My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Sunday, April 9, 2006

Always remember you are UNIQUE just like anybody else:)

İster inanın ister inanmayın ama bu adamların boyları aynı:)))
XOXOXOX
SOBER JUDGEMENT
A policeman stopped an offending vehicle and explained to the indignant matron behind the wheel that she had wandered over the double line three times,ignored to stop sign and executed an illegal left turn.As he wrote the ticket ,the woman protested bitterly.The trouble with you policemen is you spend all your time picking on respectable citizens.Why dont you catch some of these drunk drivers for a change?
Madam was the soft reply,I thought I had one
XOXOXOX
What did the man say to the drummer?
ANS:Beat it:)
XOXOXOX
What do ghosts call mistakes?
ANS:Boo-boos
XOXOXOX
Lou:Why don't you put an sign in the paper for your lost dog?
Jay:Because dogs cannot read:)
XOXOXOX
TÜRK TELEVİZYONLARINDA UNUTULMAYAN ANLAR
Kim beş yüz milyar ister yarışmasında yarışmacının seyirci joker hakkını kullanması ve yarışmacıya Kenan Işığın ,seyirciye güveniyormusunuz sorusu üzerine güvenmiyorum ama başka çare yok demesi ve seyircinin ezici bir çoğunlukla yalnış cevabı işaretlemesi ve yarışmacıyı eleyip hayatının dersini vermesi.
O gün bugündür yarışmacılar daha seyirci joker hakkı ufukta yokken bile seyirciye güveniyorum diyerek şirinlik yapıp kendilerini garantiye alıyorlar.Aferins.Korku dağları bekler.Nitekim:)
XOXOXOXO
YEMEK PROGRAMLARINDAN
Nazım Ustadan aşure tarifi (noktasına dokunmadan)
Evett sayın seyirciler bugün aşure yapacağız.Evet sayın seyirciler bugün ne yapacakmışız aşuree.Aşure yapmak için önce tenceremizi alıyoruz.Evet sayın seyirciler şimdi ne yaptık ,tenceremizi aldık.Şimdii kapağını açıyoruz .Evet sayın seyirciler şimdi ne yaptık tenceremizin kapağını açtık.Tenceremizi kenara koyduk.Evet ne yaptık tenceremizi kenara koyduk.Şimdiii malzemelerimizi saymaya başlıyoruz. Ne yapıyormuşuz malzemeleri saymaya başlıyormuşuz:)
Aman çok şükür malzemelere geldik artık onuda haftaya şıttıracağım şıttıracağımda aşure malzemelerinin çokluğunu göze alarak hazırlıklı gelmeniz önemle rica olunur.(İhtiyaç molası verilmeyecektir:)
XOXOXOXO
INVISIBLE TINY WEENY
Emel:Kaç yaşında başladın müziğe?
Emirkan.Sekiz
Emel:Neden küçük Emirkan dememişler sana o zaman?
Emirkan:Ben çok küçükmüşüm görünmüyormuşum da ondan!!!
XOXOXOXO
NE ALAKA
Lerzan Mutlu:Mahmut abi seni kim giydiriyor?
Mahmut Tuncer:Ben canımı kimseye emanet etmem!!!
XOXOXOX
MÜKEMMEL KURTARIŞ
Huysuz:Benim söylediklerimi tekrar etme!!
Tan Sağtürk:Tekrar etmiyorum altlarını çiziyorum.
Huysuz:Niye seyirci görmüyor diye mi?
XOXOXOX
AL CEVABI YAT
Asena:Eve gidince huzurlu yatmak istiyorum.(yarışmacıları fazla eleştirmek istemeyince)
Huysuz:Burada yat o zaman!!!!
XOXOXOX
AZ ŞEKERLİ OLSUN(Arşiv),
Kazım Kanat:Ali Sami şurdan suyu versene boğazım kurudu...
Oğuz Tongsir:Aaaa,çocuklar öyle suyla olmaz çay kahve söyleyelim ,ne içeriz? Ali sami kahve? Kazım sen?
XOXOXOX
HAAA ANLADIM(arşiv)
Osman Tamburacı:Daum eşekelenmiş...
Ahmet Çakar:O ne demek ki?
O.T:Yani beyni karıncalanmış....
XOXOXOX
GELİRMİ GELİR
Mehmet Ali Erbil:Kaç sene oldu beyefendi vefat edeli?
Seyirci:20 sene
M.A:E:Ooo neredeyse geri gelecek beyefendi!!!
XOXOXOXO
Kardeşimiz evladının arkasında bir dag gibi durmuş....PEH PEH.Mahmut Tuncer.
Benim kralımdan bir şarkı....DOĞRU.Lerzan Mutlu.(Mahmut Tunceri takdim ediyor)
Montaj yapıyorduk Davut Bey beni evime kadar eşlik etti bana....GRAMERDE HATA NO 1.Yeliz Şar.
Biri merdivenden indi beni öptüler...GRAMERDE HATA NO 2.Lerzan Mutlu.
Şimdi ben burada çok o kadar güzel konuşmayacağım.....DEVRİK ÖTESİ 1.Uğurkan Erez
Aldatmak son derece hoş değil...DEVRİK ÖTESİ 2.Sinan Özen
Sözünü şekerle kesiyorum....İLAHİ MAHMUTUM...Mahmut Tuncer.
Şu arkada gezenler var ponpon mudur nedir onlar olmadan çıkmam....MUHAKKAK.Mahmut Tuncer.
Haydi Türkiyem oturmak yok....TABİ TABİ.Sabahın körü vur patlasın çal oynasın programlarından birinde bir alt yazı.
Sen nasıl düştün pap diye....PAP DİYE.Huysuz ( Düşen yarışmacıya)
Tavuklamı yattın.....HÖH.Huysuz.(Üzerine tavuk tüyü yapışan kameramana)
Yirmi günde söktüm yüzmeyi....TEBRİKS..Erdal
Harbi karateciyim ikiye bölerim....AMANİN.Emel.
Eyvah karım mafya...FİLME GEL.Bir tv de yayınlanan Asya imalatı polisiye filmin türkçeleştirilmiş adı.
En sevdiğim trafik levhası yemek ve polis....AY ÇOK HOŞ.Tuğba Özay.
Kebap olmaz kebap özel isim...DÖNER VERSEK.Lerzan Mutlu.
En azından cinsiyet change'imi mevzu edecekler....YORUMSUZ.Bülent Ersoy.
Herkesle yalnış anlaşılma dururumuz var bizim.....DURURUM.Ayşe Hatun Önal.
Ağlamanı güldürdüm....KABİLİYET BU CANIM.Gülben Ergen.
Kamera beni takip et ,önüne bakma...KADRAJ SORUNU.Gülben Ergen .(Gülbence zamanlarında kendisini bir süre başsız çeken kameramana kızıyor:(
XOXOXOXO
CURIOSITY KILLED THE CAT
*Alkışlama eylemini kim bulmuştur,bu kadar tuhaf bir hareket neden bu kadar benimsenmiştir,ilk alkışlayan kişi bu eylemi ellerini birbirine vurarak değil de dişlerini vurarak yapsaydı ne olurdu?
*Parayla saadet olmaz sözünün asıl sahibi kimdir,bu sözü güftelerken cebinde kaç para vardı?
*Tatlıcı ,büfe,cafeterya etc yerlerde neden inşaaat malzemeleri kullanılır?Örneğin.Boya badana fırçası,tel fırça ,spatula...
*Durakta otobüs beklerken otobüsün geleceği yöne bakınca o otobüsün daha hızlı gelme olasılığı nedir?
XOXOXOXO
DÜŞMANLIK
Biz sanıyoruz ki herkes bize düşman ,herkes hakkımızda desteksiz atıp tutuyor.Halbuki Dünyada kimse kimseyle anlaşamıyor.Yaşlı bir amca Dünyaya bakıyorumda kendimden daha iyisini göremiyorum dediğinde gülüp geçmiştim.Meğer ne haklıymış.Buyurun dünya milletlerinin birbirleri hakkında söylediklerine.Yüzyıllardır söylenen ülke halklarınca kullanılan ve bir nevi atasözleri bunlar ve söylenenleri belli değil.Biri hariç BERNARD SHAWA ayrıcalık yaptım :)Belirli bir nedeni yok öylesine....
*Fransızlar her şeyi yapar ama hiç bir şey bilmezler...İTALYANLAR
*Tanrı insanı ,şeytanda Almanları icat etmiştir/ yaratmıştır...POLONYALILAR.
*Kıbrısta(Rum Kesimi) 3 şeyin toptan satışı ucuz,perakendesi pahalıdır.Tuz ,şeker ve fahişe...YUNANLILAR.
*Bir yunanlıyla tokalaştıktan sonra parmaklarınızı sayın...ARNAVUTLAR.
*Yumurta pişirmek ,köpeği yerine alıştırmak,bir italyana bir şeyi öğretmeye çalışmak .İşte üç çok zor şey....ALMANLAR
*Polonya kadınların erkeklerden daha güçlü olduğu ülkedir....RUSLAR
*Doğudan (ispanyayı kast ederek) gelen tek iyi şey,Güneştir....PORTEKİZLİLER.
*Kötü bir ispanyol,iyi bir portekizli yapabilir....İSPANYOLLAR
*Hintliler gerçek yüzleri görünmesin diye 7 kat örtünürler...İNGİLİZLER.
*%100 amerikalı ,% 99 geri zekalıdır.....BERNARD SHAW (İrlandalı yazar) AMERİKALILARA.
XOXOXOXOXO
TİPLEMELER 1 ASANSÖR
ÇEKİNGENLER
Asansör kapısını açarlar,bakarlar 4 kişilik yerde hemde tombulundan 3 kişi var.Girseler sıkışmaları gerekecek.Kapı açık ,binmekle binmemek arasında gel git yaşarlar.Hay Allah sıkıştırmayayım ebelek gübelek...gibi bir şeyler gevelerken,Kardeşim bineceksen bin ,binmeyeceksen kapıyı bıraksana yawww diye fırça yerler.Fırçaylada yetinmemeli olasıcalardandırlar.:)))
XOXOXOXOX
EINSTEIN'IN KİM KAFASININ TASINI ATTIRDI?
İki şey sonsuzdur,insanoğlunun aptallığı ve evren.Fakat ikincisinden o kadar emin değilim...
Yaw koskoca Aynştayn:)bu lafı kimin hangi aptallığı üzerine etti acaba?Adamı kim kızdırdıda onca deney,formül,kalem kağıttan kafasını kaldırıp böyle bir şey söyledi?
*Aynş,E =yaz 3600 a gönder enerjinin formülü cebine gelsin....
*Aynş tutma o lazeri milletin gözüne gözüne ,herkes sana bakıyor çocuk musun olum?
*Aynş Tv 'de ilk kez !
*Aynş gel yasla başını degajeme doğru ...
*Evvett Aynş ,70 milyon bizi izliyor,söylemek istediğiniz bir şey var mı?
*Aynş kalk yerine yat!
DEMİŞ OLABİLİRMİ ?
XOXOXOXO
ENTERESAN ARAŞTIRMA
Bir ülkede yapılan araştırmaya göre ;bu ülkede verilen konserlerde,konserin bir saat geç başlaması nedeniyle halkın % 43 ü ilk önce şarkıcıya küfrü basarken ,şarkıcı sahneye çıktıktan sonra ruh hallerinde bir gevşeme olmakta ve kendilerini müziğin akışına kaptırmaktadırlar...%23 lük kesim geç kalan şarkıcıya küsüp,ellerini bağlayıp hiç bir şarkıya eşlik etmemekte,% 12 lik kesim konser alanı yakınındaki en yakın manava giderek domates ,hıyar etc türlerde sebze satın almaktadır fakat geldiklerinde hala domates fırlatacak şarkıcı olmadığı için sebzeleri kemali afiyetle kendileri yemektedir.%22 lik kesim ise Başlarım böyle konserine de ama haaaa' deyip konser alanını tamamen terk etmektedir....
XOXOXOXOX
DİKKATİMİ ÇEKTİ
DİZİLER
Bir kaç ay önce RTÜK ,reklam arası dizi seyretmekten dellenenlere kulak verdi ve reklam süreleri kısaldı.Jenerik yayınlanır yayınlanmaz carttt diye reklam dayanamaz hale geldi,ve geniş bir kitle tek eğlenceleri olan televizyonu rahat ve huzur içinde bir müddet seyretti.Ancak 20 dakikada reklam sorunu başka sorunlar getirdi.Maliyetini kurtaramayan dizileri kurtarmak için daha fazla reklam almanın yolları arandı ve bunlardan bir tanesi bulundu.....
Dizi bitimi özel bölümler....
Zaten ağda gibi uzayan diziler baymamış gibi ,birde bittikten sonra şöyle bir reklam kuşağı daha alacak kadar özet bölüm yayınlanıyor.Bu bölüm ,daha az rating aldığı için başka bir adla dizinin asıl bölümünden ayrı yayınlanıyor.
XOXOXOXOXO
NIGHTMARES
DÜN GECE RÜYAMIZDA......
*Video kaset olmuşuz sayemizde ne güneşler batıyor....
*Filmin en heyecanlı yerinde carttt diye giren reklam olmuşuz,yemediğimiz küfür kalmamış..
*Otomobil olmuşuz ,tünellerden karşımıza Doğuş çıkıyor,geçemiyoruz ,çarpıyoruz.... Bknz:Doğuşun yalnızım adlı şarkısının klibi.Unkle (Rabbit in your Headlightstan araksal olduğu günlerce konuşulmuştu)
*Telesekreter olmuşuz ,kimse bizi umursamıyor,cevapta veremiyoruz...
*Star kelimesi olmuşuz, başımıza mega,hiper,süper etc gelmeyen sıfat kalmamış birtakım popçuları anlamlandırmaya çalışıyoruz nedensizce....
XOXOXOXO
RANDOMLAR MANDOMLAR:)
*Yayın hayatına yeni başlayacak hiçbir tv kuruluşu Deneme yayını yaptıktan sonra çıkıp ta yaaa biz denedik ama olmadı dememiştir nedense?
*Karikatürlerdeki ,çizgi filmlerdeki duvardaki fare deliklerini kim ne için açarki ...Çizgi fareler açamayacaklarına göre:)
*Ötenazi ve ya zehirli iğneyle idam edilecek kişinin şırıngasının steril olmasına gerek varmı dır?
*Kamikaze pilotları kafalarına kask takıyorlarmı ki?
*Ya zurnanın delikleri insan parmaklarından daha büyük olsaydı???
XOXOXOXOX
SADECE HAVAYA VE SAATE BAKILARAK ADI KONULMUŞ GAZETELER
*Sabah
*Akşam
*Güneş
*Vakit
*Zaman
*Yeni Şafak
*Star
XOXOXOXO
THE NOS:)


Bugün Mevlit Kandili(Hz.Muhammed'in dünyaya gelişinin 1435inci yıldönümü ve KUTLU DOĞUM HAFTASI) herkesin kandilini kutluyorum.Hayırlara vesile olur inşallah.Sevgilerimle.