My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Sunday, November 12, 2006

KİMDİ BU ADAM ???
7 yaşındayken babasını kaybetti yetim kaldı.
8 yaşında okuldan alındı ve köyde yaşadı...
10 yaşında yüzü kanlar içinde kalacak şekilde,yeni okulundaki hocasından dayak yedi.Ailesi okuldan aldı.
17 yaşında hayalindeki okulun istediği bölümü için gerekli, not ortalamasını tutturamadı.
24 yaşında tutuklandı,günlerce sorguya çekildi ve 2 ay tek başına bir hücrede hapis yattı.
25 yaşında sürgüne gönderildi.
27 yaşında kendisinden bir yaş büyük meslektaşı kendisinin de üyesi bulunduğu derneğin çalışmalarıyla kahraman ilann edilirken kendisi hiç önemsenmiyordu.
30 yaşında kendisi başka şehirleri düşman elinden kurtarmaya çalışırken doğduğu şehir düşmanların eline geçti.
37 yaşında böbrek hastalığından Viyanada 2 ay hasta ve yalnız halde yattı.
38 yaşında komutan olarak yeni atandığı ordu dağıtıldı.
38 yaşında bir toplantıda giyebileceği bir tek sivil elbisesi bile yoktu ve başkasından ödünç aldı.Ayrıca cebinde sadece 80 lirası vardı.
38 yaşında kendisi için tutuklama kararı çıkarıldı.
39 yaşında idam cezasına çarptırıldı.
SONRA NE Mİ OLDU ?
42 yaşında TÜRKİYE CUMHURİYETİ CUMHURBAŞKANI OLDU !
Bu öykü efsanevi lider MUSTAFA KEMAL ATATÜRK E AİTTİR.
Mümin Sekman,bu öyküyü insanoğlunun azmine örnek olarak yazmış;Diyor ki;
Başarınızın önündeki engel ne? Paranız mı yok?Atatürkünde yoktu!Sağlığınız mı bozuk? Atatürkünde bozuktu!Çevrenizde sizi çekemeyenler mi var? Atatürkünde vardı!Bazı yakın arkadaşlarınız sizi arkadan mı vurdu?Atatürkünde başına geldi!Aileniz çok zengin değilmiydi?Atatürkünde değildi!Amirleriniz hakkınızı mı yiyor?Atatürkünkinide yemişlerdi ! vs.. vs.. vs..
ÖZETİ:Ya ümitsizsiniz,Ya da ümit sizsiniz.Ya çaresizsiniz,Ya da çare sizsiniz.Zorlukları karşılamanın iki yolu vardır;Ya zorlukları değiştirirsiniz ,ya da zorlukları değiştirmek için kendinizi.....
Yüce Atatürkü ölümünün 68 inci yılında saygıyla anıyor ve onu özlüyoruz.
Ne mutlu Türküm diyene.
XOXOXOXO
HAFTANIN AYIPLARI
SAVARONA NEREDE?
Atatürkün ölümünden sonra tek tesellisi Türk Bayrağını dalgalandırmak olan SAVARONA demirli bulunduğu İstinyeden halatları kesilerek uzaklaştırılmış ve uygun yer gösterilmediği için Dolmabahçe Sarayı karşısında gözlerden ırak bir yere demirletilmek zorunda bırakılmış ....Dünyada Atatürkün yatı olarak tanınan ve dünyada tek üç bayrak dalgalandırma şerefi olan bu yatla(TÜRK ,İNGİLİZ KRALİYET VE MONAKO ) iftihar etmemiz gerekirken Kültür Bakanlığı nerede????
XOX
12 KASIM 1999 DÜZCE DEPREMİ
Bugün Düzce depreminin 7.yıl dönümü ve aradan 7 yıl geçmesine rağmen 344 aile hala prefabrik evlerde oturuyor.....Yaralar hala sarılmamış...ÜZÜCÜ
XOXOXOXO
GENÇLER NEREDE ?
Yüzü aşkın kadın örgütünün düzenlediği Ankaradaki Cumhuriyet Mitingine yaklaşık 15 bin kişi katılmış....Gençler yine ortada yok...Onlar ya sokak kuytularında sevişiyor....Ya disko veya rock konserlerinde ortaya çıkıyor ya da YÖKü protesto yada benzeri eylemlerde boy gösteriyorlar... Ülkenin geleceğinden yaşlı insanlar gençlere göre daha çok kaygı duyuyor....Neden acaba?Gençler kendi gelecekleriyle ülkenin geleceğinin ayrılmaz bir bütün olduğunun henüz farkına varmadığı için mi?Bunu görmek çok mu zor??
XOXOXOXOX
KAYNAK VE AKTARIŞINA GELL
Şans oyunları aldı başını gidiyor.Her hafta 3 adet düzenli çekiliş var.Pazartesi on numara,Çarşamba Şans topu ve Cumartesi sayısal loto.Bir umutla paralar yatırılıp kuponlar alınıyor ve genelde bir kişi ,bazende bir kaç kişinin hayatı kurtuluyor.Peki hiç TRT de yayınlanan çekiliş programında ,alt yazıyla kazananlara ödenen ikramiye miktarları yanında Kamuya aktarılan kaynaklara dikkat ettiniz mi?Ben ettim.İlgili tablo Milli Piyango idaresinin internet sitesinde de var.Siteden aynen yazdım;
A-DOĞRUDAN KATKILAR
*Ülkemizi yurt içinde ve dışında çeşitli yönleriyle tanıtmakla görevli kuruluşların kaynaklarını arttırmak ,Türk kültür varlığının yayılmasını sağlamak,devlet arşiv hizmetlerini etkili hale getirmek milletlerarası kamuoyunu ülkemizin menfaatleri istikametinde yönlendirmeye çalışmak amacıyla 3230 sayılı yasa gereği idarenin gayri safi hasılatının %10 u her yıl tanıtma fonuna (Yani 2005 te 39.106.858.05 YTL)
*Korunmaya ,bakıma ,yardıma muhtaç aile,çocuk,sakat,yaşlı ve diğer kişilere götürülen sosyal hizmetlere katkı sağlamak ve bu hizmetleri yürütmek amacıyla 2828 sayılı yasa gereiği idarenin aylık hasılatının %1 i sosyal hizmetler ve Çocuk Esirgeme Kurumuna( Yani 2005 te 3.910.685.82 YTL)
*İstanbul kentinin uluslararası olimpik anlaşma şartlarına uygun olarak olimpiyatlara hazırlanması ve olimpiyat oyunlarının düzenlenmesi amacıyla ,3796 sayılı yasa gereği ,idare safi hasılatının % 5 i Olimpiyat Oyunları hazırlık ve düzenleme kuruluna (Yani 2005 te 12.950.128.46 YTL)
*Savunma sanayiine yardım etmek amacıyla 3238 sayılı yasa gereği idare safi hasılatının %95 i Savunma sanayii destekleme fonuna aktarılmaktadır (Yani 2005 te 246.o52.440.77 YTL)
B-DOLAYLI KATKILAR
*İdarenin bilet satışları nedeniyle tahakkuk eden katma değer vergisi ,vergi ve fon kesintileri dolaylı katkılardandır.(Yani 2005 te 343.891.028.35 YTL)
ÖNCE NORMAL YANLARINA BAKALIM;
1-Savunma sanayiine en fazla desteğin yapılmasında bir anormallik yok,ülke savunmasında kaynak bulmak zor iş,savunmada da çok pahalı iş...
2-Gün itibariyle sadece soluduğumuz havadan vergi alınmazken böyle keyfe keder bir olaydan vergi alınmasıda doğal...
3-Hazineye kaynak aktarılamayacakta nereye aktarılacak?
4-2012 Olimpiyatlarını Londraya kaptırdık.2016 ya buradan senede aktarılan 13 milyonla hazırlanacağız,damlaya damlaya olimpiyat olacağız inşallahhh...
ŞİMDİ DE ENTERESAN YANLAR ;
1-2003 e kadar kesintisiz 8 yıllık eğitime katkı adı altında kaynak aktarılırken ,son 3 senede bundan neden vazgeçilmiş?Eğitim mükemmelde bizim haberimiz mi yok?
2-Tanıtma fonuna 40 milyon aktarılmasına rağmen bu sene turizmdeki çöküşün sebebi ne ola beri gele?Biz değil MP idaresinin bunu sorgulaması gerekmezmi?
3-Ve işte bu yazının ana çıkış noktası.Sosyal hizmetler ve Çocuk esirgeme kurumunun aldığı paya bakınca insanın bi düşünesi gelmez mi?Gelir.Geçen sene 4 milyoncuk ayrılmış kimsesiz çocuklara
4-2016 da düzenleyeceğimizi bilemediğimiz olimpiyatlara 3 kat
5-Çok güzel tanıtıldığımızı gördüğümüz tanıtım fonuna tam 10 kat
6-Öde öde bitmeyecek borca sahip hazineye 45 kat fazla kaynak aktarılmış.MP idaresi kanun larla,tüzüklerle idare ediken bir yer.İçine biraz da vicdanı kim koyacaksa işte fırsat;şu aktarılan kaynakların dağılımını bir zahmet değiştiriversin.Bundan sonra ne olacak şu sokaklardaki tinerci çocukların hali ? dendiğinde Efendim kaynak yok diyenlere bu tabloyu göstermek yetecek......
XOXOXOX
UZAYLILAR İÇİN LİSTE
X-Files adlı dizide uzaylılar tonla adam kaçırdılar.Amerikalıların farklı dünyası olduğu için kaçırılanlar hep halktan ,sıradan insanlar.(İkisi hariç başroldeki iki FBI ajanıda onlarada ayıp olmasın diye)En son Uşakta kafalarına taş atılalı beri ülkemizi ziyaret ettikleri yok.Ancak şaşırıp gelirlerse ,kimi kaldırrıp götüreceklerini bilsinler diye sevabına bir liste aşağıda;
1-PINAR ALTUĞ:Tonysinden de Tonyyi aldattığı çocuktan da bıktık.Onsuz haber program yapılamıyor,gazete dergi basılamıyor.Alın uzay alemine renk gelsin.
2-SİBEL CAN:Bir tangayla pik yapabilmenin en güzel örneği.Geçen senede balkonda çıplak yakalanmıştı.,bu sene tangayla bombayı patlattı.Sizin oralarda da bir giysin anlarsınız ne demek istediğimizi .Üstelik her konuda fikir beyan eder,herkesle sağlam polemiğe girer.Yanında şarkı söyler,arasanız koca evrende bulamazsınız.
3-ZEKERİYA BEYAZ:Onsuz evren kainat uzay olur mu?Burada olmuyor,neredeyse buzdolbını açsanız içinden çıkıyor.Huyuna gidin,sinirlendirmeyin yeter.Ne derse he diyin,fazla ciddiye almayın eğlenceli adamdır.
4-KAYA ÇİLİNGİROĞLU:Sizde Ferrari marka uzay gemisi var mı?Varsa çok eğleneceksiniz demektir.Hafif alkollüyken Ferayeyi karıştırdı,yılların suskunluğuna son verdi.İçinde ne potansiyel varmış meğer,uçan da kaçan da kurtulamaz oldu elinden.Böyle bir yeteneği yıllarca sakladığı için Hülya avşara teessüflerimizi bildiriyoruz.
5-HÜLYA AVŞAR:Bunca yıldır bir kere bile işiyle gündeme gelemedi,siz alır götürürseniz hiç değilse değişiklik olur hepimiz için.Gülbene,İboya,Sibele canı kime isterse ona bulaşır sonrada onları kaale almaz bir tavra bürünür.
6-REHA MUHTAR:Adımız gibi biliyoruz ki onu çok iyi tanıyorsunuz.Fazla bir şey söylemeye gerek yok.Bu aralar iyice yolunu şaşırmış durumda;içinde hiç haber olmayan haberlerinden vazgeçeli tadı tuzu kaçmıştı zaten.Şimdi yıllardır önüne alıp sorguladığı,haber peşinde koşturduğu insanlardan laf yiyor.Kurtluğu bize kuzuluğu da size nasipmiş;kaçmaz fırsat valla.Eski hali olsaydı uzayı dar ederdi size.
7-GÜLŞEN:Boyu boyunuza uygun,huyu için bir şey söyleyemeyeceğiz! Onunki belli de sizinkini bilmiyoruz,problem de orada! Rehayı alırsanız yanında onuda almayı unutmayın.Gerçi pek ayrılmadıkları için istesenizde unutmazsınız ya !! Ha birde umarız çok kitabınız vardır;kendisi bir kitabı iki kez okumaz asla!!!
8-CAN TANRIYAR VE EKİBİ:Can Bey besteci ve yetenek avcısı (bakınız Petek Dinçöz)olarak fena bir değildir aslında..Türkiyenin ahlak anlayışı ve sosyal yaşantısının değişiminde çok büyük katkısı (!) vardır.,alın siz oraları da enteresan bir hale getirsin ekibiyle.Eğer Televole,Pazar Keyfi ve Uçan Kuş şapkasını giymesine izin vermezseniz size ud çalar ve acayip besteleriyle (Foolish Kazanovayı mutlaka söyletin)neşenize neşe katar.
9-RTÜK:Eminiz sizinde radyonuz ve televizyonunuz vardı zamanında.Bir zahmet kendilerini alıp bu işlerin nasıl yürüdüğünü şöyle bir 300-400 yıl süren kısa bir kursla anlatırsanız ne güzel olur!Koydukları kural bir güzel ihlal edildi hiç bıkmadılar.Reklam sürelerinden kaçmak için bir program 10 a bölündü,ceza yememek için aynı program değişik adlarla BBGler Biz evleniyoruzlar devam etti.Kurtlar Vadisi ortalığı dağıttı,magazinler de cenazeyi kaldırdı hala yılmadılar.
Evet sayın uzaylı kardeşlerimiz,daha buraya sığdıramadığımız mankenleri dandik albüm çıkarıp 100 sansasyonel hareketi başarabilenleri ayrıca belirledik...Hele siz bunlara ufaktan başlayın ,bizde bir rahat edelim şu 3 günlük dünyada.....
XOXOXOX
HAFTANIN İNCİLERİ
*AB nin sınırı Iraka dayanıyor diyemem....Nicholas Sarkozy.Fransa içişleri bakanı.Yani Türkçesi Türkiyeyi Ab ye aldırmam demek istiyor.Irak barbarların memleketi yani.
*Bi seksüel olmadığımı herkesten çok Şebnem biliyor.O benim nasıl bir erkek olduğumu biliyor.Şebnemim cinsel ilişki sırasında çıkardığı seslere bir çok kişi şahit oldu...Şenol İpek.Şebnem Shaefferin eski sevgilisi.Biz sana biseksüel demesek delikanlıda demeyiz.....
*Öldü dirildi galiba...Şebnem Shaeffer-manken.Biseksüle olarak suçladığı eski nişanlısı Şenol İpeğin ortak cinsel yaşamlarına ilişkin imalarına böyle karşılık vermiş.32 kısım tekmili birden bu sayfada....
*Bütün askeri darbelere karşı olmuş biri olarak canım darbe istiyor.Yobazlıktan çok sıklıdım.Yarın askeri darbe olsa çok mutlu olurum.Atatürk ilkeleri nerede?Büyükanıt darbe yapsa sabah erken kalkıp davul çalıp kutlarım...Ferhan Şensoy-Tiyatro sanatçısı.Bir önceki darbede okullarda zorunlu din eğitimi konulduğunu ya unuttu yada yeni oyunu sahnelenecek.
XOXOXOXO
HAFTANIN SORULARI
*Bende cüzdan kaptıracak göz var mı? Tarkan.Kapkaççılar kimsenin gözünün rengine ve yaşına bakmaz sanıyorduk.
*Yani ben bütün jüri üyeleri ilemi yattım?Sibel Kekilli.Kekilli bir çok uluslararası ödüle layık bulunan bir sanatçı.Ancak iş Antalya Film festivaline gelince jüri üyesiyle yatarak ödülü elde ettiğine ilişkin iddialar ortaya çıktı.Ne de olsa geçmişi kara bu genç kadın dedikodulara yatkın olurdu.Kekilli cesaretle kendini savundu.yanıtını bu haberi yazanlar vermeli.
*EŞİNİZİN ONAYI VAR MI? Bu soru çok önemli.Zira bir gayrimenkul satışında eşinizin onayı alınmamışsa yargıtay bu satış işleminin iptal edilebileceği kararına vardı.Haklı ve adil bir karar.
XOXOXOX
HAFTANIN SORU CEVAPLARI
Soru:Bülent Ecevitin ardından en çok vurgulanan konu neden onun dürüstlüğü oldu?
Cevap:Gelişmiş ülke siyasetlerinde olağan sayılan bir özelliğin bizim gibi ülkelerde olağan üstü görülmesi yüzünden...
XO
Soru:Türkiyedeki Fransız tatil köylerinde Ermeni soykırımı yoktur desek ceza yer miyiz?
Cevap:Belli olmaz...İşi sağlama almak için başka yerlere gidin....
XOXOXOX
GÖZE ÇARPAN
Mustafa Keser flash Tv deki programında Ecevitin vefatı ile ilgili konuşmasının bir bölümünde Atatürkten bir konuşma örneği verdi;Milletler topluluğunaTürkiyenin katılması için yapılan öneri karşısında Mustafa Kemal başvurmayı düşünmüyoruz fakat davet ederlerse gideriz demiş sonra ne olmuş,43 ülkenin oyu ile Türkiye topluluğa davet edilmiş.Ecevitin de böyle bir devlet adamı olduğunu söylemek istedi.Mustafa Keser sanki bu günlere gönderme yapmak istedi bu örnek ile.Ve Mustafa Keser aslında hamasi sözler etmeyerek eğlendiren adam okuyan adamda olabilir mesajı ile bu konudaki ön yargıyı da kırmış oldu.
XOXOXOX
HAFTANIN ŞİİRİ
Elbet Ecevitten
İNSAN
elbette senden güzel olacaktı
çizdiğin resim
yaptığın heykel
senden büyük olacaktı
senden yakışılı
elbette sendendoğru söyleyecekti
yazdığın şiir
elbette senden çok duyacaktı
söylediğin türkü
sen olduğundan büyüksün
sen olduğundan iyisin
sen olduğundan güzel
Bülent Ecevit ile birlikte tevazu,insana saygı,estetik,zarafet ,dürüstlük,ilkeli olmak ve değerlerine sahip çıkmak gibi hasletlerde siyasi yaşamda kaybolacak.Türkiyede siyasetçiye olan güvenin %31 seviyesine düştüğünü göremedi.Anısı önünde saygı ile eğiliyoruz .Allah Rahmet Eylesin.
XOXOXOXO
İnsanlar ne yapacaklarını bilemiyobiliyorlar....HE HE .Esra Ceyhan
Şu anda korunaklı gidiyorum....AFERİNS.Pınar Altuğ.(şu an formunuzu nasıl koruyorsunuz sorusuna cevabı)
Beni altıncı hislerimin biraz üstündeyim ben....EH FENA DEĞİL O ZAMAN.İbrahim Tatlıses.
Bir kadın kendisinden üç çocuk doğuran erkeğe...DEVAM GELECEKSİN BİR YERLERE .Yasemin Bozkurt.
Ben sanatçı falan değilim,bunun için fırın üstüne fırın yemem lazım...DİKKAT MİDENE OTURMASIN O FIRINLAR.Işın Karaca.
Sade sadelikten gelir onun için sadeyi tercih ettim...ÖZLÜ SÖZ.Ebru Gündeş
Kapalı kapılar ardında kaldıkça Michael Jackson gibi tacize yönelebilirsiniz...DUYMAMIŞ OLALIM.Özcan Deniz.
Napolyon özel isim di mi,aaa bak hakemimiz de onayladı özel isimmiş....SEN BUNU SORUYORSAN??.Serdar Ortaç
Her şeyin fazlası fazladır...ÖZLÜ SÖZ.Nehir Erdoğan
Yutdışında yaşayan çok önemli bir yönetmen var.Beni aradı;Sen o ülkede hiç yapılmayacak işleri azmedip yapmış birisin .Bıraksalar çok iyi bir oyuncu olursun .Seninle görüşmek isterim dedi:Benim için budur mutluluk....ACI AMA GERÇEK.Deniz Akkaya.
Biz Aydına isim taktık birkaç arkadaş;pamuk diyoruz ona ,çünkü yumuşacık...YUMOŞ AYDIN.Gizem Özdilli.
Çocuğunuzun sünneti varmış yada abinizin düğünü varmış ta görümce kına gecesine gider gibi giyinmişsiniz ,kısaca rüküşsünüz.....SENDE ÇOK ACIMASIZSIN.Armağan Çağlayan(Aday Çimene elendi)
Mustafa Sandaldan DUABİ de muhteşem konser....VAR MI BURAYI BİLEN.(Bir tv de bu haber ile ilgili geçen alt yazı)
Tertemiz bir ağzı var tertemiz vede lezzetli....YAAAA.Ebru Gündeş (Aday Okana)
Mein God,Yarabbi...MY GOD ,TANRIM.Bülent Ersoy
Benimle eski hayatı sürdürmeyi devam ettirmek istermisin.....BAKAR.İbrahim Tatlıses Hülya Avşara
Benim yep yeni gıcır gıcır bir ilişkim var....BRAND NEW.Asena
Siz bizim gönlümüzdeki o duygusal damarlara basarak geldiniz....PEH PEH PEH EDEBİYATA GEL.İbrahim Tatlıses Perihan Savaşa
XOXOXOX
PIRT
Kazım Kanat:Yandan gelen topa ben uçarak kafa vurucam.En ufak beni çektiğin an pırt diye giderim.
Ahmet Çakar:Pırt diye gitmeyeceksin
K.K:Nasıl gitmeyeceğim hocam?
A.Ç:Orada pırt diye gittiğin an hakemlik yapan adam senin pırt diye gittiğini anlamaz.
XOXOXO
NERDEN BİLDİN?
Adnan Aybaba:Nereden kaldırıyor hocam?
Cem Papila:Bilemiyorum..
A.A:Bayrak mı hafifmiş?
XOXOXOX
YOK DÜNYAYA BEDELDİR !
Basın:Yılmaz Vural kaç Ziko eder?
Yılmaz Vural:Atalarımız ne demiş ;Bir Türk on gavura bedeldir
XOXOXO
Sen ne biçim hakemsin Bülent.Bir hatayı gördün ki düdük çalıyorsun,,faul veriyorsun.Bunu izah etmenin anlamı yok.Kendini bir televizyonda izle bakalım...İZLERİM ABİ.Turgay Şeren
Fenerbahçede pas hataları devam ediyor.Futbolcuların ayak dilleri iletişim yoksunu....TURKCELLE BAĞLAN HAYATA.Ziya Şengül.
Ukalalığı hiç sevmem.Özelliklede Fenerbahçe ve oynadığı futbol hakkında yok efendim 3-5-2 değilde 4-4 bilmem kaçla oynasınlar gibi yada Ali oynamasın Veli oynasın safsatalarıyla sözüm ona eleştiri safındaki kişilerede hiç aldırış etmem....EN İYİSİ.Hulki Bey Amca.
Beşiktaş ,Ricardinhoya bir lider gözüyle bakıyor.Ve ondan birseyler bekliyor.Bu kadar eleştiri benide sıktı.Lütfen kızmayın....PEKİ.Korkut Göze.
Cezalık olan ödüllük olmaz....ÖZLÜ SÖZ 897.Ali SAmi Alkış
Gerets Okanı oynat...YETER Kİ SEN İSTE ABİ.Turgay Şeren
Ben bu konuyla ilgili yorum yaparım ama bir şey söylemem...NE MUTLU SANA.Serhat Ulueren.
Tigana zaten evlere şenlik.Dünkü oyun sistemi benim ortaokul karnemi andırıyordu.3.5-4.5-2! İbrahim üzülmez geri gelince savunma 3.5 tan 4 oluyor,ileri gidince orta saha 4.5 tan 5 e çıkıyor...MATEMATİĞİN ZAYIFMIŞ SENİN.Turgay Demir.
Mutluluk verdi ,huzur vermedi...ÖZLÜ SÖZ 1000.Ali Sami Alkış.
Yazıya başlamak istiyorum,nasıl başlasam diye düşünüyorum....EN BAŞINDAN BAŞLA.Mustafa Denizli.
Jön Türklerle,Bön Türkler....ÖZLÜ SÖZ 1008.Ali Sami Alkış.
Bakalım serbest atış mı verecek yoksa frikik mi?.....NE FARK VAR?Öztürk Pekin.
XOXOXO
PLAJDA SİGARA YOK
Avustralya sigaraya karşı sıkı önlemler alıyor..Her türlü kapalı alanda olduğu gibi stadlarda da sigara yasak.Ve bu yıl plajlardada sigara içilmesi yasaklanıyormuş..Sebebini biliyormusunuz?Çünkü sigaranın kağıdı ve filtresinin balıkları zehirlediği kesin olarak saptanmış...Bizde durum nedir dersiniz?bırakalım hepsini...Ankara İstanbul dahil Türkiyenin dört bir yanında internet kafelerde sigara hala serbest.Çocuklar zehirleniyor...Belediyeler oralı değil.İlgili Bakanlıklar oralı değil... YAZIK....
XOXOXOX
LİNÇ DEĞİL
İBRETLİK CEZA BEKLENİYOR
17 aylık bebeğini bazı erkek canavarlara satan kadın önce mahkemede serbest bırakılmıştı.Sonra aynı kadın tevkif edilip cezaevine kondu.Ve bu kadın cezaevinde neredeyse linç edilecekti.Biz kadının layık olduğu ibretlik cezaya bir an önce çarptırılmasını bekliyoruz .ACELE bekli,yoruz ki kimsenin aklına linç gelmesin....
XOXOXOX
TÜRKAN SAYLAN
Nevşehirin Çay içi köyündeki kitap törenine katılmış gazetecilerle katılmış Türkan Saylan.Gazeteciler havalimanına sabah saat 7.30 da gelmişler Türkan Hanım oradaymış.Gazeteciler gece Ürgüp te dinlenmişler Türkan Hanım aynı gece uçakla Kayseriden İstanbula dönmüş.Ertesi gün Batmana gitmek için.Bir gün sonra programı ise Darıcadaki okul açılışı.Daha sonra Ankaradaki YÖK toplantısı.....Bu yiğit kadın nerede bir eğitim ışığı görse oraya koşuyor....Gördüğü ağır kanser tedavisine rağmen günün 16 saati ayakta,çoğunlukla Anadolu yollarında...Bir kaç kişiye birkaç dakikalığına olsun,Çocuklarını okula göndermelerini KIZLARINI okutmalarını söylemek için sabahın köründe yollara düşüyor.BU yiğitliğin tüm topluma örnek olmasını diliyor ellerinden saygıyla öpüyoruz....
XOXOXO
GÜNEYDOĞU KALKINAMAZ
Bir güneydoğulunun İstanbuldaki düğününde geline 32 kilo altın takılıyor.şarkıcıların başına 50 bin dolar yağdırılıyor.Bu bir örnek.Bu örnek ben kendimi bildim bileli, tekrar ediyor.Her gün televizyonlarda da izliyoruz.Güneydoğuya ,Güneydoğulu zenginler yatırım yapmıyor.Dolarları İstanbulda har vurup harman savuruyorlar.....BÖLGE böyle kalkınamaz.....
XOXOXOXO
HAFTANIN ÖPÜLENLERİ
Safiye Soyman ve sevgilisi Faik Bey(namı diğer Sufle Bey) bir alışveriş merkezinde sevenleri ile bir araya gelmiş sohbet ediyorlar...Bir ara gözle kaş arasında Safiye hanımın üstüne arkadaki kocaman çiçek yıkılyor(Ficus Benjamin).Flaş flaş flaş magazin programlarında ve haberlerde (haberlere de bu tür magazin haberleri neden taşınır oda ayrı konu ciddi haber görmeye hasret kaldık; kalanlar bakınız TV 8 ana haber)yüz kere gösterdikleri bu sahnede çiçek Safiye Hanıma gıdım zarar vermiyor ama Safiye Hanım bir anlık şaşkınlıktan sonra feryat figan başımda başım diye bağırmaya başlıyor haberin devamında kadıncağız ambulansta ,sonrada başı sargılı.Ya fırsat bu fırsat deyip yaygara koparayım diye yalan söylüyorlar yada ambulansa apar topar sokuşturulup hastaneye götürülürken ambulans görevlilerinin gazabına uğruyor.İyi bir televizyon post -it i olarak konuyla ilgili açıklama bekliyorum .....Yoksa bende ambulans fobisi gelişirse görürsünüz o zaman ama ruh sağlığımla oynatmam,oynatmam ,cıstak cıstak cısataka tak tak....
XOXOXOXO
KADINLARIN YENİ SORUNU
TÜKENMİŞLİK SENDROMU
Tüm gün işte çalışan ardından da evde çocukları ve ev işleri nedeniyle üstün bir performans sergilemek zorunda kalan kadınların artık yeni bir hastalığı var.Tükenmişlik Sendromu.Ev ve iş şartları nedeniyle kadın kendine vakit ayıramıyor ,sürekli yorgunluk çekiyor ve bir süre sonra tükenmişlik sendromu gelişiyor.
Kendini nasıl belli ediyor?
işe ilgisizlik,isteksizlik,kolay sinirlenme,sabırsızlık,kolaycılık,bedensel birtakım problemler,uyku sorunları,gerilim ,baş ağrıları...
Çözüm sosyal aktiviteler
XOXOXOXO
Herkese tükenmişliksiz günler .....