My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Sunday, June 17, 2007

All stars know they shine;The brightest however worked to glow!!!

SEÇİMSEL RÜYA YORUMLARI
DİKKAT:Aşağıdaki yorumlar ,Nablusi,Seyyid Süleyman,Cafer-i Sadık ve İbn-Sirin den derlenen ,Büyük Rüya Tabirleri kitabından aynen alınmıştır.Mizahi unsur içermemektedir...
ADAY :Rüyada kendisinin bir işe aday olduğunu görenin kazancı artar.Kadın ise evlenir,evli ise kocasından çok mal alır.Bir adayın seçilmesi için sandık başına gittiğini gören ,sevdiği bir arkadaşından büyük menfaat görür....
OY: Rüyada bir seçim sandığına oy attığınızı görmek ,kafanızda tasarlayıp yapmakta tereddüte düştüğünüz bir işin yapıldığı takdirde hayırla sonuçlanacağını gösterir...
SEÇMEN: Rüyada bir seçim günü toplu halde seçmenleri görme,bir parti merkezini ziyaret edeceğinize delalet olabilir...
MÜHÜR:Rüyada bir kağıdı mühürlediğinizi veya mühürlü bir belgeyi görmek,başkasına verdiğiniz sözü yerine getirmeniz gerektiğine işaret olabilir....
BAŞKAN:Rüyada kendinizin bir kuruma ,bir daireye ,bir yere başkan olduğunu görmeniz,yükselme hırsınızın çok olduğuna ,fakat bu arzunuzun size faydadan çok zarar getireceğine işarettir...
MİTİNG:Rüyada miting görmek çok karışık bir iş içinde bulunduğunuza ,işlerinizin düzelmesi için sabırlı olamnız gerekeceğine işarettir...
VAAT:Rüyada bir kimseye birşey için vaat ettiğinizi görmek ,bir iş hususunda bazı kişilere borçlanacağınıza işarettir....
MİLLET MECLİSİ:Rüyada bir milletvekiliolarak Millet Meclisine girdiğinizi görmek,yakında yapacağınız birçok iş ve ya işleri kolaylıkla başaracağınıza ve karlı çıkacağınıza delalet eder...
LİDER:Rüyada bir partinin veya kuruluşun liderini ,öncüsünü görmek ,yapacağınız işlerde ,alacağınız kararlarda mutlaka başka birinin fikrini alma ihtiyacını duyduğunuza,kendi insiyatifinizle hiç bir iş yapamadığınıza ve bundan dolayı herkesin tenkidine uğradığınıza delalet eder...
PROTESTO:Rüyada herhangi bir nedenden dolayı protesto edildiğinizi görmniz,çok asabileşip,bir pire için yorgan yakan kimselerle muhatap olduğunuzdan dolayı mücadeleye mecbur kalacağınıza ,bı işin sonunda mahkemeye düşüp ,nihayet kazanacağınıza ve başınıza bu işleri açan kimseyi yenip ,onları iş hayatınızdan uzaklaştıracağınıza delalet eder...
XOXOXOX
SEÇİM RAHATSIZLIKLARI TOP ON
1-Kafa şişirici otobüs üstü bağırtıları...
2-Cadde ve sokalarda görüntü kirliliği...
3-Kapıya bırakılan yığınla ilan..
4-Kaçak inşaatların gürültüsü yüzünden huzurun kaçması...
5-Partilerin kendilerine uyarladığı şarkılardan nefret edilmesi...
6-Sürekli gönderilen aynı mailler ve mail kutularının dolması...
7-Gezici otobüs ve arabalar yüzünden iyice artan trafik sorunu...
8-Çıkmayan seçim boyasından kurtulmak için verilen savaş...
9-Beyinlere yerleşen bir sürü yeni ismin yarattığı bellek kaybı...
10-Kampanyalarda harcanan parların cebimizden çıktığı bilinci....
XOXOXO
VÜCUT BÖBREKLER İÇİN KEK YAPIYOR
Düşük belli dar pantolonlardan sarkan yağların,yeni adıyla MUFFIN lerin sebebi vücudun böbrekleri koruma harekatıymış.Düşük bel yüzünden açıkta kalan böbrekler üşümesin diye vücut böbreklerin çevresini yağlandırıyormuş.
Diyet yapıyorsunuz,spor yapıyorsunuz,neredeyse sıfır bedensiniz;yine de muffinlere bir çare bulamıyor musunuz?
KAPATIN BELİNİZİ !!!
XOXOXOX
HAFTANIN POLEMİĞİ
Nazlı Ilıcak (gazeteci):Sırf terbiye icabı aynı masada oturuyorum.
Ramiz İlker (Em.Hava Pilot Tümgeneral):Keserim o zaman.
N.I: Kestiyse bitirsin artık,tolerans göstermek istemiyorum
Reha Muhtar(gazeteci):Nazlı hanım mütecaviz olmayın,Buyrun Paşam.
R.İ:Siz bir birinize giriyorsunuz biz anlatamıyoruz...
N.I:Yok,ben artık rahatsız oluyorum.Ben böyle bir insanla aynı masayı paylaşmak istemiyorum.
R.M:Programın özelliği böyle
R.İ:O zaman bırakın gidelim.
N.I:Keşke...
R.İ:Ne keşkesi hanımefendi.Zıvanadan çıkacağım şimdi..
N.I:Çıkmışsınız zaten zıvanadan ne istiyorsunuz
R.İ:Şimdi kardeşim bak....
Mehmet Ali Ilıcak (annesine):Yavaş yavaş....
R.İ:Kadın,kadın,kadın lütfen kendine gel...
R.M:Nazlı Hanım sizi kınıyorum...
N.I:İstediğin kadar kına...
XOXOXOX
HAFTANIN GAFI
ABD Başkanı Bush,İtalya seyahati sırasında Papa 16.Benedicti ziyaretinde ,Papa Hazretleri yerine ingilizce sir yani efendim diye hitap etmiş .Bacak bacak üstüne atmış ve ziyaret sırasında tanıdık birini görüncede ne haber diye seslenmiş.Kimileri ABD nin ne de samimi başkanı var diye düşünmekte de özgür !!!
XOXOXOX
HAFTANIN KAZANANI
ROBERTO CARLOS
Yıllık 4.2 milyon Euroluk bir sözleşmeye imza attı.Galibiyet ve şampiyonlar Liginde tur atlaması halinde yıllık ücretine 1 milyon Euro daha eklenecek.34 yaşında ve dünya idolü.Kıskandık mı kıskandık!!!Umarız romatizmaları azmaz!!!!
XOXOXOXO
HAFTANIN KAYBEDENİ
MERKEZ SAĞ
Umutlar tükendi ve ANAP-DYP birleşmesine noktayı YSK koydu.ANAPlılar Demokratik Parti listesinden aday olamadı.Aday olsalar ne değişirdi?Bu soruya bile olumlu yanıt vermek zor.Güneri Civaoğlunun deyişiyle ,o birleşmenin gazı çıktı.Şimdi DPnin de barajı aşıp aşamayacağı tehlikeye girdi.Siyasi hırs sicimiyle merkez sağ kendini astı.
XOXOXOX
HAFTANIN NESİ
Avusturyada liseyi bitiren 13500 genç ,diploma hediyesi olarak bir haftalık tatile geleceklermiş.16 haziran ile 7 temmuz arasında gerçekleşecek bu tatilde ,sponsor firmalar 60 prezervatif dağıtacakmış.yani öğrenci başına yaklaşık 4 prezervatif düşüyor.Asıl matrak gelişme ise şu;Otellere yerleştirilecek yüzlerce kamera ile gençlerin aileleri çocuklarını internetten takip edebileceklermiş.Yani internetten ekrana baktıkları andan itibaren anne ve babalarınıda ağırlayacakmışız gibi geliyor...
XOXOXOX
Bak erkek ne diyor söyle erkek ...SÖYLE ÇABUK.Seda Sayan Atila Taşa aldatma hakkında fikrini soruyor.
Onu ben doğurdum....ALLAH BAĞIŞLASIN.Safiye Soyman.Faik Beyi kendisinin sanat camiasına kazandırdığını söylemeye çalışıyor.
Seni dünya büyük bir şekilde izlerken ,seni izlerken gülmekten ölüyoruz....AYNEN BİZDE SENİ.Mahmut Tuncer.
Bir hatam olursa şimdiden affınıza sığım sığım sığınıyorum....BUYUR SIĞIM.Yıldız Tilbe.
Polis sizi çalarken yakaladı mı hiç.....GIDIKLADA GÜLEYİM.Selami şahin.Orkestra elemanlarına söylüyor.
Bir kere benim annem modacı .Evde eskiden beri kıyafetlerin yapılası geldiği söz konusu....RİVAYETLER VAR.Nil Karaibrahimgil.
Sonuçta hepimiz bu camianın iki insanlarıyız....1X1=2.Tuğba Özay.
Kabzımalcı....AH YERİM SENİN KABZIMALCI DEYİŞİNİ.Safiye Soyman.Kabzımal demeye çalışıyor
Kameramancı...." " " DE KAMERAMANCI " .Hande Yener.Kameraman demeye çalışıyor.
XOXOX