My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Friday, November 30, 2007

Crewel nakışı ve fikirler /Crewel embroidery and some ideas
















ÖNEMLİ
Yukarıdaki resimler copyright yasağı olan bir siteden aynen ve link gösterilerek alınmıştır.Herhangi bir şikayet olması halinde kaldırılacaktır.Lütfen resimleri kaynak ve link göstermeden kullanmayınız.
IMPORTANT NOTICE
These pictures above that quotation of show link and exactly from a site of copyright ban .Whichever be a complain case it will be deleted.Please absolutely do not use ,without showing source and link.

Thursday, November 29, 2007

Tuesday, November 27, 2007

Bebekler için / 4 the babies

Kaynak :Internet

Saturday, November 24, 2007

Öğretmenler Günü

Cumhurbaşkanı Gazi Mustafa Kemal,yeni türk harflerini halka öğretirken (2 Eylül 1928)

ATATÜRK'ÜN 25 AĞUSTOS 1924' TE ANKARA'DA TOPLANAN 1. ÖĞRETMENLER BİRLİĞİ'NDE YAPTIĞI KONUŞMA

Bayanlar,Baylar!
Seçkin topluluğunuzun içinde bulunmaktan doğan sevincim sonsuzdur. Türkiye Muallimler Birliği'nin Ankara'da topladığı ilk kurultayının büyük sevinçle karşıladım.
Yurdumuzun sizler gibi değerli bay ve bayan öğretmenlerinin burada toplanması, Cumhuriyet için çok verimli sonuçların doğmasına yol açacaktır.

Bayanlar, Baylar!
Türkiye Muallimler Birliği'nin bütün yurtta örgütlenmesini, Konya'yı olduğu gibi Van'ı da Hakkari'yi de kuruluşu içine almasını ve her köyde üyesi bulunmasını derin bir ilgi ile bekleyeceğim.

Öğretmenler yeni nesli Cumhuriyet'in fedakar öğretmen ve eğitimcileri, sizler yetiştireceksiniz. Yeni nesil sizin eseriniz olacaktır. Eserin değeri, sizin uzmanlığınız ve fedakarlığınız derecesiyle orantılı bulunacaktır. Cumhuriyet düşünce, bilgi ve beden yönünden güçlü ve yüksek seciyeli koruyucular ister. Yeni nesli bu nitelik ve yetenekte yetiştirmek, sizin elinizdedir. Üstün ödevinizin yerine getirilmesine yüksek çabalarla kendinizi adayacağınızdan hiç kuşkum yoktur.

Ben,ulusal eğitim ve öğretimimizle ilgili görüşlerimi, çeşitli zamanlarda ve çeşitli imkanlardan yararlanarak söyledim. Gene de bu görüşlerimi birkaç sözcükte toplayarak yeniden söylemeyi yararsız görmüyorum.

Öğretmenler!
Erkek ve kız çocuklarımızın eşit olarak ,bütün öğrenim basamaklarındaki eğitim ve öğrenimlerinin iş ilkesine dayanması önemlidir .Yurt çocukları ,her öğrenim basamağında, tutumsal alanda yapıcı, etkili ve başarılı olacak biçimde donatılmalıdır. Ulusal törelerimiz, uygarlık ilkeleriyle ve özgür düşüncelerle geliştirilmeli, güçlendirilmelidir. Bu, çok önemlidir; özellikle dikkatinizi çekerim. Korkuya dayanan ahlak, bir erdem olmadıktan başka, güvenilir de değildir.

Baylar, bu görüşümde sizin yüzde yüz benimle birlikte olduğunuzdan kuşkum yoktur. Genel eğitim ve öğretim programımız da bu ilkeleri kapsamaktadır. Gene de biliyorsunuz ki, bu görüşlerin, bu programların kesin ve açık olması, çok önemli olmakla birlikte, yararlı ve verimli olabilmesi,onların, yeterli, anlayışlı ve fedakar öğretmenlerce okullarımızda çok büyük bir özen ve çaba ile uygulanmasına bağlıdır. İşte ,özellikle sizden rica edeceğim şey budur. Sizin başarınız, Cumhuriyetin başarısı olacaktır.

Arkadaşlar, yeni Türkiye'nin birkaç yıla sığdırdığı askerlik, siyaset ve yönetim alanlarındaki devrimler, sizin; sayın öğretmenler, sizin toplumda ve düşünce yaşamınızda yapacağınız devrimlerdeki başarınızla gerçekleşecektir. Hiçbir zaman unutmayın ki, Cumhuriyet sizden "fikri hür, vicdanı hür, irfanı hür" nesiller ister."

Mustafa Kemal ATATÜRK
25 Ağustos 1924

Tüm öğretmenlerin öğretmenler gününü kutluyor,bu seneki öğretmenler günü postumu öğretmen olan rahmetli anneme ithaf ediyorum.

http://www.meb.gov.tr/belirligunler/24kasim/index.htm

Tuesday, November 20, 2007

AĞZINIZA LAYIK KEKLER ,PASTALAR











ÇİKOLATALI SUFLE


PITTI FILATI /FLORENCE ITALY JULY 2007 EXHIBIT


Sunday, November 18, 2007

SÜTAŞLAR 1











SÜTAŞLAR 2 :)











Saturday, November 17, 2007

C-BOX DUYURUSU


Sevgili Arkadaşlarım ,
anonymous,didem,esra,gönül,gülay,liza,mamila,serra benden c-box istemişler işte isteklerini yerine getirip c-box'ı koydum .Güle güle kullansınlar.Tabii ki diğer sevgili arkadaşlarım ve ziyaretçilerimde kullanabilirler ..
NOT 1:İsimler alfabetik sıraya göre dizilmiştir.
NOT 2:Sevabınıza da bir kaç smiley ekleyin bana :)
NOT 3:Açılış için keki de yaptım mumu da diktim :)Hadi buyrun bakalım :)
NOT 4 :Post yorumlarınız yine aşağıdaki kutucuğa please.
NOT 5:Sometimes the best surprises come your way when you least expect them... Yaaaa :))))
NOT 6:Bulamadık bulamadık nidalarını duyuyorum biraz araştırın bakalım nerede :)))
NOT 7:Benim c-box daha çok yaramazlık için açılmıştır ,yazın mizahi duygunuzu keşfedin..
NOT 8: Yaw hala bulamadınızmı valla bu blogda c-box var
NOT 9 :Yana bakın histatla yamalı bohça arasında saklı POP MY CBOXA tıklayın hoppala çıkacak :)))

Wednesday, November 14, 2007

Buttercream Cake

Sade :)/Plain :)







Derya Hanımın programında gösterdiği kek ,daha yakından görmeniz için hiç bir fedakarlıktan kaçınmayarak aradım buldum getirdim.Tat nasıl derseniz muhteşemmmm :) Afiyet olsun....