My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Sunday, May 11, 2008

J'AIME TOUS LES MAMANS .....ELLES SONT MAGNIFIQUES....

Anneler gününe oldukça buruk giriyorum yine ama aşağıda sizlerle paylaştığım kermes ile bu burukluğumu biraz olsun attım moral buldum mutlu oldum .Bu anneler gününde belki günün öneminden ;Sevgili annemi çok daha fazla sevgiyle ve rahmetle anıyor çok özlüyor ve çok arıyorum.Annesini kaybeden arkadaşlarımın anneleride nur içinde yatsınlar....
Tüm anne olan blog sahibi arkadaşlarımın ve tüm annelerin anneler gününü kutluyorum evlatlarıyla sağlıklı mutlu ömürler diliyorum .Hepsini çok seviyorum.......