My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Monday, December 3, 2007

Bugün ;((((

BÜYÜK DÜŞÜNCE

Kim yakalayabilir yaşanmış zamanı
Akıp geçtikten sonra ırmağın suları.
Yağmur yağarken ıslanır saçların
Isınır yüreğinin içi bile
güneş dokununca tenine.
Her mevsimin güzelliğini yaşamalı
İnsan, şu kısacık ömründe…

Ya dünü anımsarız yana yakıla
Ya da hayaliyle avunuruz yarınların
Hem dündür oysa bugün, hem de yarın
Durduğun yere göre değişir pek çok şey
Yakınlık uzaklık gündüz gece

Senin uyandığın zamanlar
Uykudadır dünyanın öte yarısı
Burada gün ortası orada gece yarısı…
Hiç uyumuyor aslında,
O, "büyük düşünce"…

Her şey bir bütünün içinde dönüp duruyor
Ne eksiliyor, ne de artıyor
Beni ben yapan farkındalığım
Seni sen yapan ise benden farkın
Hepimiz bir parçasıyız
Bu koskoca çarkın.

Şule TÜREL


Sevgili Anneciğimi kaybedeli bir sene doldu.Yokluğuna hala alışamadım .Her geçen gün onu daha çok özlüyorum.Nur içinde yatsın.

First anni since My Dearest Mothers' death .May she rest in peace.

Sevgili Şule Türel'e Sevgili Anneciğimin sene-i devriyesi yaklaştıkça yokluğunu çok daha fazla hissettiğimi ve çok üzüldüğümü söylemiştim.Sevgili Şule Türel ölümünde hayatın bir parçası olduğunu hergünün kaybettiklerimiz için bir sene-i devriye olduğunu ve hatıraların zamanın sonsuzluğunda olduklarını söylemişti. Bu konuda geçen hafta uzun uzun konuşmuştuk ve Sevgili Şule Türel bu şiiri o konuşmadan ilham alarak kaleme almış.Ve beni düşünerek bloğunda yayınlamış.Çok gururlandım.Sonsuz teşekkürlerimle. Ve izinleriyle bu güzel şiiri Sevgili Anneme ithaf ediyorum.

Ve bu zor ve hassas dönemi atlatmamda verdikleri çok içten destekleri ve her zaman yanımda oldukları için Çok Sevgili Gönül Ablam'a,Çok Sevgili Aşkım Aşkım'a (Şennur) , Çok Sevgili Mamila'ya ve Çok Sevgili Şule Türel'e sonsuz teşekkürler ediyorum.SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM.