My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Wednesday, June 4, 2008

ANNE BABA SMSLERİ

Anne - Baba SMS'leri
1. 'Ekranda satır bitse de sen kelimeyi yazmaya devam et, satır sonu kesme işaretiyle (-) kelimeyi bölmene gerek yok, bana geldiği zaman zaten düzenli geliyor' uyarısının akabinde annemin attığı mesaj: 'bizvardıkiyiyizöpüyorumayten' -----------
2. 'Anne benim param bitti, babama caktirmadan para yollar misin bana?'
'annen banyoda, daha dun para yolladim. baban.' ---------
3. Bir arkadaşım eski telefon kartını annesine vermiştir ve bundan haberi olmayan bir diğer arkadaş bir gece geç saatte o numaraya mesaj atar: 'çok moralim bozuk, yalnızım, içiyorum..' sorumluluk sahibi anne de bu durumu arkadaşıma diğer bir mesajla bildirir: 'ahmet diye biri mesaj attı, yalnızmış, içiyormuş. sana neyse bu saatte, zıkkım içsin!!' -----------
4. Anne: bensimdiotobusebiniyorumkapatmamgereksoforkiziyorbizial
kiz: basustune alirim almasina da su kelime aralarina bosluk yapsan kelime aralarinda 1e bas lutfen
anne: boyledahacokseyyaziyorumamapekisatirbitinceneyapicam
kiz: elinin korunu yapcan anne. herife kaza yaptirican. gelince anlatirim. hadi iyi yolculuklar ----- 5. Annemin ilk cep telofunun arifesindeki ilk msg'ı: 'oglum ben annen' -------------
6. Arkadas ucaktan iner telefonunu acar. annesinden mesaj: a sonra anne aranir 'anne nedir o a?' ''allaha emanet olun'un a'si o.. anlamadin mi?' -----------------------
7. Babaya msg yazma teknikleri konulu seminer verilmiş, gerekli görüldüğü için bir kaç kez tekrarlanmıştır. olayı kapan baba ilk hevesle tüm msgları mümkün olduğunca uzun yazmak konusunda ısrarlıdır... okula dönmek için otobüse binilir, 'varınca msg at' der baba... sabah otobüsden inilir: - baba ben geldim - geçmiş olsun, umarım yolculuğun iyi geçmiştir, biz de iyiyiz, sana iyi günler diliyoruz, derslerin de muvaffakiyetler... ------------------------------
8. Babam: oğlum, besiktas fenerbahçe maçında olay çıkmış oralarda gezinme. nerdesin? ben: kapalı tribün babam: iyi b... yedin. dikkatli ol. ---------
9. Baba : oglum eve gelirken 2 ekmek al, yada dur dur... alma. ---------
10. Bir arkadasımın sinema cıkısında telefonunu acmasıyla birlikte babasından gelen mesaj.. -hemen telefonunu ac. ------------------------------
11. Mesajları kısa yazmasından şikayet edince annemin cevabı ''ne gerek var ziyanlığa, o kadar kontor gidiyor'' . Bir zamanlar harf sayısı arttıkça giden kontorun de artıcağını dusunuyordu ----
12. Anne: krmz sgn ben: o ne be? anne: ne anlamıyosun? gelirken kırmızı soğan al! ben: haaa!!! -
13- nezamangeliceksingeçolduhadigelhemen - gelicem birazdan. 0'a basinca boşluk oluyodu hani? - a m a n b e - annegelmiyorumbenvazgeçtim. ------------------------------
14. Ben: Anne fizikten 42 almıştım evde cırlama diye msg atayım dedim. anne: sen büyük bir ihtimalle geri zekalısın. ------------------------------
15. Anne: gel. sarho$ olsan da gel. baban daha gelmedi. $ahis: gelmem. baba: gelsene lan $erefsiz... [tuzaktan kurtulunur] ------------------------------
16. Bir arkadaşıma annesinden gelen bir kandil tebriği: canım oğlum pantolonun diesel, gömleğin vakko olsun kandilin mübarek olsun ------------------------------
17. Hafta içi anne arar ama barda içilmektedir, şahıs gürültülü ortamda telefonu açmak istemez cevapsız arama olur. - oğlum niye açmıyorsun merak ettik. - kütüphanedeyim anne çıkınca arayım. sonraki mesaj babadan gelir - yalan söyleme eşşoğleşşek çık bardan dışarı ara. ---------
18. İzin istemek için tüm sevimliliğin takınılarak yollandığı gayet uzun bir mesajın ardından babadan aynen şöyle de bi mesaj gelebilir, farklı bi açıdan komiktir: 'Gidemezsin.Sevgiler.' (başharfler büyük..) ------------------------------
19. Bir sürü mesaj attığım annemden cevap gelmemesi üzerine aradığımdaki konuşma; -anne sms lerimi almadın mı sen -olum sadece adını yazmışsın. -ehh anne bee. yahu dedik ya oklarla ilerliycen okuycan. -ne oku -oy güzel anam oyy.