My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Saturday, May 24, 2008

SERGİ


SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,
BU BENİM GİTTİĞİM KURSUN SERGİSİ İSTANBULDA VE ANADOLU YAKASINDA VE KARTAL TARAFLARINDAYSANIZ KAÇIRMAYIN DERİM MÜTHİŞ İŞLER VAR ...
BEN SONRADAN KATILDIĞIM HERHANGİ BİR İŞİM YOK CREWEL NAKIŞIM DA YETİŞMEDİ :( LEYLEĞİ HAVADA GÖRMEYE BAŞLADIĞIMDAN:) YALNIZ PUNCH İŞİNDEN İĞNELİK YAPILMAK ÜZERE YAYINLAMIŞ OLDUĞUM PUNCH İŞLERİMİ VERDİM (YAYINLAMIŞTIM )ÇOK SEVİMLİ OLACAKLAR :)
BİR DE BU SENELİK BEN SERGİDE YOKUM ALANYADAYIM ARTIK SENEYE GÖRÜŞÜRÜZ...
BEN YOKUM AMA BLOGGER PLANLI PROGRAMLI POSTLARI YAYINLIYOR ALLAHIM NE AKILLI :)))
ALANYADA HAVA BUGÜN AÇIK RÜZGARLI AMA SICAK :))))