My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Tuesday, September 4, 2007

TRABZON GEZİM 1 /MY TRABZON TRIP 1 29/08 - 3/09 2007

Sevgili arkadaşlar uzun zamandır arzuladığım Karadeniz gezisine Bitanem Gül http://www.damak-tad.blogspot.com/ ile birlikte gittim.Annemin kaybından ve geçirmiş oluğum iki ameliyattan sonra ilaç gibi geldi bayağı moral buldum.
Geziyi sizlerle paylaşmaya çalışacağım.Dünya kadar resim çektim neredende başlayacağımı şaşırdım .Benden ayrılmayın:)
Görmüş olduğunuz resimleri Trabzonun mesire yeri Boztepeden çektim .Trabzon kuşbakışı buradan.Yukarıda göreceğiniz tüneller yeni Karadeniz sahil ve çevre yoluna çıkıyor .Çılgın Karadenizi bile doldurmuşuz helal olsun........
İşte tünel çıkışı sahil ve çevre yolu resmi kaldığımız otelden çektim resimler sonra.

Trabzon bir yeşil cenneti inanılmaz, yeşilin her tonuna rastlamak mümkün,bu resimlerle yeşil deryasını izlemeye hazır olun....
Boztepeden kuşbakışı Trabzon ve Karadeniz/ View from the top hills of Boztepe Trabzon and The Black Sea Turkey.

Boztepe Trabzonun yeni yerleşim bölgesi bu görüntü oradan .... Burası mesire yeri olan tarafın aksi istikamette...