My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Thursday, May 3, 2007


KAYA HALILARI AZ BULUNUYOR.EL DOKUMA .HALI KURSUNDA DOKUNAN HALILAR FETHİYE KÜLTÜR MERKEZİNDE SERGİLENİYOR. SATIN ALINABİLİR-YİNE GÖNÜL ABLAMIN OBJEKTİFİNDEN.
KAYA CARPETS RARE HAND WOWEN.
FETHİYEDEN ALDIĞIM KOLYEM İÇİNDEKİ PAPILIO POLXENES YANİ KELEBEK HAKİKİ GEÇEN SENE UÇARKEN TUTAMAMIŞTIM AYAĞIMA GELDİ .
THE BUTTERFLY WHICH IS INSIDE THE NECKLACE IS REAL.
YOLDAN GEÇERKEN RASTLADIĞIMIZ TYRANNOSAURUS NAMI DİĞER T-REX VE YAVRUSU ; KORKTUM ARABADAN ÇEKTİM :)YER MER Dİ BENİ VE GÖNÜL ABLAMI :)
T -REX AND HER BABY.SCARED TO DEATH SO TOOK THE PHOTO FROM THE CAR.

ÇARŞI HAVUZUNDA ÖRDEKLER .
DUCKS AT THE POND WHICH IS AT DOWN TOWN
İNGİLTEREDE DEĞİL FETHİYEDE BİR RESTORAN DUVARI DİKKATİNİZİ ÇEKERİM .
A WALL OF A RESTAURANT IT IS NOT IN ENGLAND IT IS IN FETHIYE.
BU DA KALDIĞIMIZ OTELUS .
HOTEL THAT WE STAYED.


BU FETHİYE TATİLİNE GÖNÜL ABLAMLA GİTTİM ÇOKKKK GÜZEL VAKİT GEÇİRDİK .İLK FIRSATTA BİRAZ DAHA İYİLEŞİNCE TEKRAR GİDECEĞİM.YAHU CANIMCIKLARIM BENDE LEYLEĞİ DEĞİL LEYLEK SÜRÜSÜNÜ HAVADA GÖRMÜŞ OLMALIYIM BU SENE.TAHTAYA VURUNDA NAZAR DEĞMESİN.

NOT :GEÇİRMİŞ OLDUĞUM OPERASYON ÖNCESİ VE SONRASINDA YAKIN İLGİLERİNİ EKSİK ETMEYEN GEREK TELEFON,MAİL MESAJ VE BLOG MESAJLARI İLE BENİ YALNIZ BIRAKMAYAN DESTEK VEREN TÜM ARKADAŞLARIMA SONSUZ TEŞEKKÜRLER.SİZLERİ SEVİYORUM.