My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Wednesday, May 30, 2007

MAX'İN BİR GÜNÜ / A DAY OF MAX

SABAH KALKTIM İLK İŞ TV AÇILDI.I STARTED THE DAY WITH TV

OFFF EN SEVDİĞİM DİZİ BİTTİ.SHUCKS MY FAVORITE SHOW FINISHED.
BİRAZDA KAŞINAYIM: )A LİTTLE BİT SCRACHING :)
ÇİÇEKLERE BAYILIRIM.I LOVE FLOWERS
KIZMIŞIM AMA NEYE ? GET ANGRY BUT TO WHAT?
İTİRAF EDİYORUM CANDAN'A KIZMIŞIM AMA O DA BENİ RAHAT BIRAKMIYOR:) I CONFESS THAT GET MAD TO CANDAN HOLDING ME SO TIGHT AND SQUEEZEEE
ÇOK USLUYUM AMA ...I AM VERY WELL-BEHAVED...
BU BENİM İŞTE ...THAT'S ME ALL RIGHT
KUCAK İSTİYORUM AMA...I WANT TO SIT CANDAN'S LAP BUTT....

BU KOLTUK YASAK AMAAA.....THIS COUCH IS NO NO BUTTT ......

ÖĞLE UYKUM İÇİN İDEAL :)IDEAL FOR MY MY DAY TIME SLEEP
ŞİMDİ SAHİDEN UYKU VAKTİM. GOING NIGHT NIGHT .

Saturday, May 26, 2007

KADINLARIN KİMYASAL ANALİZİ HAMMADDE GÜVENLİK BİLGİ FORMU

WOMAN WITH A PEARL -COROT ,JEAN-BAPTISTE-CAMILLE .
XOXOXO

Konu : Analiz?

Element : Kadın
Sembolü : WO
Atom ağırlığı : 53,6 kg olarak kabul edilmiştir ancak 40 kg'dan 200 kg 'a kadar değişik çeşitleri bulunmaktadır.

Fiziksel özellikleri
1- Yüzeyi renkli film tabakasıyla kaplıdır.
2- Değişik sıcaklıklarda kaynar.
3- Bilinen bir sebep olmaksızın donar.
4- Özel ilgi gördüğünde erir.
5- Yanlış kullanımlarda ısırır.
6- İşlenmemişinden sıradan maden filizine kadar pek çok halde bulunur.
7- Doğru noktalara basınç uygulandığında ürün verir.
8- Standart ölçüleri varsa da kolay bulunmaz.
9- Çekici özelliği nedeniyle fazla yaklaşılmaması önerilir.

Kimyasal özellikleri
1- Altın,gümüş,platin ve diğer kıymetli madenlerle yakın akrabalığı vardır.
2- Büyük miktarlardaki pahalı maddeleri ve değerli taşları absorblayabilir.
3- Belli bir sebebe bağlı olmaksızın patlayabilir.
4- Sebepsiz yere çıkıp gidebilir.
5- Likitlerde çözünürlüğü yoktur fakat alkolle doyurulduğunda aktivitesi büyük oranda artar.
6- Dünyada bilinen en büyük servet indirgeyicidir.
7- Özellikle kapalı alanlarda bir arada tutulmaları tehlikelidir.
Çok sayıda bir arada olmaları merkezi sinir sistemini etkiler.

Genel kullanım alanları
1- Genelde süs olarak.
2- Üretimde
3- Belli dozda kullanılması halinde rahatlamada büyük yardımcı özelliği vardır.
4- Çok etkili temizleyici özelliği vardır.

Testler
1- Saf numunesi doğal halde bulunabilirse rengi parlak pembeye döner.
2- Daha iyi bir numunesiyle kıyaslandığında rengi yeşile döner.
3- Kulağa zarar verdiği tespit edilmiştir.

Potansiyel tehlikeleri
1- Tecrübesiz ellerde çok tehlikelidir.
2- Birden fazlasıyla ilgilenmek yasal olarak engellenmiştir ancak değişik mekanlarda ve birbirleriyle direkt temas etmelerini engellemek koşuluyla bu yapılabilir.
3- Ayni mekanda, uzun süre bir arada olmak,çeşitli sakıncalar oluşturmaktadır.
4- Bağımlılık yapabilir ve tedavisi yoktur

Tuesday, May 22, 2007

I CROTCHETED THEREFORE I AM:)))) 3:))))

Pembe/Pink melange
Mavi/Blue melange
Beyaz /White
Yeşil /Green melange
Ecru
Sarı/ Yellow melange
Örneklerin hepsi aynı ama değişik renklerle değişik görünmüşler hoş :)
All of the patterns are the same but with different colors of yarns they looked different.Nice:)

Sunday, May 20, 2007

What's in a day?Memories to create...People to love...Hapiness to share...



Arkadaşlar bugün saat 15 :30 da İstanbul Maltepe sahilinde bir koyda ? Mac-Ghille-Laider Johnson VERSUS Bulut Bey duellosu vardır.Gazaları mübarek olsun.Kullanacakları silahı ben şahsen bizzat kendim seçtim.Görüldüğü üzere su tabancası :)Bu mümtaz şahsiyetleri henüz tanımayanlar üst postu ve diğer kapattığım postları takiben biraz olsun tanıyabilirler arkadaşlar hayranlarımdır .Hayatta kalırlarsa büyük ihtimal bu pehlivan tefrikası yorumlar devam edecek.İşte böyle....

*Anlat Bakalım Yarışmasından yaşanmış diyaloglar :)
Kelime: KADINBUDU
- Olum sen nesin?
- Erkek!
- Tersi?
- Kadın!
- Onun yeneni?
- Çıtır
XOXOXO
*Kelime: TERLIK
- Neyle yürürsün
- Ayak!
- Heh hani böyle ayaklarin üşür altinda onlar olur bole yumşak yumşak
- Koyun!!
- Yuh onun daha küçüğü ya, koyun dedi hödük!
- Kuzu!!!
- Allah belanı versin pas!
XOXOXO
*Kelime: DİZ
- Pantolonu nereye giyeriz?
- Bacağa?
- Hah. bacaklarimizin ortasinda ne vardir?
- Ohaaa!
XOXOXO
* Kelime: ZEBANİ
- Allahın meleklerinden biri.
- Cebrail.
- İlk üç harfi çizgili bir hayvanı çagrıştırıyor.
- Zebrail ?
- Seni zebrail çarpsın insallah!
XOXOXO
* Kelime: DUVAK
-Kadinla erkek birlesmeden once, erkegin kaldırdığı şey
-Ohaaa
XOXOXO
*Kelime: TELEPATI
-Hani ben sana bir seyi anlatmaya calisiyorum ama sozle degil beyin , dalgalariyla falan...
-İhihih neydiiii.. teletabi..!
-Tamam tele'si kalsin kedilerin eline ne denir?
-Buldum telepence
-Offf beee bi kere de bil be...
XOXOXO
*Kelime: TIMSAH
-Abi böleee hani kertenkele nedir
-Hayvan
-Ne cins hayvani
-Sürüngen
-Ok abi bu kertenkelenin birkac beden buyugu
- Ejderha
-?!???!!(yuhhh)son kelime eger bilinirse oyun ve hesap girecektir. sure son 10 saniye
XOXOXO
* Kelime: LAMBADA
*Ekip1 bakan kisi: Aha mictiniz
*Ekip2 anlatan kisi: Sen oyle san. soyle bakalim alaaddinin cini nerede yasar ?
*Ekip2anlayankisi: Lambada
*Ekip1toptan: Hastirr...
XOXOXO
*Kelime: Van Gogh (kulak tabu kelime)
-Abi bu kisi bir organini kesen bir sanatci
-Bulent Ersoy!!!
XOXOXO
*Kelime: UĞUR DÜNDAR
*Anlatan: tv de program yapiyo hani yillardir
*Anlayan: Reha Muhtar? Ali Kirca?
*Anlatan: Yok yok sarisin mavi gozlu
*Anlayan: Ataturk?
*Ekip1: Gülmekten iptal!
XOXOXO
*Kelime: KRAMP
*Anlatan: Hani futbolculara girer
*Dinleyen: Krampon gulme sesleri kesildiginde sure coktan bitmis
XOXOXO
*Kelime: SERÜVEN
*A: abi Macellan nasi biriydi?
*B: ne biliyim iyi biriydi heralde (birinci kopus,ama duur)
*A: abi onu demiyorum neye duskundu?
* B: kariya kiza bi de ickiye olabilir(pes)
XOXOXO
* Kelime: MISIR
*Kız:Keops nerde??
*Çocuk:Etiler!!
*Kız:Allah cezani versin emre....
XOXOXO
* Kelime: OKUL
-Biz nereye gideriz hergun
-Bara... diskoya... sinemaya.. cafeye...bowlinge..alisverise...gezmeye.. ay olmuyo boole baska sekilde anlat
-Ailemiz bizi nereye gidiyo biliyor
-Haaa okulaaa
XOXOXO
*Kelime : ANNELER GÜNÜ
-Cennet kimin ayaklari altinda ?
-Anne-tamam , hani onlarin ozel bi zamanlari var , ne o?
-Adet..
XOXOXOX
*Kelime:KÖPEKBALIĞI
-Denizde ne olur?
-Dalgaa!
-Hayir ya oyle diil hani karadada var hav hav eder?
-Ha köpek
-Onun denizde olani?
-Deniz köpegi
XOXOXOX
19 MAYIS
Atatürk'ün İstanbulda işgalcilerle işbirliği yapan hükümete karşı mücadeleyi başlatmak üzere Samsuna ayak bastığı ...Bağımsızlık onuruna ilk adımı attığı gün...Bir ülke bağımsız değilse sömürgedir...Sömürgelerde ne özgürlüğün ne ulusal egemenliğin yani demokrasinin varlığı söz konusudur.Bu yüzden Atatürk ÖNCE BAĞIMSIZLIK demiştir.Bakınız ne diyor Yüce Önder;
Özgürlük ve bağımsızlık aşkı ve bağımsızlık benim karakterimdir.Ben,milletimin ve büyük atalarımın en değerli mirasından olan bağımsızlık aşkı ile yaratılmış bir adamım!Çocukluğumdan bu güne kadar ailevi ve resmi yaşamımın her evresini yakından tanıyanlarca bu aşkım bilinir.Bence bir millete saygınlığın ,namusun ve insanlığın yerleşmesi ve yaşaması ,kesinlikle o milletin özgürlük ve bağımsızlığına sahip olmasına bağlıdır.Ben kendim ,bu saydığım özelliklere çok önem veririm ve bu özelliklerin kendimde varlığını iddia edebilmek için milletimin de aynı özellikleri taşımasını şart ve esas bilirim.Ben yaşayabilmek için kesinlikle bağımsız bir milletin evladı kalmalıyım!! Bu sebeple milli bağımsızlık ,bence bir yaşam sorunudur.Millet ve memleketin çıkarları gerktirdiğ. takdirde insanlığı oluşturan milletlerden her biriyle uygarlık gereğinden olan dostluk ve siyaset ilişkilerini ,büyük bir duyarlıkla takdir ederim.Ancak,benim milletimi tutsak etmek isteyen herhangi bir milletinde bu arzusundan vazgeçinceye kadar amansız düşmanıyım!!!(1921 ATATÜRK'ÜN S.D 1 II.,s 24)
Ne yazıkki 19 Mayıs süreci bugünde devam ediyor....Bu günde gayri milli unsurların siyasi ve ekonomik işgali söz konusudur.Bugünde işgalcilerle işbirliği yapanlar söz konusudur.O yüzden halk meydanlara dökülüyor...Bağımsızlık istiyor...Kurtuluş istiyor....
Milliyet Açık Pencere 19 Mayıs 2007
XOXOXO
ÇOK DUYARLILAR
Herald Tribune gazetesinde bir mektup yayımlayan 50 avrupalı entel söze şöyle başlıyor;Son günlerde Türkiyenin vatandaşları ;Türk ordusunun 27 Nisanda yayımladığı muhtıraya Avrupa ve ABD deki politi,kacıların vereceği tepkiyi dikkatle gözlemekteydiler....
İngilizce aslı;In recent days Turkeys citizens have been carefully watching....
Bildiri Türk halkı ve Türk vatandaşları demiyor,Türkiyenin vatandaşları diye başlıyor...Hangi duyarlılık içinde oldukları ilk cümlede belli oluyor....
Avrupalılar kendi halklarından böyle mi söz ederler??
XOXOXO

Wednesday, May 16, 2007

Animal disguises

Gold-shark.Mutasyon ....

What are friends for? Arkadaşlıklar ne içindir?
Bruce the elephant
The new guy looks cool-Yeni arkadaşta bayağı havalı
Pink flamingos-Aaaa bizden biri olmaya çalışan var....
This tiger loves flour-Bu kaplan un sever....
Cheeky Cocky-Bakalım ne kadar aldatacağım bu kazları kötü bakıyorlar...
Somebody is hiding.Birisi saklanıyor ama...
Black tie event- Birisi bizden değil ama hadi neyse...

Sunday, May 13, 2007

The beauty of an idea is not in the idea;It is in the action that follows!!!!

EGG HEAD /YUMURTA KAFA
XOXOXOX
*Adnan Polat saat kaç ? DURMUŞ ABİ.Turgay Şeren.
*Beşiktaşlı oyunculara teessüf ediyorum.Tigana'ya teessüf ediyorum.Şu Fenerbahçe'yi yenemediler,şu Fenerbahçe'ye gol atamadılar.KÜS ONLARA.Sinan Engin.
*Burası 48 derece sıcak.Saunada gibiyim.Yanmış gibiyim.PARA KAZANMAK KOLAY MI?Ahmet Çakar.
*Maç'ı Başkanlar birlikte izledim.EEEE...YANİ ?Alattin Metin.
*Üstelik Kezman'ın özrüde kabahatinden büyük.Ve hatta biraz dangalakça...ESTAĞFURULLAH.Ahmet Çakar.
*Zaten fiziği iyi olan adam kimyada iyidir Hocam.Beyni işler,okşizen gider.SEN ÖYLE DİYORSAN GİDER.Erman Toroğlu.
*Şimdi benden özür dile Möysö!BAŞKA ARZUNUZ.Kazım Kanat.
*Dünyada dengel, takım diye bir şey var:Türkiye'yedaha gelmedi.YOLDAYMIŞ.Ziya Doğan.
*Sezar'ın hakkı Sezar'a ,Zico'nun hakkı Zico'ya.GERETS'İN Kİ GERETS'E.Haşmet Babaoğlu.
*Benim bir torunun var,İsmi Orkun.Kaleci Orkun'dan dolayı.Bana evlatlar bir torun daha verirlerse ismini Kaka koymazsam Kur'an çarpsın.YEMİN ETME.Vedat Okyar.
XOXOXOX
HAFTANIN MAĞDURU
Gaziantep'in Nizip İlçesi'nde yaşayan 67 yaşındaki Elif Polat,ruhsatsız ev yaptığı için mahkeme kararıyla 6 ay süreyle eğlence yerlerine gitmeme cezasına çarptırıldı.Elif Nine de bu AĞIR ceza karşısında düşündü ,düşündü ve düğünlere gidemeyeceğine karar verdi.Şimdi düğünlere çocuklarıyla altın yolluyor.
XOXOXO
HAFTANIN NESİ
Hindistan'ın Bihar eyaletindeki düğünde ,sarhoş damat düğüne katılanları rahatsız etmesin diye gelinin ailesi tarafından düğünden kovuldu.Bu sırada damadın küçük kardeşi ;İsterseniz ben evleneyim dedi.Ve ağabeyinin yerine gelinle o evlendi.Damat ayıldıktan sonra artık bu köyde benimle hiçbir kız evlenmez diye yazıklandı.
XOXOXOX
HAFTANIN SÖZÜ
İslamcı partilerden hoşlanmıyorum.Abdullah Gül-11.Cumhurbaşkanı adayı.O halde Cumhuriyet Mitinglerine son verilebilir.
XOXOXOX
HAFTANIN CÜRETKARI
Bütün köşe yazarları eleştirmişti beni.Şimdi dediğime geldiler.Ece Gürsel -Manken.İki ay önce Cumhurbaşkanlığı seçiminin halk oylamasıyla yapıldığı gafıyla gündeme gelmişti.AKP 'nin Cumhurbaşkanını halk seçsin değişiklik önergesinden sonra böyle konuştu.Yoksa haftanın yüzsüzü mü desek ?
XOXOXOX
HAFTANIN SORULARI
*Be eblehler ,sizde akıl yok diye bizde de olmayacak mı?Erkan Mumcu.Genelkurmay muhtırasından daha önce haberleri vardı iddialarına karşı böyle söyledi.
*Cezaevinde miyim?Emre Günaydın.Malatyada üç kişiyi kesmekle suçlanan ve üçüncü kattan atlayan zanlının ayıldıktan sonraki, ilk sorusu.HAYIR !! CENNETTESİN!!
*Devletin en gizli evraklarına vakıfım.Bana değil de kime güveneceksiniz.Abdullah Gül-Sabık 11.Cumhurbaşkanlığı adayı.Demekki her koltuğun başka ağırlığı var.
XOXOXOX
HAFTANIN KAZANANI
ERKAN MUMCU
Partisinin oy oranı yüzde 2 lerde görünüyordu.Yani kesinlikle barajı aşma şansı yoktu.20 milletvekiliyle,Mecliste bütün değiştirebilecek bir şans elde etti.Bu şansını iyi kullandı ve DYP-ANAP birleşmesine imza attı.Yani merkez sağı birleştiren iki liderden biri olarak adını tarihe yazdırdı.ANAP ın siyasi yaşamının son bulmasını seçimle değil,o tarihi girişimle taçlandırdı.
XOXOXO
HAFTANIN EYLEMİ
Kavgayı bırakın Feneri şampiyon yapın-%52 Grubu.Fırlama,muzip ve siyaseti hicveden muhalif bir grup var.Adları ülke gençliğinin nüfusa oranına atfen %52.daha önce Boğaziçi Kariyer Günlerinde Koç grubunun öğrencileriyle yapılan toplantıda ,yere koç yumurtası bırakmış ve Bu köle pazarında ,düşüren var mı ?diye bağırmışlardı.
XOXOXO
ANNELER GÜNÜ
1-Yapma yaa,yarın mı ?(genelde cumartesi akşamı söylenir)
2-Her sene aynı dert,valla
3-Tartışma benimle,önce benimkine ,sonra seninkine gideceğiz.
4-Böye bir saçmalığa alet olamam ,senede bir gün olur mu,her gün anneler günü ayıp be!
5-Tüketim artsın,alışveriş yapılsın ,çiçekçiler zengin olsun diye Amerikalıların uydurduğu bir şey ,bizi ilgilendirmez.
DEYİP TE annesine gitmeyen var mı? Yukarıdakilere ,kendimizi kandırmak sonucu değiştirmeyecek.O yüzden ,olayı fazlaca zorlaştırmadan ,ortalığı bulandırmadan bu işi hallaetmek en iyisi.Bir demet çiçek ,bir öpücük ya da hiç bir şey.Onlar ne olsa kabul ediyor.
ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN.
ANNEMSİZ İLK ANNELER GÜNÜM HER GEÇEN GÜN ONU DAHA DA ÖZLÜYORUM.SEVGİLERİMLE

Thursday, May 10, 2007

ÇOPİ ÇOPİLER

:)))))))







Tuesday, May 8, 2007

If you wake up breathing ;It is a good day -so make the most of it....

PERİHAN HANIMIN TAVŞANI ORTADAKİ MAVİ GÖZLÜ OLAN :)
XOXOXOX
BEDAVA AVUKATTA HAZIR
Sabri Ugan:Adnan kullandığın ifadelerde kendini hukuksal anlamda zora sokacak ifadeler kullanıyorsun,bu anlamda seni uyarıyorum.
Cem Papila:Ben senin avukatlığını yaparım,merak etme Adnan!!
XOXOXO
*MESAJ:Bu fotoğrafta Komplo Teori Uzmanları üç boyutlu yorum getireceklerdir.Mesela söze şöyle gireceklerdir;Ulusoy Federasyonunun en güçlü ismi,Aziz Yıldırımın Fenerbahçeden ihraç ettirdiği Tahir Kıranın iki başkan Odyakmaz ile Demirören ortasınıda oturmasının anlamı nedir?Çaktınız değil mi?ÇAKAMADIK.Kazım Kanat.
*Dört maçımızıda alırsak yüzde yüz şampiyonuz.ZEKA KÜPÜ YÖNETİCİ.Beşiktaş Şube Futbol Sorumlusu Celal Kolot.
*Appiahın Luganonun ,Ümit Özatın olmadığı bir maçta skoru değiştirebilecek bir M.Yozgatlı kadroya alınmıyorsa ben bunun hesabını sorarım arkadaş? SOR ARKADAŞ.Selçuk Yula.
*NOT:Bugün saat 12:00 de ,şayet kaçırırsanız salı günü saat 18:00 de FB Tvde ,Sevgili Halit Kıvançın sunduğu Efsanenin 100 .yılında Şükrü Birant ile birlikte ilk kez tv ye çıkacağım.Buluşmak üzere saygılarımı sunuyorum.SAYGILAR BİZDEN HULKİ BEY AMCA.Hulki Bey Amca.
*Bende Beşiktaş içinde bir çok şey döndüğünü ,yani bir şeyler olduğunu biliyorum.VARLIĞIN YETER.Sinan Engin.
*Ziconun saçları döküldü biliyormusunuz?Saçları azaldı yani.Ne zaman geldi ekim ayında.YOKK ŞUBATTA.İlker Yasin.
*Mehmet Topal,Çanakkale Dardanelden bayağı astronomik rakama geldi Galatasaraya.Liverpool maçında Ainfield Roalda çıktığı andan itibaren tamam ben bu formayı kaptım deyip de ondan sonra hüsrana uğradığı oldu mu?Ki olmuştur mutlaka.NİYE SORUYORSUN O ZAMAN.Faik Gürses.
*Türkiyede yabancılar hiçbir şeyden çekinmiyor.Galatasaraylı İliçin yaptığını bir Türk futbolcu yapsaydı hemen gönderilmişti.Benim sporcum bunu yapsaydı döverdim.BİLMEZ MİYİZ!!.Antalya spor Teknik Direktörü Yılmaz Vural.
XOXOXOX
HAFTANIN OLAYI
TÜM ZAMANLARIN MİTİNGİ
Cumhuriyet tarihinin en kalabalık mitingi Çağlayanda gerçekleşti.Yaklaşık bir milyon kişinin katıldığı tahmin edilen mitinge kadınlar damgasını vurdu.Cumhurbaşkanlığı seçimini ,kendi yaşam tarzlarına bir müdahale tehdidi olarak gören kadınlar ;Çağlayanın ve bu sürecin motoru oldu.İŞTE; Mitingde atılan ve açılan sloganlardan bazıları;
*Ne darbe,ne AKP.Tam bağımsız Türkiye.
*Çankaya yolları şeriata kapalı.
*Bindirilmiş kıtayız ,önderimiz Atamız.
*Meydan sayıldı ,Tayyip bayıldı.
*Millet ayıldı,imam bayıldı.
*İşte alan işte Çağlayan...Ananı da al git Erdoğan...
*Çarşı Güle de karşı.
*Haydi Gülüm yandan ABD kölelerine kalmaz bu vatan.
*Hayrünisa Gül..Seni beden dersinden sonra Çankayadan da muaf tutuyoruz.
*İmam olmasın dedik müzezzin seçtiler.
*Tayyip baksana kaç kişiyiz saysana.
*Bindirilmiş kıtalar deiliz,bin-dirilmiş kıtayız.
*Haçlı iktidat ,Çankayaya çıkamaz.
*Anladın sen Tayyip.
*Gavur İzmir burada ,Tayyip nerede?
*Atma Recep din kardeşiyiz.
*Kelle değil,şehit...
*Kafası arap aşığı ,gövdesi Amerikan uşağı Cumurbaşkanı istemiyoruz.
KAYNAK :TÜM BASIN
XOXOXOXO
HAFTANIN İTİRAFI
Gürcistandaki Gül devriminde aktif rol oynadım-George Soros.Amerikalı Spekülatör.HO HO George Soros,bir iki üç daha fazla Gürcistan.
XOXOXOXO
HAFTANIN İNCİSİ
Sokakta model gibi kadınları gören erkek,evindeki karısına aldırmıyor,ailenin temeli sarsılıyor.Muhammede Taghi Rahbar.İranlı Milletvekili.İranda kadınların tesettür yasalarına yeterince uymadıkları gerekçesiyle göz altına alınmalarıyla ilgili tepkilere böyle yanıt verdi.Oysa İtimad melli gazetesinden Masih Ali nejat yazısında ,Kadınlara yapılan bu operasyonlar yalnış anlamadan mı kaynaklanıyor?Halkımızın eşitsizlik ve yoksulluk gibi sorunları çözüldü mü ? sorularını soruyordu.Tesettür kıyafetleri içindeki o kadınların model gibi olduğu acaba nasıl anlaşılıyordu?
XOXOXOX
HAFTANIN SORUSU
Erken seçime gitmeden cumhurbaşkanı seçilirse,yedi yıl boyunca tartışma yaratır.Buna niye katkıda bulunalım?Mehmet Ağar.DYP Genel başkanı.Önceki uygulamalar böylemiydi?Cumhurbaşkanı seçilmesi öncesinde erken seçim yapılmalı diye bir kural mı var?
XOXOXOXO
HAFTANIN TERCÜMANI
....Devlet yönetimi ,aşiret,cemaat,çiftlik yönetimine benzemez.Genelkurmayın açıklamasıyla ,toplumun hissiyatı gündeme getirildi.Nush ile uslanmayana tekdir verilmiştir.Kimi açıklama diyor ,kimi yan muhtıra diyor,kimi ılık,kimi soğuk diyor.Herkes bu açıklamadan nasibini almıştır.Nasıl algılıyorlarsa öyle algılasınlar.Anlayanlarda anlamayanlara anlatır.Hurşit Tolon .Emekli Orgeneral.Atasözünü tamamlayalım;Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir,tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!!!
XOXOXOXO
HAFTANIN KAZANANI
CHP
Tandoğan ve Çağlayan mitingleri ;CHP nin hanesine yazıldı.ANAP ve DYP nin Cumhurbaşkanlığı seçimindeki tavrıda CHP nin öncü rolünün bir ürünü olarak yorumlandı.CHP muhalefetinin Anayasa Mahkemesine taşıdığı 367 krizi ile Türkiye bir erken seçime doğru yol alıyor.Ancak bu muhalefet taktiklerinin erken seçimde başarı getireceğini söylemek için erken.Zira Türkiyede seçmen 1946 dan bu yana demokrasiye ve mağdur olduğunu düşündüklerine oy veriyor.
XOXOXOX
HAFTANIN KAYBEDENİ
BÜLENT ARINÇ
Şimdi bütün mızrakları sivri ucu Arıncı gösteriyor.Cumhurbaşkanlığı tercihinde oynadığı aktif rol,-Genelkurmay Muhtırasına -kadar ona AKP nin güçlü adamı özelliği katmıştı.Şimdiyse,Cumhurbaşkanı dindar olacak açıklaması ekseninde devletin zirvesindeki gerilimin kaynağı olarak görülüyor.Milli görüş gömleğini çıkarmamakla suçlanıyor.Tribünlere oynayan devlet protokülünün ikinci adamı şimdi tu kaka ilan ediliyor.
HAFTANIN AYIBI
Sen yönetmensin ve bu işlere karışma.Osman Pepe.Çevre ve Orman Bakanı.Ünlü sinema yönetmeni Fatih Akın ,memleketi olan Trabzonun Çamburnu köyünün çevresinin çöplük olarak belirlenmesine karşı bir kampanya başlatmış.Bakan ise bu bölgenin çöplük haline getirilmesi için üç trilyon YTL harcandığını gerekçe göstererek Akının işine bakmasını söylemiş.Sivil bir tepki böylesi bir azarla ödüllendirildi.Şimdi Akın bir belgesel hazırlayarak ve bunu dünyaya tanıtarak rövanşı almaya karar verdi.Yani işini yapacak.
XOXOXOX
Anayasa Mahkemesi'nin 367 şartı internette geyik muhabbeti malzemesi oldu. İşte internette dolaşan 367 esprileri ve iki fıkra...
Anayasa Mahkemesi'nin 367 kararı, sadece Meclis'in cumhurbaşkanlığı seçimini zorlaştırmadı; gündelik hayatta da espiri ve fıkralara konu oldu. Mesela, otobüs ve dolmuşlarda koltuk sayısının yarısından bir fazlası dolunca yolcular, 'Kaptan, salt çoğunluk oluştu hadi gidelim!' demeye başladı.
Cumhurbaşkanlığı seçimi için CHP'nin ortaya attığı '367 şartı', Türk halkının gündemine oturdu. Pek çok kişi, bu süreçte yaşanan tartışmalı uygulamalara, zekice esprilerle göndermede bulunuyor. İnternette ve halk arasında dilden dile dolaşan espri ve fıkralar, Karadeniz ve Nasrettin Hoca fıkraları ile yarışacak gibi gözüküyor. Bunların en çok ilgi görenlerinden biri 2007'nin 367 günü tamamlayamadığı için yıldan sayılamayacağı şeklindeki espri oldu. Anayasa Mahkemesi'nin CHP tezini kabul etmesinden hareketle yılın 365 günden ibaret olduğu ve bu sebeple 2008'e geçilemeyeceği esprisi yapılıyor. 'Önceki yılların durumu ne olacak?' sorusuna ise "Mahkeme kararı geriye işletilemez. 2006'ya dönük uygulama söz konusu olamaz." cevabı veriliyor.
Bir başka espri şu: Bazı cami imamları, cuma namazı için toplantı yeter sayısının 367 olduğunu karara bağlar ve 367 kişinin aynı anda camide bulunmaması halinde cuma namazı kıldıramazlar. Konu ile ilgili fıkra şöyle: Merkezî caminin birinde cuma günü, cuma namazı kılınacakken cemaatten biri ileri atılır ve cuma, cemaat yeter sayısı 40'ı bulmadığından (başka bir fetva ve kıyas konusu yoksa, Müslümanlar 40 sayısına ulaşınca Kâbe'de namaz kıldıklarından ötürü) bu namazın kılınamayacağını, kılınırsa da din işleri yüksek kuruluna namazın geçersiz olduğu fetvasını almak için başvuracağını söyler. Bunun üzerine caminin Hanefî mezhebine bağlı imamı sakince mihraba geçer ve, "Cemaat yeter sayısı 3'tür. Ben 3'ü gördüğüm an namaza başlarım." diyerek namaza durur.
Genelkurmay bildirisini Hasan Ünal'ın yazdığı iddialarını Hürriyet'teki köşesine taşıyan Ahmet Hakan da, dava açacağını söyleyen Hasan Ünal'a şöyle seslendi: 'Elinden geleni ardına koma' diyor ve ekliyorum: İstersen Anayasa Mahkemesi'ne başvur. Belki 9'a 2 kazanırsın."
Cumhurbaşkanlığı seçim sürecinde literatüre giren diğer 367 esprileri şöyle:
27 Nisan 2007'den sonra evlenecekler için nikâh memurları, artık salonda 367 kişinin bulunmasını şart koşuyor.
Eskiden fotoğraf çektirilirken, insanların somurtmaması için telaffuz ettirilen 333 rakamının yerini 367 aldı.
Otobüslerde koltuk sayısının yarısından bir fazlası dolunca yolcular, 'Kaptan, salt çoğunluk oluştu hadi gidelim!' demeye başladı.
41 kere maşallahın yerine, '367 kere maşallah' deniyor.
M.Ö. ve M.S. olarak ikiye ayrılan dünya tarihi, en azından Türkiye'de 367'den önce ve 367'den sonra şeklinde olsun.
Yerçekimi kuvvetini bulan Newton, suyun kaldırma kuvvetini bulan Arşimed, kuduza karşı aşı bulan Pastör gibi 367'yi bulan Sabih Kanadoğlu'nun adı da bilim tarihine 'altın harf'lerle yazılsın.
Bir dairenin çevresinin çapına olan oranını ifade eden pi sayısının (3,14) bundan böyle 367 olarak belirlenmesi.
Dünya üzerindeki herhangi bir yerin ekvatora olan uzaklığını ölçen ve 360 olan meridyen sayısının 367 olarak belirlenmesi.
Kanadoğlu'nun cebi sende var mı?
367 konusu sadece espirilerle kalmadı. Bu konuda fıkralar da üretildi. Fıkralar şöyle:
CHP Lideri Deniz Baykal, 10. Cumhurbaşkanı Ahmet Necdet Sezer'i emekliliğinde meşgul olsun diye üyesi olduğu Sosyalist Enternasyonal'e başkan seçtirmek ister ve Sezer'i aday gösterir. Ama Sezer'i Türkiye dışında tanıyan olmadığı için seçtiremez. Baykal, başarılı olamayınca NATO'yu askerî darbe yapması için Sosyalist Enternasyonal binasına davet eder. Ancak NATO kuvvetleri Baykal ve Sezer'e, "Şu an Türkiye dışında olduğunuzu hatırlatırız." diyerek yardım etmez. Bunun üzerine Baykal, telaşla Sezer'e dönerek sorar: "Sayın cumhurbaşkanım sende Kanadoğlu'nun cebi var mı?"
27 Nisan sabahı 367 milletvekili oylama için TBMM'ye gitmek üzere evlerinden çıktıktan sonra kaybolur. AK Parti, Anavatan ve DYP'lilerden oluşan 367 vekilin ortadan kaybolması Deniz Baykal'ı sevindirirken, Abdullah Gül ve taraftarlarını üzüntüye boğar. Herkes milletvekillerinin akıbetini merak ederken, Baykal'ın cep telefonu çalar. Telefonun ucundaki ses Baykal'a seslenir: "Eğer parti yönetiminden istifa ettiğini açıklamazsan her 5 dakikada bir milletvekilini serbest bırakacağız."
Kaynak: www.aktifhaber.com
Haydin baş baş

Thursday, May 3, 2007

FETHİYE TATİLİMDEN MANZARALAR :) /SCENES FROM MY FETHIYE TRIP 7-12 NİSAN /APRIL

GEMİLER KOYUNDAN ADALAR
LOOK TO THE ISLANDS FROM GEMILER BAY

ÖLÜ DENİZ GERİ PLANDA .
WAY BACK OLU DENIZ.

DENİZ.NE KADAR BERRAK VE TEMİZ VE SAKİN.
BLUE LAGOON OF OLU DENIZ.VERY CALM VERY CLEAN AND CRYSTAL.

BELCE KIZ PLAJI.
BELCE KIZ BEACH
ÖLÜ DENİZE İNERKEN .
LOOK TO OLU DENIZ FROM THE HILL.


KAYA KÖY .
KAYA(STONE) VILLAGE
GEMİLER KOYU.
GEMİLER BAY.

ÇALIŞTA GÜN BATIMI -GÖNÜL ABLAMIN OBJEKTİFİNDEN .
SUN DOWN AT ÇALIŞ.
VE YAVAŞ TOZUTMAYIN YAZISI DİKKAT LÜTFENİDE VAR.



KAYA HALILARI AZ BULUNUYOR.EL DOKUMA .HALI KURSUNDA DOKUNAN HALILAR FETHİYE KÜLTÜR MERKEZİNDE SERGİLENİYOR. SATIN ALINABİLİR-YİNE GÖNÜL ABLAMIN OBJEKTİFİNDEN.
KAYA CARPETS RARE HAND WOWEN.
FETHİYEDEN ALDIĞIM KOLYEM İÇİNDEKİ PAPILIO POLXENES YANİ KELEBEK HAKİKİ GEÇEN SENE UÇARKEN TUTAMAMIŞTIM AYAĞIMA GELDİ .
THE BUTTERFLY WHICH IS INSIDE THE NECKLACE IS REAL.
YOLDAN GEÇERKEN RASTLADIĞIMIZ TYRANNOSAURUS NAMI DİĞER T-REX VE YAVRUSU ; KORKTUM ARABADAN ÇEKTİM :)YER MER Dİ BENİ VE GÖNÜL ABLAMI :)
T -REX AND HER BABY.SCARED TO DEATH SO TOOK THE PHOTO FROM THE CAR.

ÇARŞI HAVUZUNDA ÖRDEKLER .
DUCKS AT THE POND WHICH IS AT DOWN TOWN
İNGİLTEREDE DEĞİL FETHİYEDE BİR RESTORAN DUVARI DİKKATİNİZİ ÇEKERİM .
A WALL OF A RESTAURANT IT IS NOT IN ENGLAND IT IS IN FETHIYE.
BU DA KALDIĞIMIZ OTELUS .
HOTEL THAT WE STAYED.


BU FETHİYE TATİLİNE GÖNÜL ABLAMLA GİTTİM ÇOKKKK GÜZEL VAKİT GEÇİRDİK .İLK FIRSATTA BİRAZ DAHA İYİLEŞİNCE TEKRAR GİDECEĞİM.YAHU CANIMCIKLARIM BENDE LEYLEĞİ DEĞİL LEYLEK SÜRÜSÜNÜ HAVADA GÖRMÜŞ OLMALIYIM BU SENE.TAHTAYA VURUNDA NAZAR DEĞMESİN.

NOT :GEÇİRMİŞ OLDUĞUM OPERASYON ÖNCESİ VE SONRASINDA YAKIN İLGİLERİNİ EKSİK ETMEYEN GEREK TELEFON,MAİL MESAJ VE BLOG MESAJLARI İLE BENİ YALNIZ BIRAKMAYAN DESTEK VEREN TÜM ARKADAŞLARIMA SONSUZ TEŞEKKÜRLER.SİZLERİ SEVİYORUM.