My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Wednesday, October 4, 2006

B-DAYYYYY:)))))))

ARKADAŞLAR RESİMDEKİ ON BEŞ AYLIK BEN :P ELİMDEKİDE ZUZUM :P EH BİRAZ OLSUN BENİ TANIDINIZ İŞTE :))))PEK BİR DEĞİŞİM YOK AYNISI:)))))

THIS PICTURE BELONGS TO THE B-DAY GIRL(THE BLOG ADMINISTRATOR:) WITH HER FAVORITE TOY :P YOU GET TO KNOW ME A LITTLE BIT:) I LOOK THE SAME WITH NO DIFFERENCE:)

DOĞUM GÜNÜMÜ HATIRLAYIP BLOG AÇAN ÇOKKKK SEVGİLİ AŞKIM ABLACIM GÖNÜLCÜME VE CANIM MÜNEVVER ABLACIMA VE AŞKIM AŞKIM SENNURUMA VE DİĞER AŞKIM ABLACIM MAMİLAYA ÇOKKKK AMA ÇOKKKK TEŞEKKÜR EDERİM.NE KADAR MUTLU OLDUĞUMU ANLATMAKTA KELİMELER YETERSİZ .İYİ Kİ VARSINIZ.SİZLER VE DİĞER BLOG ARKADAŞLARIMSIZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM.İYİKİ BİR BLOG AÇMIŞIM HOŞ ÇOK TEMBELLİK ETTİM AMA:)VE SİZLERİ TANIMIŞIM .SİZLERİ HEPİNİZİ ÇOKKK AMA ÇOKK SEVİYORUM.

DOĞUM GÜNÜMÜ KUTLAYAN HERKESE SONSUZ TEŞEKKÜRLERRRRR:))))