My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Sunday, April 2, 2006

Made in Secret sobeye Made in Candan cevap:))))


Evekkkk arkadaşlar bir sobede daha buluştuk.Sevgili arkadaşım Secret beni sobelemiş.Teşekkür ederim .Buyrun cevaplara;
Question number 1-Tüm bilim adamları(Galileo,Einstein,Newton,Maxwell,Rudherford,Pascal,Buhr) saklambaç oynuyorlar? Einstein sayıyor diğerleri saklanıyor.Einstein kimi sobelemiştir?
Answer number 1-Wallahi beni sobeleyemediği kesin ehi ehi ehi:)
Question number 2-Okuduğumda beni en çok etkileyen kitap
Answer number 2-Pamuk prenses ve yedi cüceler e çocuk aklı nasıl uyanamadığına ve birden bire prensin öpücükü ile uyanışına bir türlü akıl sır erdirememiştim:)
Question number 3- Takip ettiğim dergi
Answer number 3-Hangi dergi en iyi hediyeyi veriyorsa o:)
Question munber 4-Günlük gazete
Answer number 4-Hangisi en çok eki veriyorsa o:)
Question number 5- En yaramaz çocukluk anım
Answer number 5- Ben bir melektim nasıl yaramaz olabilirim ispatı için bakınız yukarıdaki resim:))))
Question number 6-Tv yapımcısı olsam yapmak istediğim program
Answer number 6-Bu kadar program çokluğunda hiç bir dizi etc yapmaz yan gelir yatardım nasılsa rating alamayıp kaşla göz arasında yayından kalkacak(bakınız Gönül) hay aklımı seveyim:)))

Oh be bir nisana yakışır bir sobe yazdım gördüm kendimi:))))

Şimdik sobelenenlere gelelim;Arzu ederlerse Tülin, Rümeysa,Sennurum,Semanur,Serra,Serpil,Seden,Selda, Sip sip, Şehnaz,Şükran,Şule Türel,Pınar,Nilgün,Nilay,Nazlış,Nagihan (hoş 1 nisan sebebiyle bloğu kapatmış :),Manolya,Mamilam,Münevver abla,İlkay,Hülya,Gülay,Gamze,Ceren,Cengiz,Didem,Demet, Burcularım,Beyhan,Berna, Berrin,Banu, Arzu, Janet,Anne Mae,Linda(canımcıklarım bu ne yaw deyip bana mail atacaklar şimdi:))))
not :İsimler alfabetik sıraya göredir:))) kısaca tüm linkimi sobeledim zaten öyle yapmassam içime sinmiyor:) yanim kimse unutulmadı:)