My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Sunday, March 11, 2007

YARIŞMALARDAN
Soru:Yaşadığı her andan mutluluk duyan masal kahramanı kimdir?
Yarışmacı:ROBİN HOOD
XOXOXO
Soru:Demet Akalının defalarca küsüp barıştığı eşinin adı nedir?
Yarışmacı:İBRAHİM TATLISESXOXOXO
Soru:Aşk bitti geriye ne kaldı şimdiyi okuyan şarkıcı kimdir?
Yarışmacı:Ayyy kimdi???
Mehmet Ali Erbil:Sivilcem gibi bir şey...
Yarışmacı:Şimdi bildim KEREMCEM
XOXOXO
YORUMCUMU YOKSA NE?
Futbol programlarındaki Beşiktaşlı yorumcuların sayısı az...Stadyum yorumcularının ikiside Fenerbahçeli %100 futbolda Rıdvan Dilmen objektif davranmaya çalışıyor.Ama Beşiktaşı korurken dahi verdiği örnekler Fenerbahçeli futbolcular üzerinden .....VE Gool;Futbolmania ve Santrada 3 takımdan bir yorumcu var.Telegoldede öyle Ama telegoldeki Beşiktaşlı olmasa daha iyi dedirtiyor insana.Yorumculuk yerine her türlü şaklabanlığı yapmaya devam ediyorve bu gösterinin dozu her geçen gün artıyor.Her programa bir şeyler bayrak,saat,ağaç ,yazı tahtası,forma,anahtarlık vesaire getiren Adnan Aybaba olayı bu sefer fena halde abarttı kocaman bir jöleyle geldi programa....
Adnan Aybaba:Gökmen abi,senin başındada var.Ama Fenerbahçede bir futbolcu var.Türkiye Milli Takımındada kaleci.Sizin zamanınınzda briyantin vardı bu ne abi?Senin saçındada var.Bu ne abi?
Gökmen Özdenak:Jöle canım...
A.A:Açıyorsun jöleyi.Tarif edeyim.Şöyle açıyorsun.Maça çıkacaksın.Isınıyorsun ya,şöyle bir avuçluyorsun.Şöylece güzelce kafana sürüyorsun.
G:Ö:Ön tarafa da sür biraz.
A:A:Her yere sürdüm bol bol.Niye bol bol sürüyorum.Saçlar bozulmasın.VE şampiyonlar ligi maçına çıkıyorsun.Hatta elini götüreceksin saçına götüremiyorsun.Niye abi?Jöle var(SAçına jöle sürmeye devam ediyor)Sen şimdi jöleyi mi düşünürsün,yiyeceğin golleri mi ? HI?Ziya Şengül:Bunla ne ilgisi var?Şimdi konuşturma beni...
A.A:Var.Bu çok önemli.Vallahi çok önemli.Futbolcuda jölenin ne işi var? Yapış yapış oluyor saçları
Z.Ş:Adnan burada şov yapacaksan,bunu jöleyle futbolcuların performansına bağlaman doğru değil...A.A:Abi sen önemsiz bir şey zannediyorsun di mi bu jöleyi?
Z:Ş:Ben birşey zannetmiyorum kardeşim.Ben futbol konuşuyorum burası kuaför dükkanı değil.Ve senin söylediklerini futbola bağlaman...
A.A:Bağlanır...Volkan bir kilo jöle sürüyor.
Tartışma böyle sürerken Volkanın menajeri ve abisi Erdinç Şehit bağlandı programa.Yarım saat ta böyle geçti gitti.Ben böyle bir Beşiktaş yorumcusu olduğu için kızdım ,utandım ve televizyonu kapadım.Bu arada Volkana naçizane önerim,saçlarını kestirsin ve hem kendini hem de bizi kurtarsın bu saçma tartışmalardan...Karizmasının çizileceğini mi düşünür bilmem..Ama o kadar jöle yüzünden zaten yakın bir gelecekte saçlarından olacak....

NOT:Meraklısı için alıntı yaptığım gazete ve dergi küpürlerini her zaman olduğu gibi saklıyorum.