My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Monday, March 20, 2006

Aşkta zamana çokk güvenme...Gelmişi geçmişi,şimdisi,geleceği veee genişi vardır:) Pazar sayfasına herkesler velkam velkam:))

Noktaya odaklanın ve başınızı öne arkaya sallayın ilginç ha:))
XOXOXOX
FOR BETTER FOR WORSE
A young married man had read all the psychoanalytic self -help books on how to adjust to life ,to marriage and to other difficulties.His young wife ,who had tried to live up to the precepts in all these books one day rebelled.Now that we've found real happiness she said couldn't we have some fun ,too?
XOXOXOXO
PICTURESQUE SPEECH
Ah ,May! The bees are buzzing;the flowers are in bloom;and the roar of the convertible is heard
in the land.
Overheard:Drill sergeant to recruit:Wipe that opinion off your face!
Weary voice:My life as a mother of three has been cerealized:)
Tv repairman to the colleague:Ever had one of those days when nothing seems to go wrong?
XOXOXOXO
A woman patient asked her doctor,can you tell me why I am seized with these restless longings for the glamorous and far away?
My dear lady replied the wise doctor.They are the usual symptoms of too much comfort in the home and too much ingratitude in the heart.
XOXOXOXO
Weekly schedule will be placed at the finish:) of the page:)
XOXOXOXO
TÜRK TELEVİZYONLARINDA UNUTULMAYAN ANLAR
Kadının Sesi programında Yasemin Bozkurtun göğüslerini küçülttüren bir kadının bluzunu ufak bir parmak hareketi iie aralayıp,küçülen göğüsleri kontrol etmesi ve gördüğü şeyden etkilenip ouuuuuuuwwwww diye ses çıkarması.Göğüsleri küçülen kadının bugün iç çamaşırı giymeyip geldim diyerek kasım kasım kasılması....Veee kadının memesinin ucu belli olmasın diye taktığı beyaz meme bantlarının meme ucu şeklinde olması ise apayrı bir olaydı!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
XOXOXOXOX
BÖYLE YAPARMISINIZ ?
Karşınızdaki bir şey yerken ,istemeden de olsa yediği şeye baktıktan sonra kendi kendinize canımın çektiğini sanmış mıdır acaba? deyip bir daha elindeki şeye bakmamak için kendinizi kasar mısınız?
Bir toplu taşıma aracına ilk durakta binip son durakta inerseniz paramın hakkını sonuna kadar aldım hissine kapılırmısınız? Bindiği duraktan 2 durak sonra inenlere gereksiz yere sinir olurmusunuz?
XOXOXOXOX
DEPREMİ ÖNCEDEN BİLDİRİYORUM
29 Mart yaklaşırken her türlü söylentinin anında yıkabileceği ,kendinden ve hayatından çoktan geçmiş ,şaşkın mı şaşkın bir halk gene öylece bekliyor:)
Arkadaşınız kulak kabarttı ve son çıkan deprem söylentilerin nelermiş sizler için bir bir dinledi.İşte fısıltı gazetesinde son çıkan deprem işaretlerinin listesi:)
1-Bizim mahallede yaşayan 97 yaşındaki Rüknettin amcanın bir gözü toprağa bakmaya bakıp iletkenliğini arttırmaya başladı.29 Martta yaklaşıyor kesin çokkk büyük bir deprem var.
2-Dün sabah köstebek sokakta bir yerde yamulma görüldü...Yerde görülen yamulmalar depremin habercisidir arkadaşlarrr.Gerçi bu yamulmaların bilumum kazı çalışmaları sonucu bir yerin on yedi kez kazılmasından çıktığı söylentisi var ama bunu genede deprem nedeni sayalım
3-Dün gece çok ağır yemekler yiyen Sadettin Beyin midesi öyle bir şişkinlik yapmış ki evinde oturmakta olan adamcağız daha fazla dayanamayıp etrafa fena halde Radon gazı saçmış...Bu gazı alt kattan bile hisseden komşular deprem yakın diyorlar!!!!
4-Rüyamda Prof.Dr.Şener Üşümezsoyu gördüm(Hocam hiç üşümediği için yaz kış t-shirtle geziyor)Bir kanala yeni kırılan fay hatlarını konuşmaya gidiyordu.Kan ter içinde uyandım demekki depremin eli kulağında...Rüyalarım çıkarda o bakımdan şıttırdım:))))
Daha 29 Marta çok var devam edeceğim,29 martı sıyırırsakta devam edeceğim.))))
XOXOXOXO
GEÇMİŞİN ÜNLÜLERİ
PASTEUR
Fransız kimyager.Pasteur'ü köpekler ısırıyor.Pasteur kendini ısıran köpeklere sülfürik asit atarak eritiyor.Sülfürik asit stokları tükenince kuduz aşısını buluyor.Pasteur Seine nehrine yoğurt çalarak mayalamaya uğraşıyor.Pasteur evde süt banyosu yapan karısını da mayalamaya çalışınca kadın periyodik cetvelle rivayetlere göre T cetveli de olabilirmiş Pasteurün kafasına vurarak bayıltıyor.
XOXOXOXO
ÇİN GÜNLÜĞÜME DEVAM EDİYORUM
ÇİNLİLER BİSİKLETTEN BAŞKA BİR ŞEYE BİNMİYORLAR
Şu Çinliler alem adamlar arkadaşlar...Başkent Pekinde Pekin ördeği gibi dolaşıyorum...Baktım ki herkes bisikletli burada...Yollar bisiklete binen binlerce insanla dolu...Burada bisikleti olmayana çekik gözle bakıyorlar ..Zaten Konfüçyüs ne demiş İnsanoğlu bisiklet gibidir,onun da iki tekerleği vardır yeterki gidecek yönü olsun.
Bu sözü Konfüçyüsün yerine sahte söz uyduran biri söylemiş sanırım! Çünkü Çinin en ünlü bilgini Konfüçyüsün kendine ait olmayan 987 bin 678 tane özlü sözü şimdiye kadar yapılan Sahte Konfüçyüs sözü operasyonlarında ele geçirilmiş bugüne dek....
Sonuçta ne egzoz gazı,ne araba gürültüsü ooooohhhh be ! Bende atladım bir bisiklete ,bastım pedala o da neeeee? Trafik sıkışmazmı ?Dedim kendi kendime Kızım gezgin sıkışan bisiklet trafiği olsun sen aradan çıkarsın......
XOXOXOXO
Benim zihnim çok koşturmacalıdır...4X 100 BAYRAK...Şebnem Dönmez.
İnanmıyorum çünkü inanmak istediğimden değil....PARDON...Pınar Altuğ
Benim çocukluğum buradan geçti....HOPPALA....Mahsun Kırmızıgül.
Benim dediğim dedik,söylemediğim söyledik diye bir iddiam yok.Beni Gülben yapan şeylerimden biri de bu zaten....O ÇALDIĞIM DÜDÜK A BE GÜLBENİM....Gülben Ergen
Şimdi kadınlar daha çok hapşuruyor,hapşurunca da herkes çokkk yaşa diyor.Bu yüzden kadınlar daha çok yaşıyorlar.Mesela ben geçen gün hapşurdum herkes çokk yaşa dedi.....HAYDİ ARKADAŞLAR HEP BERABER HA HA HAPŞUUUU.....Tülin Şahin.
Günün bu enteresan saatinde bu parça gayet iyi olur....OLSUN BAKALIM...VJ Bülent( bu arada saat 15 civarıdır)
30 yıl önce evlenseydim ,birçocuğum olsaydı,şu an 30 yaşında olacaktı...ULTRA ...Kadir İnanır.
Kendimden çok tahrik olan bir insanım....WOWWW....Emre Altuğ.
ARŞİV
Bundan sonraki soruları şahsım adına biz soruyoruz...EKİP ÇALIŞMASI...Kuşum Aydın
Sizin içinizde tam olmamız mümkün değil...OLMAYALIM ZATEN...Kuşum Aydın
Bence Dünyanın en güzel kadını Türk kadını çünkü bir kere kanı tatlı...VAMPİRİMSİ OLUŞUM...Burhan Çaçan.
Yeterin artık Semra Teyze yeterin....YETERİN...Sinem (Semra hanıma)
Size anne diyebilirmiyim evinin en kalbinin attığı yerdeyim sayın seyirciler....EN Bİ KALP...Ebru Akel.
NOT:Bu evlilik ve BBG evleri arşivime haftaya gireyim Allahım neler var:)))))
Evet şimdi ekranda Pentagonun meşhur altıgenini görüyoruz....HÖH ...Bir haber kanalında bir doçent doktor.
Ailemde öğretmen yok ama genlerimde eğitim olsa gerek....MÜMKÜNDÜR...Ebru Güzel...
Kayınpederimle tekrar görüşeceğiz ama baba formatında değil...FORMAT ATTIM...Hande Ataizi.
-Abi ben senle başka formatlarda da görüşmek isterim...
-Dur öyleyse ikinci bi hard disk alayım:))))
XOXOXOXOX
ENTERESAN ARAŞTIRMA
Bir ülkede yapılan araştırmaya göre yolda yürürken bir bitki veya çiçeğe rastlayan insanların % 87 si yapraklarını koparıp parçalıyor.Diğer % 13 ü ise daha önce bu tip bir girişim esnasında bitkinin dikeni veya dikenli tel yüzünden parmağını kanatıp bu işe tövbe etmiş.
XOXOXOXO
Huysuz:Tutankamonn (Uğurkan Ereze)
Huysuz:Hakikaten bu Tutankamon ne tutuyor?
U.E:Kamonu tutuyor!!!!
H:Hay Allah seni:))))
XOXOXOXO
HANGİSİYLE EN ÇOKK
Muhabir:Mutfakla aran nasıldır?
Cem Yılmaz:İyidir ama diğer odalarla daha iyidir....
XOXOXOXO
Ben bir dolma yaparım pirinçler aynı yöne bakar....TERBİYELİYMİŞLER.Huysuz
Alkışımın gölgesinden alkış alıyorsun....E OLACAK O KADAR...Huysuz .Uğurkan Ereze
Siz karı değil ayı oynatamazsınız....Hİ Hİ....Huysuz orkestrasına
Bugün iki tane defilem vardı.Bakırköy ilinde.Sorun....BAKIRKÖY İLİ...Uğurkan Erez.(Sende iş mi yapıyorsun diyen Huysuza cevabı)
Ben buram buram şıkkıdı şıkkıda yaptırırım yani....HAYDİ HOBBA O ZAMAN...Asena .(Huysuz yarışmacılara öğrettiği oryantal dansı beğenmeyince kendini savunuyor.)
Tom Jones gençliğimin parçası....SEX BOMB....Uğurkan Erez.
XOXOXOX
HAFTANIN GAFI Kİ NE GAF
Mehmet Ali Erbil doğacak çocuğu için kendisine hediye olarak altın nazar boncuğu getiren yarışmacıya şöyle dedi;Bende sana bir şey vereceğim.Şöyle arkaya gel.....
XOXOXOXOX
E BİRAZDA ONLARDAN Dİ Mİ YA:)Her hafta yazdığım akla beyne zarar lafları yalnızca bizimkiler söylemiyor bit tabi olay evrensel.BUYRUN
Her zaman televizyon seyrederken dünyada açlıktan ölen zayıf çocukları görsem ağlarım.Yani demek istiyorum ki;onlar gibi zayıf -ince olmak isterdim ama o bitün sineklerle ve ölümle ve o tip şeylerle değil.......VAH CANIMMM....Mariah Carey
Mutlu olunca kendimi çok iyi hissederim....AFERINS SANA...Wivona Ryder.
Sigara öldürür ve eğer ölürseniz hayatınızın önemli bir parçasını kaybedersiniz....SEN BİLECENMİ PEKİ...Brooke Shields.
XOXOXOX
BASİT HESAP
65 yıllık ortalama bir ömürde 5 yaşında televizyon seyretmeye başladığımızı var sayalım.Günde ortalama;
1 saat tv seyrederseniz toplam 2.5 yılınız
2 saat seyrederseniz toplam 5 yılınız
3 saat seyrederseniz toplam 7.5 yılınız
4 saat seyrederseniz toplam 10 yılınız
5 saat seyrederseniz toplam 12.5 yılınız
6 saat seyrederseniz toplam 15 yılınız
AZ SONRA !!!!! UÇUP GİDECEKTİR.
XOXOXOX
THE NOS
XOXOXOX
Hafta içi programım/My Weekly program
pazartesi/mon karar vermedim havent make up my mind
Salı /tue uçurtmalar/kites
Çar /wed art clay
Per/thr surprise
cum /fri surprise
cum /sat something interesting
paz/sun sunday page.
XOXOXOXO
Arkadaşlar c- boxtaki linkleri her gün güncelliyorum lütfen bakmadan geçmeyiniz.