My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Tuesday, April 22, 2008

YANSIMALAR KONSERİ

Soldan Sağa : Şenol Filiz :NEY,Birol Yayla :KLASİK GİTAR ,Pınar Duruk :VİYOLONSEL

Soldan Sağa :Pınar Duruk VİYOLONSEL ,Murat Usanmaz:AKUSTİK GİTAR
Soldan Sağa :Ediz Hafızoğlu :PERKÜSYON,Nezih Yeşilnil :KONTRABAS,Şenol Filiz :NEY
Dün akşam Tuzla İdris Güllüce Kültür Merkezindeki YANSIMALAR GRUBU konserine gittim.Ne zamandır böylesine kafamı dinginleştiren bir müziğe hasrettim .2 saat nasıl geçti bilmiyorum .Çok memnun kaldım.İyi ki gitmişim....
http://video.aol.com/video-detail/yansmalar-taner-sayacolu-yaban-gulu/1229282987
NOT :Patchwork sergisi ve diğer Adana izlenimlerim devam edecek...Bugünlük konser ile beş dakika ara verdim :)