My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Monday, March 13, 2006

Bazı aşklar zaman aşımına bazı aşklar zaman hışımına uğrar:))))

Helmet with sun roof project:)
XOXOXO
CROSSED WIRES
A man telephoned police one night and excitedly reported that the steering wheel,brake pedal,accelerator,clutch pedal and dashboard had been stolen from his car.A sergeant promised to investigate.But the phone rang again Donot bother said the same voice-this time with a hiccup.I got into the back seat by mistake.
XOXOXOX
When a woman called police to report a skunk in her cellar,he advised;Make a trail of bread crumbs from the basement to the yard and wait for the skunk to follow outside.
A little later the woman callled back ;I did what you told me .Now I have two skunks in my cellar.
XOXOXOX
DEFINITIONS WITH A DIFFERENCE
MIDDLE AGE:When you are sitting at home on saturday night and the phone rings and hope it isnt for you.
PATIENCE:Being able to wait for the first coat of paint to dry before adding the second.
EDUCATION:That mysterious process whereby information passes from the lecture notes of the professor through the fountain pen and onto the note-book of the student without passing through the minds of either:)
XOXOXO
Weekly schedule will be at the finish of the sunday page:)))
TÜRK TELEVİZYONLARINDA UNUTULMAYAN ANLAR
Hande Ataizinin estetikli burunla görünmemek için barın tuvaletine kaçması ve tuvaletin küçük camından dışarıya kaçmaya çalışması.Bu esnada uyanık kameramanların Hande Ataizini dışarıda bekleyip camdan atlamak üzereyken görüntülemesi ve Handenin göz yaşları içinde camın kenarında oturması.Bütün bunların üstüne bunun önceden hazırlanmış bir oyun olduğunun iddia edilmesi,o tuvaletin camından kimsenin dışarı çıkamayacağının söylenmesi.Bunu kanıtlamak için de bir atlet kızın oraya götürülmesi ve onun oradan geçemeyip Hande hanımın buradan geçmesi imkansız ben bile geçemiyorum demesi.Bir kaç gün sonra Hande Ataizinin kameraların önünde o camdan dışarı çıkıp geçemeyen atlete tokat gibi cevap vermesi.
XOXOXOXOX
AKLA ZİYAN İCATLAR PLASTİK GAZETE
Günlük gazeteler playhk kullanılarak su geçirmez hale getiriliyormuş.
Plastik ördekler komik olabilir ama sabahın erken saatlerinden itibaren bilgi edinmeye başlamanıza yardımları olmaz.Bilim adamları şöyle güzel sıcak bir banyonun beynin alfa dalgalarını harekete geçirdiğini kanıtladı.Banyodan en yüksek faydayı sağlamak için ,günlük bakımınız sırasında beyninizi sizi bekleyen güne hazırlamayı deneyin.Gazetenizi banyoda okuyun.
Bir paket su geçirmez streç film galiba bundan bahsediyor.Dört sayfayı önlü arkalı kaplayabiliyormuş yani otuz iki sayfalık bir günlük gazete için sekiz paket streç filme ihtiyacınız var.Hem bu yalnızca gazetenizin ıslanmasını engellemekle kalmayacak ,sayfalardaki mürekkebin de banyo suyunuzu akmasını engelleyecek.Artık üzerinde erimiş kağıtların yüzdüğü gri sularla dolu küvetlere son
XOXOXOXOXO
BURASI ÇİN BURADA YALNIZ KALMAK ÇOKKK ZORRR
Sevgili arkadaşlar ne zaman nerede olmayan arkadaşınızın yolu fi tarihte Çine düştü...siz şimdi yaşadığımız ülkeyi ya da şehri kalabalık filan zannediyorsunuz di mi? HA-hayyyyt siz asıl kalabalığı Çinde göreceksiniz.Burada akupunktur iğnesi atsan yere düşmüyor valla...Çinlinin biri o attığın akupunktur iğnesini alıp başlıyor oracıkta tedaviye.Burası adeta insan kaynıyor.Dile kolay 1 300 milyon civarında nüfus var Çinde.Sanırım Çinde yalnız kalmak çok zor.Çinliler yalnızlık nedir bilmiyorlar.Pekinde bir çinliye yalnızlık nedir diye sordum bana şöyle dedi:Çevremde beş-on bin insanın kalması sanırım.
XOXOXOXOX
Aklım var demiyorum:çünkü beynin bazen çok otomatik düşünebiliyor....İYİ O ZAMAN...Gülben Ergen.
Herkese iyi frekanslar diliyorum....67.8 NİL FM.Nil Karaibrahimgil.(izleyicilere)
Göbek dansının kalbi göbekte atar...ÖĞRENDİNİZMİ...Tanyeli
Biri z ile biri r ile başlıyor böyle bir design var.....MY MY MY ...Serdar Ortaç .(elindeki zarfta bulunan kelimelerden bahsediyor.
Tam füzyon bir ev benim....ALLLLAHHH..Ebru Destan.(Sabit manken Vahe Kılıçarslanın programında evini anlatıyor.)
Senin yeni bir signalin çıktı di mi ?.....SİGNALİM DE ÇIKTI İPANAMDA AYDINIM...Kuşum Aydın.Konuğuna yeni bir single'ın çıktı demek istiyor.
Alpagon mu diyorsunuz nedir o yabancı futbolcu?AL CAPONE ....Zekeriya Beyaz.(Mondragondan bahsediyor.)
XOXOXOXOX
ARŞİV
SERUMBAZ
Savaş Ay:Ne doktoru geldi eve?
Helin Avşar:Serumcu geldi...
XOXOXO
AHMETİN LAHMACUNCU
Osman Tanburacı:Şimdi Ahmet senin lahmacuncuya sorsak ;Hagi nasıl bir adam diye...
Ahmet Çakar:Lahmacuncu konuşur Hagi konuşmaz...
XOXOXOX
Bir insanoğlu olarak 3 gün boyunca muhteşem eğlendim....VARLIĞIMI BULDUM..Bir müzik kanlında muhabir kız.Rock and Coke festivalinden söz ederken
Çok clear bir pozisyon....KEPEĞE KESİN ÇÖZÜM...Bülent yavuz.Beşiktaşın penaltı kazandığı Ronaldonun düşürüldüğü pozisyonu yorumluyor.
XOXOXOXO
SON ZAMANLARDAKİ SÜPER ARAKSAL ESİNLENMELER ARŞİV
1- Mustafa Sandal isyankar -Punjabi Mc
2-Doğuş yalnızım klibi -Rabbit in your headlights.
3-Bir istanbul masalı adlı dizi Sabrina adlı 1954 tarihli Billy Wilder filmi
4-Cem Özerin oynadığı evy lady reklamı-Evax ped reklamı -İspanyol.
5-Petek dinçözün yeni tripleri Beyonce nin Naughty girl klibindeki hal ve tavırların aynı
kaynak M.G
XOXOXOXO
KAÇAK ELEKTRİK KULLANIRKEN (DEVAM)
1-Kaçak kullanıyorsak neden bu kadar yüksek geliyorki?
2-Bu seferlik işlem yapma yarın gel eğer kaçak bulursan 10 misli ceza yaz.
3-Abi al sen bu parayı bu defalık affet...
4-Kaç para ceza gelir?
5-Ben imza mimza atmam bu tutanağa....
XOXOXOXO
ELİFNAĞME (11 3 06)KİM SAHTE KİM GERÇEK ARAŞTIRMASI
1-Ajda Pekkan % 99 sahte
1-Deniz Akkaya % 80 sahte
1-Hande Yener % 75 sahte
1-Petek Dinçöz % 75 sahte
XOXOXOXO
ENTERESAN ARAŞTIRMA
Bir ülkede yapılan bir araştırmaya göre deneklerin % 98 i cep telefonu ile birini çaldırmaktan hoşlanmadığını belirtiyor.Bu oran telefonu çaldırınca cevap verenlerle eşit bulundu.Kızların % 66.6 kadarı manyetik alan beynime fazladan dayamama sebep oluyor desede sürekli aranmak istiyor,% 89.5 i beş dakikada bir çantasını kontrol ediyor.Erkeklerin cep telefonlarına bağlılıkları ise var olan rakamsal sistemle henüz çözülememiş.
XOXOXOXOX
MİNİ TEST
TEMBEL MİSİNİZ?
1-Uzaktan kumanda 3 metre ötenizde duruyor,televizyona uzaklığınız ise 2 metre.Televizyonun sesini televizyonun üzerinden kısmayı daha uygun bulurmusunuz?
2-Çok susadınız fakat mutfağa gidip gelmek işkence ...Önünüzdeki soğumuş çayı su niyetine içip susuzluğunuzu geçiştirirmisiniz?
3-Evde çöpler iyice birikmiş,hafiften de bir koku yayılmıyor değil...
Ortama deodoan:) salıp çöp atma işlemini 1 gün daha geçiştirirmisiniz?
4-Erik kiraz üzüm gibi meyvelerin karpuz boyutunda olanı çıkmış
Çekirdek ayıklama işlemini minimuma indirgemek için dev çekirdekli dev meyveyimi tercih edersiniz?
5-Uçakla yolculuk yapıyorsunuz....Ne tesadüftürki Kuşum Aydın Arto önünüzde Esra Ceyhan ile Huysuz arkanızda oturuyor.Haaa yanınızdada Mahmut Tuncer konumlanmış.Ses karmaşasına rağmen uyuyabilirmisiniz?
EVETLERİ toplayın aşağıdan değerlendirin
0-1 tembel değilsiniz
2-3 evet hafif tembelsiniz
4-5 miskinlik alnına kazınmış kıpırdayaman.....
XOXOXOXOX
SEYRETMEYENLER İÇİN
Dün akşam Dans yarışmasının ikinci bölümü başladı.Huysuz bir yarışmacının dansını çok beğendi ve kendiside yaptı ve arkasından eğer bana oy vermek istiyorsanız Huysuz yazın XXXX gönderin dedi .Sonucunda ne oldu dersiniz 20 dakikalık zaman diliminde huysuza 1000 den fazla oy geldi.Şimdi ben buna a mı diyim,b mi diyim c mi diyim d mi diyim ne diyim?:)
XOXOXOX
Kebap olmaz kebap özel isim....SÖZLÜK ÇIKSIN BAKALIM...Lerzan Mutlu
Ağlamanı güldürdüm.....WHAT...Gülben Ergen.
Hepimiz biliyoruz ki insan duygudan yapılma bir varlıktır....ÖZLÜ SÖZ...Gülben Ergen
Dünyada ilk spor yapan sanatçı benim....YORUMSUZ.Doğuş
Gençken özellikle yabancı aktörlerden etkilenirdim:Tarık Tarcan mesela...BUYRUN...Zeynep Mansur.
XOXOXOXO
BÖYLE YAPARMISINIZ?
Denizdeyken eğer kıyıya en uzak sizseniz ulan:) şimdi bi köpek balığı gelse ilk beni kapar diye tırsıp hemen kendinizle köpekbalığı arasına başka bi kurban koymak için kıyıya yaklaşır mısınız?
Yeni bir diş fırçası aldığınızda kıl yapısını bozmamak için dişlerinizi büyük bir özenle fırçalar mısınız? bu yüzden diş fırçalama işlemi 10 dakika kadar sürer mi?
Her ikiside cümle sonunda kullanıldığı halde neden ünlemin 1 ile aynı tuşta olduğunu ,soru işaretinin ise sonlara atıldığını kafanıza takar ve bu yazıyı okuduktan sonra doğru muydu diye tekrar klavyeye bakma ihtiyacı hisseder misiniz.Gördüm daha bitmeden herkes baktı orda orda 1 le beraber merak etmeyin:)))))
XOXOXOXOX
ADRES TARİFİNDE KAVRAMA GÜÇLÜĞÜ
1-Bu yoldan mı?
2-Hangi cami?
3-Düz mü gidiyoruz?
4-Yürüyerek gidebilir miyim?
5-Biraz ileride yani öyle mi?
XOXOXOXO
CEP telefonlarının özellikleri
SORU:Sadece konuşmaya yarayan başka hiç bir özelliği olmayan telefonların piyasaya çıkması çok yakın Yaklaşık 30 40 YTL civarında olması beklenen bu telefonların en büyük müşterisi kim olabilir :Buyrun ilk örneğimize:)
ÖZELLİK :SES KAYDETME
Olay kahramanları:Hülya Avşar,Kaya Çilingiroğlu,Feraye Tanyolaç
ÖZET:Her ne hikmetse ayrıldıktan sonra daha fazla birrlikte olan Kaya - Hülya çifti kızlarının isteği üzerine Antalyaya tatile giderler.Aynı odada kalırlarken Kaya beyin uykusu kaçar,kalkıp su içeceğine Hülya Hanımın horlamasını kaydeder.Bunu da röportaj yaptığı gazetecilere anlatır ve üstelik dinletir.Aradan bir kaç gün geçer,horlamanın kime ait olduğu tam bir muammaya dönüş(türül)ür.Kaya bey şaka yaptığını söyler;Hülya hanım sesin başkasına ait olduğunu ve arkadaşlarıyla dinlediklerinde masanın altına düştüklerini (nasıl oluyorsa)söyler;Pazar Keyfide Yoksa ses Feraye Tanyolaça ait mi acaba diye enteresan çabalara girer.Tuhaf bir olay böylece kapanır gider.......
Haftaya kısa mesaj atma öteki hafta ise görüntü kaydetme:)))))
XOXOXOXOX
Fındık fıstık yaz XXXX gönder cebin Volkandan fındık fıstıkla çalsın:)
şarkı mealen şöyle
Fındık fıstık offff
Sensin fıstık offff
Sen bana lazımsın offff
Yorgan yastık offff:))))
XOXOXOXO
Hafta içi programım
Pazartesi geçen hafta hastalığım nedeniyle gezemediğim arkadaşlarımı gezeceğim artık bana çay kurabiye filan hazırlarsınız çok ta şımarığım bu günlerde neden derseniz sarışınların nesli tükeniyormuş onun için bana özel ihtimam yani yani:)))
Tekrardan ilk gerçek sarışın 2200 de geri gelecekmiş allllahhhh:)))Bir süre sonra o zamana kadar yokum yani:)))
Salı Peru dolaylarından çantalar TUE/ PERU BAGS
Çar yumurtalara devamWED/ EGG CARVINGS
Per kolay küpe yapımıTHR/Earing with steps
Cum kasnaklara geçeyim diyorum FRI Steps of the knifty knitter.
Cumartesi bir şey buluruz artıkSAT will find something else.
Pazar pazar sayfası sunday page
XOXOXO
Arkadaşlar Barbelloya merhaba dedinizmi gerçi biraz utangaç araya saklanıyor ama biraz beklerseniz çıkıyor.Marul dan hoşlanıyor :)Dikenleride yumuşak sevebilirsiniz:)
Did you say hello to my virtual porcupine barbello he is cute but kind of shy ,wait a while he shows himself.You can feed him with any green :) his barbs are soft don't hesitate to pet him:)
s