My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Sunday, December 28, 2008

PAZAR ŞİİRİ

UMURUMDA DEĞİL

Herkes şiir yazıyormuş,yazsın
herkesin hayatı roman olsun varsın
ben fıkra olayım
Herkes rakı olsun ben su olayım

yeter ki ben BEN olayım herkes ben olmasın...

Ölülerini gömmüş olsunlar,acılarını çekmiş
yaşamış olsunlar tüm kederlerini
ben şaka olayım,dipnot olayım
herkes çok mühim olsun ben önemsiz

yeter ki BEN ben olayım herkes ben olmasın!

Herkes daha güzel daha genç olsun
o kalp senin bu beden benim geze dursun
herkes bütün kitaplara öykü, dergilere kapak olsun
beni en mutlu kılan herkes kendi olsun

yeter ki ben BEN olayım herkes ben olmasın.....

Feza İncediken Cenevre 2008

DİP NOT:Yeni yıl ile birlikte her pazar şiirler kuzenimden....