My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Monday, May 29, 2006

Arkadaşlar basamakta durmayın,otomatik kapı çarpar,böler ,iki katınızı alır:)))


Traffic was moving briskly along 14th street in NYC,when the policeman in the middle of the intersection suddenly raised a white -gloved hand.By slamming on his brakes,an oncoming motorist managed to stop.But then,to his surprise,the officer beckoned him to approach.Apprehensively,the driver moved forward,only to be stopped again in the middle of the intersection-where the policeman,without a glance at him,put one foot up on the car's bumper,leaned over and tied his shoe.That accomplished,he stepped aside and waved the car on.
Ida.H.Washington
XOXOXOXOX
As a nurse in the obstetrical ward of a hospital,I was interested to observe that a mother who had her seventh child had a bouquet of seven red roses and one white carnation.I asked her if it had some significance.
We planned on eight children she said.When the first baby arrived,I was given a bouquet of seven white carnations and one red rose.The red roses were increased and the white carnations were decreased each time a baby was born.Now there is only one white carnation to go.
If that isn't planned parenthood ,I do not know what is!
Mrs.Jerry Lewis
XOXOXOXOXO
After undergoing ,open heart surgery,with an incision from the top of my chest almost my waist,I jokingly asked the doctor why he hadn't started the incision below my suntan mark.
With a twinkle in his eye he replied,You know we are quite conservative here in Boston.we decided just how your neckline should plunge,and started here.
Jeanne L.Perry.
XOXOXOXO
İMPARATORA BÖYLE SORULARLA GELMEYİNİZ
Ertem Şener:Henry deyince ne düşünüyorsunuz hocam?
Fatih Terim:Iııı,Henryi gole en yakın oyuncu olarak görüyorum.Çabuk oyuncu...
E.Ş:Komple bir futbolcu dimi hocam?
F.T:Tabi...
XOXOXOXO
SORUYA BAK HİZAYA GEL
Ertem Şener:Ronaldinho standartların üstünde bir oyuncu mu hocam?
Fatih Terim:Yüzde 100 tabi standartların üstünde.
XOXOXOXO
AMANİN İMPARATORU KIZDIRMAYALIM
Ertem Şener:Ljungberg vurdu-.Hemde ne vurdu.Öyle bir vurduki Eyfel kulesi bile sallandı hocam.Öyle bir vurduki bütün stat atağa kalktı;ama Ljungberg hala kalkamadı
Fatih Terim:Bugün enteresan kelimelerini Arsenalliler için kullanıyorsun herhalde...
E.Ş:Hocam hakkını verelim.10 kişiyle mücadele eden bir takım.Barcelona karşısında müthiş mücadele sergiliyor.Tıpkı Galatasarayın Arsenal finalinde olduğu gibi.10 kişiyle Galatasaray,Arsenale kök söktürmüştü.Bugünde Arsenalin hakkını verelim.
F.T:Evet....
NOT:Hah şöyle konuş imparatorun canını ye! Ne güzel diyorsun ağzından bal damlıyor.
XOXOXOXO
Bİ MASAYA YATIRIRIM
Huysuz:Bu kız elendi(İnci) iki uzvum çalışmıyor...
Uğurkan Erez:Biz söyleyemeyiz hangileri...
H:Senin söyleyemeyeceğin zaten çalışmıyor...
XOXOXOXO
UZMAN GÖRÜŞÜ
Yonca Evcimik:Ayyy sizi unutmuşlar...
Huysuz:Evet seni hatırlarlar ,bodur tavuk her gün piliç
Y.E:Buyrun benim...
XOXOXOXO
İNCİLER MİNCİLER
SORU:İçinde kulak kelimesi geçen deyimler?
Tolgahan Sayışman:Kulaksız
XOXOXO
S:K ile başlayan baharatlar?
Sinan Bengier:Kuş üzümü
XOXOXO
S:M harfi ile başlayan giysi?
Veysel Diker:Maksi
XOXOXO
S:Lunaparktaki oyuncaklar?
Sinan Bengier:Kaydırak
XOXOXO
S:Dalgıçların ayağına taktığı şey?
Sinan Bengier:PATİK
XOXOXO
Muhabir:Konsept nedir?
Sokaktaki kişi:Bilmiyom annem.
XOXOXO
M:Konsept nedir?
S.K:Eğlence.
Konsept:Kavram ,düşünce.
XOXOXO
SELİN DENİZLİ KÖŞESİ
Narratör bir kişiliğim var benim...TABİ TABİ 1
Annemle herşeyi teyitleşiriz..TABİ TABİ 2
Saçım kısa benim, öyle küçücük kullanmamak için kaynak yaptırdım...İYİ YAPMIŞSIN
Sulusepkinimdir,her yerde ağlarım...SEN KEYFİNE BAK
Her bulduğumu babama götürürüm gerçi babam hepsine tuzluk gibi davranır ama hepsi sever babamı....EHÜ EHÜ (erkek arkadaşları babaya tanıtma merasiminden söz ediyor)
XOXOXO
Dünya çok kötüleşti,gitsemde üzülmem,yukarda 8 dönüm arazi de aldım,Zeki Mürenin evinin yanında ,vasiyetimide yaptım,en çok çalıştığım Günay restaurantın sahibi benim elbisemi giyip Katinanın makası elinde ah biçemez ah biçemezzz.....ALLAH GECİNDEN VERSİN.Huysuz.
Bunlara(juri) çok üzülüyorum,kanım akmaz,bunlara bir b.. gelmiyor....DEMEE.Huysuz.
Ben senin hikayeni en top birinci yapıyorum....YAKIŞIR.Emel
Karşında ben canlıyım....YOK YAW.Ahu Tuğba
Brezilyada doğan bebek herkesi şaşkınlığa çevirdi sayın seyirciler....ÇEVİREMEN.Bir ana haberde
Sahibinin anormal davranışı üzerine derhal hayvan hastanesine kaldırıldı....ÇÖZEMEN.Bir ana haberde Aidsli kedi haberi.
Bu gün günlerden cuma haftanın son cuması...İLK VE SON.Bir DJ
Belletti vurdu ve gol.O ne goldü öyle.Aman Allahım.O nasıl gol,mükemmel bir gol.Kendisi bile inanamıyor.Super bir gol.Belletti atıyor,Belletti.Belletti bu golü atacağını önceden belli etti....ÖZLÜ SÖZ YUMAĞI.Ertem şener.
NOT:Bu güzel söz yumağını söylemek için maçtan önce dilek tutulup adak adanmıştır herhalde Belletti gol atsın diye...Ancak bir çelişki söz konusu:Bu gole inanamıyorsa ,Belletti bu golü atacağını nasıl belli etti.
XOXOXOX
HUYSUZUN ŞİİRİ
Öksüzlüğümü giderecek bir eşş aradım durdum
Nafile her seferinde boynum bükük durdum,
Belki bir gün gelir diye bekledim durdum,
Bekledim de durdum durdum duma duma dum
NOT:Son mısra tarafımdan eklenmiştir:)
XOXOXOX
KOMŞU TİPLEMELERİ(DEVAM)
PAYLAŞGİLLER
Komşuluk hakkı gazıyla evlerinde olan herşeyi sizlerede ikram eden bu grup zamanla mahcubiyet duygunuzu kamçılar,ve sizide paylaşımcı olmaya mecbur kılar.Etrafa dağıttıkları tabak çanakları alamamaları paylaşgilleri zora sokar.Bu gruptan kaçış yoktur.Kurtulaman...
ZARARSIZGİLLER
Diğer dört grup(Canciğer,Kalmamış,Stereo,Paylaş) tarafından kınanan bu gruptakiler apartman toplantıları ve asansör diyaloglarıyla komşuluk görevlerini yerine getirirler.Bu tip yazılarıda ancak diğer gruplardan bunalan bir zararsızgil yazar....
XOXOXOX
MASUM DİZİLER!!!!!
DELİ YÜREK;KURTLAR VADİSİ ,ACI HAYAT
*İstanbulun eski semtlerinde yaşayan bir yada birkaç aile vardır .
*Bu aileler tarihi eser konumundaki müstakil evlerde yaşar.
*Dizinin kahramanı ya bu ailedendir yada bu ailenin evladı gibidir.
*Bu ailede her şeyi bilen bilge bir baba-dede ve kaybolmaya yüz tutmuş bir mesleği vardır.
*O mahallede dünyevi şeylerden elini eteğini çekmiş dünyayı yemiş yutmuş bir başka bilge -eleman daha yaşar ve kahraman sıkıştıkça bu bilgeye başvurarak hem felsefe eğitimini tamamlar hemde olaylara yaklaşmayı öğrenir.
*Dizinin kahramanı,sevgilisi olan kişiye hemen kavuşamaz hemen açılamaz,hemen evlenemez ;dizi boyunca sevgilisi en az bir kere kaçırılır bir kere ya ölümcül yaralanır yada ölümcül hastalanır.
*Dizi kahramanın başı sürekli derde girer kendisinin girmese mahallenin girer.
*Dizilerdeki kötü elemanlar zamanla yumuşayarak sonlara doğru hepimizden daha iyi insanlar haline dönüşürler.
*Dizi kahramanlarını satın almaya kimsenin gücü yetmez.500 milyarlık çeki bir saniyede düşünmeden yakar.
*Dizi kahramanı en az bir kere kötü adamlarca kaçırılır işkence edilir,ölümüne dövülür,bu sırada bile vakur tutumunu bozmayarak işkencecinin yüzüne tükürmekten geri kalmaz ve ölmeden bir yere atılır.Sonrası malum eleman gider intikamını rakiplerinin kanının son damlasına kadar alır.
*Dizilerin son bölümlerinde sonra birde filmleri yapılır.(Deli Yürek -Bumerang Cehennemi,Kurtlar vadisi -Kurtlar vadisi Irak)
*Son moda işkence tekniklerini,adam kaçırma planlarını ,dayak usullerini öğrenmek için bu diziler bir okuldur.
Bu dizilerin yaratıcısı Osman Sınavın okullardaki şiddeti dizilerin üzerine yıkmak kadar saçma bir şey olamaz.Her evde bilgisayar var ve buradaki oyunlarda adam öldürmenin her yolu en ince ayrıntısına kadar anlatılıyor.
Bu mantık doğru olsaydı,o zaman dünyanın en çok satan yapımları ,aksiyon filmleri olmazdı.Biz kötü karakteri canlandırında gidin kötülük mü yapın dedikten sonra Necati Şaşmazın(POLAT)şöhreti benim yarattığım dizi sayesinde oldu şeklindeki açıklamalarıdır bu yazının sebebi.Böyle bir şeye neden olmak ne zamandır insanlara gurur veriyor,üstelik sahipleniliyor,anlamak mümkün değil.VE alkışlar okulları Polatlar,Mematiler,Çakırlar,Deli Yüreklerle doldurup çocuklar birbirini öldürürken ,bu tuhaf şöhretin kim sayesinde olduğunu tartışanlar için...
Bakınız (Samsun lise cinayeti,İzmir ve Konya okul yaralanmaları ve diğerleri)
XOXOXOXOX
TÜRK TELEVİZYONLARINDAN UNUTULMAZ ANLAR
Dünya ekonomik forumu (Davos)haber kanallarından canlı yayınlanmaktaydı.Bu kanallar konuşmacıların söylediği bazı cümleleri yazı olarak ekrana bindirmekteydi.İşte o an olan oldu,HaberTürk adlı bırakın Türkiyeyi Dünyanın en kült kanalları arasında bence ilk 5 te olan kanal ,CNN Türke ekranından ,CNN TURK aynısını yazma başka yazı bul diye mesaj gönderdi.Sonra ne oldu derseniz İşte Haber Türk farkı diye de ekrana yazdılar şimdi kısa bir ara.......
XOXOXOXOX
BÖYLE YAPARMISINIZ?
*Çaya küp şekeri attıktan sonra küp şekerlerin erimesini bekle(ye)meden daha hızlı eriyeceğini düşünürek küp şekerlere haldur huldur saldırıya geçermisiniz?
*Haberler yada herhangi bir tv programı başlarken sunucunun günün o saatine göre verdiği selamı;iyi akşamlar,günaydın vs.. nezaket icabı karşılarmısınız?
*Bir şeyin takıntı olması için bir kereden fazla yapılması gerektiğini düşünüp,bir defa yaptığınız şeyleri yaparken suçluluk duyarmısınız?
*Kirazları en açık renkliden en koyu renkliye doğru yemek için özel bir çaba gösterirmisiniz?
XOXOXOXOX
CURIOSITY KILLED THE CAT
Cinayet haberlerinde yarı otomatik silahla vurularak öldürüldü ifadesindeki silahın yarı otomatik veya tam otomatik veya birazcık otomatik olup olmamasının haber değeri nedir?Haberciler okuyucu veya izleyiciyi silahın otomatiklik durumu hakkında bilgilendirerek nasıl bir bilinç düzeyine sokmaya çalışmaktadırlar?Bu ifadeden yola çıkarak söz konusu cinayet hakkında doyurucu bilgi edindiğini düşünecek olan ve olayı daha etraflıca değerlendirebilecek kapasitedeki kişilerin sayısı Türkiye bazında kaçtır?
*Dolmuşlardaki fiyat tarifesinde en kısa mesafe neden indi -bindi olarak tabir edilir?Önce inilip sonra mı binilir? Bunda bir terslik yokmudur?
*Bulmacalarda boru sesinin karşılığı hep ti dir?bulmacaları hazırlayan arkadaşlar hayatlarında hiç ti diye ses çıkaran boru duymuşlarmıdır?
*İnsanın teni leke tutan bir malzemeden yapılmış olsaydı durumumuz ne olurdu?
XOXOXOXOX
Haydin goodbye:)