soruyu soran illede o kıyafetle katılmasını isterdi.
XOXOXOX
HAFTANIN ALINTISI
Tamam,güzelsin hoşsun,seni bırakıp gidenler kudursun da bu fıstıkla nereye kadar? Hem şu anasına bak kızını al hikayesi de külliyen yalan dolan.Bizim annemize bakan orada kalıyor bize bakan olmuyor ki!!!Ayşe Özyılmazel-Sabah.Ayşe hanım babası Neconun evi terk etmesi sonrasında kamuoyunun gündemine sıkça gelen ve dahi Takvim gazetesi yazarlığına terfi eden annesi Oya Hanımın ,Elele dergisinde çıkan ve kendi deyimiyle Sophia Loren edasıyla verilen pozları hakkında böyle yazmış.Artık şu aile çekişmesi evde kalsa diyoruz!!!
XOXOXOXO
HAFTANIN İNCİLERİ
*TÜRKİYENİN İLK GÜNEŞ ENERJİSİYLE ÇALIŞAN SANATÇISI :KENAN DOĞULU.Cem Yılmaz-Komedyen.Powerturk müzik ödüllerine metalik bir ceketle katılan Kenan Doğuluyu tiye alıyor.
*Cin işyeri basmaz.Abdullah Ceyhan-Eskişehir il müftüsü.Eskişehirde bir hamamın cinler tarafından basıldığı iddialarına açıklık getirmiş.Kimbilir belki cinler ter atmaya gitmişlerdir.
*YERSENİZ.Yiğit Alpdoğan-MGK Genel Sekreteri.Gazetecilerin MGK genel sekreterinden ,Barzaninin Şii ,Sünni çatışmasına değinerek ,Biz birlikte olmak isteriz ama bunlar savaşırken nasıl bir arada olabiliriz? açıklamasını yorumlamak isteyince tek kelimeyle bu yanıtı vermiş.Anladınız siz onu!!!
XOXOXOX
HAFTANIN İTİRAFI
Suçumuzu itiraf ediyoruz,bilinçsiz avlanma sonucu denizleri kuruttuk.Balık kalmadı,balıkçının işi bitti.Denetim yok usulsüzlük diz boyu.Hasan Genç-Genç Balıkçılık adlı teknenin sahibi.Herkesin bildiği gecikmiş bir itiraf.Hamsinin neslinin tükenmek üzere olduğunu ve hamsi tükenince de diğer bütün balıkların yok olacağını söylemiş.Yani çocuklarımıza hamsiyi kitaplardaki resimlerinden mi göstereceğiz?
XOXOXOXOX
HAFTANIN MANŞETİ
*Dünyanın bütün eşekleri birleşin.Birgün gazetesi.Mardin belediyesi çalışanlarının bir haftadır sürdürdüğü iş bırakma eylemi sırasında ,kentte çöp toplamak için kullanılan eşeklere yem verilmemiş.Sol vicdanın gazetesi de bu haberi bu manşetle duyurmuş.Biz eşeklere sendikalaşmalarını önerebiliriz.
XOXOXOXOX
HAFTANIN NESİ
30 yaşından beri seks yapmadım,107 yaşını gördüm.Chan Chi-Dünyanın en yaşlı adamlarından biri.107 yaşındaki Chi uzun ömrünü 77 yıldır seks yapmamasına bağlamış.Tabi buna yaşamak denirse!!!!!!!
XOXOXOX
BUSH'A TAMPONLAR
Amerikanın Irak saldırısının 4.yılındayız...ABD oraya sözde Irakı kurtarmaya gitmiş.Irak halkı yaman çıktı.Sam amca artık Irakı değil kendini kurtarmaya çalışıyor.Atatürk;Türkiyenin bağımsızlık savaşının diğer uluslarca örnek alınacağını söylemişti vakti zamanında.Bizim çoktan yitirdiğimiz o ruhu şimdi Irak halkı temsil ediyor.Kök söktürüyor Amerikalı işgalcilere...Amerikan halkı cenazeler gelmeye başladığında Busha desteğini çekti.Bakınız Amerikada otomobil tamponlarına yapıştırılan Bush eleştirilerine ,Bakınız Amerikalılıar Busha neler söylüyorlar;
*George Bush çocuklarımızın savaşacağı teröristler yaratıyor....
*Öldürebileceğimizden daha fazla düşman yaratıyoruz...
*Öldürmeyen işkence etmeyen demokrasi istiyoruz...
*Tarafını seç Bushtan yana mısın zekadan mı?
*Aptal insanlar aptal cumhurbaşkanı hak eder...
*En az bir dili konuşan cumhurbaşkanına ihtiyacımız var...
*Nixon en azından istifa etmişti....
*Aptalını kaybeden Texas köylüsü hangisidir?
XOXOXOX
DOKTORLARA GÖREV
Sağlık Bakanlığı yayını Aile Hekimliği Türkiye Modeli başlıklı bir kitapçık hastanelerde hekimlere dağıtılıyor.Kitapçığın 44.sayfasında Genel Pratisyen/Aile Hekimliği Uzmanı başlığı altındaki tanımı aşağıya aynen yazıyorum:
.....Genel pratisyenler/Aile Hekimliği uzmanları ,disiplinin prensiplerine göre eğitilmiş uzman kilinisyenlerdir.Yaş,cinsiyet ve hastalığa bakılmaksızın her kişiye öncelikli olarak kapsamlı ve devamlı hizmet vermekle sorumlu kişisel doktorlardır.KİŞİLERE AİLELERİNİ TOPLUMLARINI VE KÜLTÜRLERİNİ GÖZ ÖNÜNDE TUTARAK HİZMET VERİRLER.Topluma ilişkin mesleki sorumluluk taşırlar ve toplum sağlığı merkezleri ile işbirliği içinde hizmet verirler.....
Hekimliğin bir andı vardır...Bu ant içinde insanlara tam bir eşitlik içinde hizmet verilmesi koşul olarak yer alır .Andın bir cümlesi şöyledir:
....Din,milliyet,ırk,siyasieğilim yada toplumsal sınıf ayrımlarının görevimle hastam arasına girmesine izin vermeyeceğime...
Ant böyleyken Sağlık Bakanlığını kitapçığında yer alan büyük harfle yazdığım satır ne anlama gelmektedir?Sağlık Bakanlığı bu ayrımcılığın ne anlama geldiğini açıklamalıdır...
XOXOXOX
HAFTANIN ŞİİRİ
Bir çift yaprakmış dalında yumuşacık
Tutmuşum tutmuşum ellerinden senin
Düşmüşüz yavaşça bir sakin derenin
İçindeymişik yeşilmişik sazmışık
XO
Balıklar gibiymiş sessiz ve karanlık
Yüzermiş saçların yüzermiş nefesin
Susarmışız öyle sakin bir derenin
İçindeymişik yeşilmişik sazmışık.... CAN YÜCEL
XOXOXOX
HAFTANIN ENTERASAN SORUSU
İzmirde görevli bir ambulans hekimi Atatürk Eğitim Hastanesi Acil Servisinden çıkarken ,içeriye giren bir hasta yakını kendisini yakalamış ve aceleyle sormuş ;Birader sol ne taraf ?Hekim ,bize akşama kadar o kadar çok şey olan olur ama sol tarafı sorana ilk defa rastlıyorum demiş...
XOXOXOX
YA OSMAN ZEKİ BEY....
İstiklal Marşının kabul edilişinin 86. yılı kutlanıyor....Millet meclisinde görkemli bir kutlama yapılıyor.O kadar ki Başbakan ve Meclis Başkanı Mehmet Akifin Çanakkale Şehitleri şiiri okunurken gözyaşlarını tutamıyor ağlıyorlar.Bu törenlerde acaba bir unutkanlık yaşanmıyor mu ? Evet yaşanıyor.... İstiklal Marşının söz yazarı Mehmet Akif anılırken marşın bestecisi Osman Zeki Üngörden kimse söz etmiyor.Oysa marşın sözlerini daha sonra yapılan beste güzellleştirmiştir.Marş demek beste demektir...Osman Zeki Üngör anılmaya değer önemli bir bestecidir....Peki neden adı ,tek kelimeyle olsun anılmıyor?
XOXOXOX
ATATÜRKÇÜDE AĞLADI
İstiklal Marşının şairi anılırken Başbakan ve meclis Başkanı hüngür hüngür ağlamışlar.Ama esas ağlayanlar veya ağlaması gerekenler kimler biliyormusunuz?Bu ülkenin yurtseverleri ...Atatürkçüleri...
BEN EZELDEN BERİDİR HÜR YAŞADIM ;HÜR YAŞARIM.
HANGİ ÇILGIN BANA ZİNCİR VURACAKMIŞ ŞAŞARIM !!!
dizelerini dinlerken aynı gün gazetelerde ABD SINIR ÖTESİ OPERASYONA İZİN VERMİYOR haberini duyan bir Atatürkçü gözyaşlarını nasıl tutabilir ?
XOXOXOXO
REYTİNG CANAVARI TESPİTLERİ
*Devlet Tiyatrosu sanatçılarının dizilerde rol almaları tehlikeye girmiş.Hallolur!Kültür Bakanı hallederiz diyorsa olur.Bu arada Sanata gem vuruluyor gibi açıklamalarada rastladım.Para yetmiyor bu sayede para kazanıyoruz diyen açıklamlarda vardı.Bence ikinci kategori doğru.Dizilerin kalitesi yükseliyor savları öne sürüldü.Böyle mi oluyor?Oyunculuk olarak tabii? Ama dizilerin kendisinde sorun varsa oyuncunun yapabileceği bir şey yoktur.Yani Devlet Tiyartorusundan oyuncu almakla bu iş çözülseydi! Neyse ben de Devlet Tiyatrosu oyuncularının onlara ciddi gelir sağlayan bir sistemin içinde yer almalarını isterim.
*Bizim dizilerde sabah evinden çıkıp koşan kadın tipi var mı?Kadın evde yemek yapar,adamla uğraşır,iş kadını bile olsa etrafındaki entrikalardan başını kaşıyacak vakti yoktur.Köy ve kasaba konulu dizilerde zengin ağanın evinde oturan kadınlar kendi çaplarında dedikodu yaparlar,hamur açarlar.Amerikan filmlerinde ve dizilerinde kadın koşar ,evle bizimkisi kadar ilgili değildir,sürekli elinde paketle marketten gelir,ya çin yemeği yapar yada pizza.Aşk ve dedikodular konusunda daha rahat ve vurdumduymazdır.
XOXOXOX
?????
Rüştü Reçber: Öbür tarafta Rijkaard ile karşılaşırız değil mi?
AKP Milletvekili Lokman Ayva :İnşallah
R.Ç:Cennete gidersem valla hesaplaşacağım insanları göremeyeceğim.
L.A:Bir şekilde hesaplaşırsın.Mahkeme-i kübra var çünkü.
XOXOX
NE KADAR KOMİKSİNİZ
İlker Yasin:Engin ,Necatiyi nasıl buldun?
Engin Verel:Vallahi ,aradım ama Necatiyi bulamadım...
XOXOXO
*UEFA yolu kesildi ama Fortis Kupasında iddia sürüyor.Şampiyonluk yarışında fark açılıyor .Zico ile Fenerbahçe Türkiyede fırtına gibi esiyor.Bu başarılı öğrencinin bilemediği tek soru var;DO YOU SPEAK ENGLISH? (İngilizce Biliyormusunuz?)Gürcan Bilgiç .HIIII???
*Sabrinin ayağıyla Umutun kafası öpüşüyor şu anda.Gürcan Bilgiç.ALLAH SONLARINI HAYR ETSİN.
*Frene basarak hızlı gidilmez.Ali Sami Alkış.ÖZLÜ SÖZ 7865.
*Benim sakatlıklar nazara bağlı sakatlıklar.Hakan Şükür.NAZARIN DEDİĞİ OLUR.
*Turu geçen Beşiktaş için daha güzel şeyler yazmak isterdim.Tigananın teknik adamlık kariyeri bunda engelledi.Beşiktaşla aramı bozdu.Buna da ben bozuluyorum.Korkut Göze .BOŞVER.
XOXOXO
HAFTANIN VİDEO KLİPLERİ
4 YÜZ DANDİNİ DANDİNİ DASTANA
http://www.youtube.com/watch?v=69w-eRCT23A
PAMELA ARTIK BİR ŞEY YAPMAK LAZIM
http://www.youtube.com/watch?v=xW82rCxZyho&NR

Haydin baş baş

Kaynaklar:Açık Pencere ,Milliyet,Reyting Canavarı