My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Thursday, April 24, 2008

Ayşegül Punch yapıyor :)

İşte ilk başlangıç iğne kumaşa doksan derece olarak tutuluyor ve düz dikiş yapılır gibi çalışılıyor aralıklarını alışınca daha iyi ayarlayabiliyorsunuz...

İpliğin gergin olmaması lazım öyle olunca sökülebiliyor ama kasnak öyle gergin olmalı ki aynen davul gibi :)
İlk örneğim bu
Şu an buradayım bitince paylaşacağım fena da olmuyor hani :) beğendim :)
Arkadaşlar işte ilk punch işimi bitirdim ...İlk iş öğrencilik oldu ama şirin bir şey ortaya çıktı ...Puncha devam ederim diye düşünüyorum ama sırada keçede var :)))
Bu da yeni çalışacağım desen punch'ı sevdim kaptırdım gidiyorum :)))

İkinci örneğim bitti yavaş yavaş ustalaşıyorum ne dersiniz ?????
Punch iğnesi ,ipliği iğneye geçirmek için kullanılan aparat -normal iğne geçiricilerden gördüğünüz üzere daha uzun- ve 6 kat yada 9 kat yün etc için kullanabileceğimiz iğneler
NOT :Punch işini bana öğreten Özhan ablama teşekkürlerimle....