My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Saturday, November 17, 2007

C-BOX DUYURUSU


Sevgili Arkadaşlarım ,
anonymous,didem,esra,gönül,gülay,liza,mamila,serra benden c-box istemişler işte isteklerini yerine getirip c-box'ı koydum .Güle güle kullansınlar.Tabii ki diğer sevgili arkadaşlarım ve ziyaretçilerimde kullanabilirler ..
NOT 1:İsimler alfabetik sıraya göre dizilmiştir.
NOT 2:Sevabınıza da bir kaç smiley ekleyin bana :)
NOT 3:Açılış için keki de yaptım mumu da diktim :)Hadi buyrun bakalım :)
NOT 4 :Post yorumlarınız yine aşağıdaki kutucuğa please.
NOT 5:Sometimes the best surprises come your way when you least expect them... Yaaaa :))))
NOT 6:Bulamadık bulamadık nidalarını duyuyorum biraz araştırın bakalım nerede :)))
NOT 7:Benim c-box daha çok yaramazlık için açılmıştır ,yazın mizahi duygunuzu keşfedin..
NOT 8: Yaw hala bulamadınızmı valla bu blogda c-box var
NOT 9 :Yana bakın histatla yamalı bohça arasında saklı POP MY CBOXA tıklayın hoppala çıkacak :)))