My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Tuesday, April 8, 2008

7 dakikada elmalı muffin


Sevgili arkadaşlarım mikrodalgada elmalı muffin yaptım çokta başarılı olduğunu düşünüyorum ,kabarması mükemmel oldu bakınız resim iki ,pişmede hamurlaşma hiç olmadı hemen sonrasında dayanamayıp fırından çıkardığım halde aynen kaldı dibe çökme olmadı etc etc etc.Zamandan tasarruf etmek istiyorsanız mikrodalga ideal
İşte tarifi
Hazırlama süresi 10 dak sürmüştür ama pişme süresi tamm 7 dak.Mikro dalgayı Maximumda 7 dak ayarlayınız işlem tamam . Muffin kalıbının mikrodalgada nasıl bir sonuç vereceğini kestiremediğim için yerine pyrex tencere kullandım.Ebat 15 cm.Deneyebilirsiniz ....İşte sizin için test ettim onayladım ve yedim :)))
Malzemeler
1 adet yumurta
1 adet yumurta sarısı
75 gr şeker bir çay bardağı
75 ml süt 1 çay bardağı
75 gr tereyağı
150 gr un
tuz
bir paket kabartma tozu
1 elma rendesi
Üst için :pişmeden önce ceviz ,toz şeker ,tarçın karışıp üste dökülüp fırınlanacak.
not :ben piştikten sonra tarçın serptim
not şeker oranını isterseniz biraz daha arttırabilirsiniz