My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Monday, July 24, 2006

Tell me ,I will forget.Show me ,I may remember.But involve me and I'll understand.

PERSONAL GLIMPSES
*Married nearly 50 years ,tenor Jan Peerce commented:My wife and I made a pact long time ago,and we have kept it no matter how angry we've grown with each other.When one yells ,the other should listen.For when two people yell,there is no communication ,just noise and bad vibrations.
Alan Levy,The Bluebird of Happiness.
*Author Sidney Sheldon and Groucho Marx were close friends and neighbors for number of years.As Groucho got well into his 80s,he started making a daily habit of visiting Sidney's house each afternoon for a snack of an apple and a piece of cheese.It became such a ritual that my wife and I looked forward to it every day,Sheldon recalls.Groucho would eat his snack and walk back to his own house.Then Sheldon and his wife leased the Hollywood house and moved to Rome,where he began to work on a novel.One day in Rome,he got a letter from a new tenant who wrote;We love the house but there is one strange thing.Every afternoon,there is a little old man,about 85 or 90,who knocks on our kitchen door,and asks for cheese and an apple.
He is too well dressed for a hobo.Can you tell us who it is?
James Bacon,Made in Hollywood.
*During an interwiev with Queen Elizabeth,a British ambassador returning from middle east was struggling to explain the character of the head of department with whom he had to deal.He approached it from this angle and that angle,and round about,using increasingly long words with a psychological tinge,until his sovereign finally extracted him from his misery.Are you tring to tell me,Her Majesty inquired,that this man is just bonkers?
Robert Lacey,Majesty.
XOXOXOXO
HAFTANIN BESİNİ
MANTAR
A,C,D vitaminlerinden zengin,100 gramında 20-40 kalori bulunan mantar protein açısından da zengindir.
Posa oranı da yüksek olan mantar barsakların çalışmasınıda sağlar.
İçerdiği Lentinian adı verilen maddenin tümörleri azalttığı bilinmektedir.
Bağışıklık sistemini güçlendirir.
Beyin kanamaları,damar sertliği,enfeksiyonlara karşı koruyucu,kolesterolü düşürücü özelliği vardır.
Yağ oranı yok denecek kadar az olan mantar ve kesinlikle kolesterol içermeyen mantar sağlıklı
olmak için kullanılmalıdr.
XOXOXOXOX
GÖZE ÇARPAN DİKKAT ÇEKEN
Tatil beldelerinde soyunup dökünenlerin haber yapıldığı programlarda bir artış sezdim.Kuman
da ile dolaşırken onlara daha sık rastlar oldum.Ya suya atlıyorlar yada güneşleniyorlar.O sırada da tabi yazlık dedikodularda olacak,onların bahsi geçince de beylerin görüntüsü geliyor.Genelde gülerek bakıyorlar.Nede olsa erkek tarafı!!Anlaşılan gazeteciler oralara karargah kurmuşlar.Sabah kamerayı alan elindeki listeye bakıyor.Şu hanım bu plajda şu hanım ise diğer plajda bulunuyor.Akşamları da şu restoranta giderler oradan da çıkıp şu barda içerler diye ezberlemişlerdir.Yani tatili hep beraber yapıyoruz.Bizlerde evde pişe pişe onları izliyoruz.Onlar kameralara bakıp bakıp yanıyor kameralar onları çekip duruyor.Bir diğer özellik hepimizin Çeşme ve Bodrumdan başka bir yere gitmememiz oluyor.
XOXOXOXO
HAFTANIN EN KORSANI
Yapılan araştırmaya göre Türkiyede en çok satılan korsan albüm Sezen Aksunun Yaz bitmeden geli imiş.Eh Yazın ortalarında ben de size o güzel şarkının sözlerinden bir kaç satırı hatırlatayım dedim:
Yaşarız,bu tende bu heves oldukça yarim
Coşarız,ayın şavkı aşka vurdukça yarim
Aşığız,sarıştık sarmaşıklar misali
Gel gör ki geçti geçiyor bu yazlar ne hain
Söz hiç incitmem ,ipek şal gibi akarım omuzlarından
Sen uyurken ben bir sevinç olur geçerim
Rüyalarından...
XOXOXOXOX
BÖYLE YAPARMISINIZ?
*Önemli bir sınavın sonucunu öğreneceğiniz anı uzatıp(gazeteden öğrenecekseniz o sayfayı açmayıp netten öğrenecekseniz sayfayı açık tutarak numaranızı yazmayıp)en uygun anı bulmak için bir şeyler olmasını beklermisiniz?Sonuca bakacağınız anın şansınızı değiştireceğine kesin gözüyle bakarmısınız?Beklediğiniz şeyin ne olduğunu bilmediğiniz için afallar mısınız?Bu toplam sürenin genelde 1-2 dakikayı geçmeyeceğini bildiğiniz halde her seferinde aynı döngüyü yaşarmısınız?
*Bilgisayarda yeni bir notepad dosyası açarken isminin otomatik olarak örneğin Yeni Metin Belgesi (3).txt şeklinde adlandırılmasına sinir olduğunuz halde dosyanın adını değiştirmeye üşenip ,bir sonraki dosyanında Yeni Metin Belgesi(4).txt olarak adlandırılacağını bile bile o şekilde bırakmayı tembellik yada eylemsizlik açısından daha uygun görürmüsünüz?
XOXOXOXO
Panzere karşı ,panzehir yoktu....ÖZLÜ SÖZ 89.Ali Sami Alkış.
İyi antremanlar yapıp,güzel hazırlık maçları oynarsak lige iyi bir başlangıç yaparız....YAPIN.İbrahim Toraman.
Mavilim mavişelim...Tenhada buluşalım....ÖZLÜ SÖZ 78....Ali Sam Alkış.
Kafayı vur yılın futbolcusu ol....OLAMAZ MI ABİ?.Turgay Şeren.
Ronaldinho ,Fransa maçındaki futboluyla Ronal-Denyo oldu.....ÜMİT AKTANDAN ESPRİ SELİ.
Şimdi çift ön libero çıktı,mertlik bozuldu....O TÜFEKTİ TÜFEK.Rıdvan Dilmen.
Birazcık İtalyayı anlatayım size....ANLAT BAKALIM.Ferdi Lef lef.
Alman savunmasının ortasında oynayan iki adam ve bu ikilinin önünde oynayan ön libero 1.90 nın üzerinde .Stada yağmur yağsa ,şimşek düşse mutlaka bu üçlüden birinin kafasına isabet eder....ABARTI-YORUM.Erman Toroğlu.
FB yönetimi ayakta .Hemde daha sağlıklı ,yapacağı teknik yönetmen ve transferlerle 100.yılda en büyük şampiyonluğu kazanmaya da azimli olarak...Sizde kına yakın....HULKİ BEY AMCAAA ÇOKKK AYIP.HUlki İlgün.
Şu an benim durumumu görseniz kan-revan içinde ...Önümdeki notlar kan içinde...Gömleğim kan içinde...Ama feda olsun Gürkan Özkana feda olsun ay yıldızlı bayrağa bu gömlekler ceketler ve kravatlar....OLSUN!!!!.Orhan Ayhan( A1 kick -box finalinde)
Ben FİFAnın yerinde olsam Zidane'a bir daha milli formayı yasak ederim.....ZATEN FUTBOLU BIRAKTI ABİ.Turgay Şeren.
Herhangi bir yalnış anlamaya meydan vermemek için açıklayayım;Sayın Hıncal Uluçun iki haftadır yazılarında söz etttiği Ergun ben değilim....BİLİYORUZ MERAK ETME.Ergun Gürsoy.
Önceden sizi kilo verdiğiniz için şimdi koruduğunuz için kutluyorum....BİR YOLUNU BULURUZ.Saba Tümer (Gülben Ergen'e)
Maşallah babasının kocaman (eliyle gösteriyor)şöyle şu kadar pazıları var,duyan da br şey sanacak ,Allah sahibine bağışlasın diyelim bari.Yani annesine bağışlasın...VJLİK ZOR İŞ.VJ Bülent gece yarısından sonra program sunmaya çalışırken)
XOOXOXO
SEYRETMEYENLER İÇİN BİRİ BİZİ GÖZETLİYOR ,BEN EVLENİYORUM İNCİLERİ
Bayansan bayanlığnı bil aslanım....BİLİNÇSİZLİK.BBG Ali BBG Arzuya
İnsanlar benim hoplayıp zıplamama değil ,hoplarken hissettiğim karakterime oy veriyorlar...KARAKTERE BAKIN.BBG Nilgün
Anne sözü dinlemeyen ebediyen nakavt....ÖZLÜ SÖZ.Semra hanım.
Delirmatik kişilik....BU YÜZDEN ONU SEVİYORUM..İkinci bahar evinden Onur.
Sen korkunca korktum...Bende kendim korkunca korktum....ORTAMA GEL..İkinci bahar evinde iki kişi arasında geçen bir diyalog.
Kendinizi aman psikolojim bozulcek diye attığınız günler oldumu?...ATAMAN.Kuşum Aydın Tüline soruyor...
XOXOXOXOX
KİBARİYE-TANYELİ -EBRU AKEL KÖŞESİ
YER:ORANTAL STAR
İkinizde formunuzdaaaa değilsinizzz biriniz anyaya diğeriniz konyaya gidiyorsunuzzz....KESİNLİKLE.Kibariye(Senkron kaçıran adayları melodik tarzda eleştiriyor)
Teşekkürler teklerde görüşürüz komşular....ENTERESAN SÖYLEM 1.Kibariye.
Hoşgeldiniz güzeller güzelleri,napıyonuz...NAPAK.Kibariye.
Sen mavili....KİM BEN Mİ?Tanyeli (bir adaya)
Bu senin çalışmış halin mi kız pembeli,he?....GÜZEL SORU.Kibariye (Gülbahara kızıyor)
Şimdi ben oryantal değilim ama çıksam oraya viyyyyyuuuuviyyyyuuu giderim....BAŞLIK BULUNAMADI.Kibariye.
Sevgli Köln'lü.....HAY ALLAH.Tanyeli (Kölnden gelen adaya sesleniyor)
Geçmiş olsun ayağında rahatsızlanmış....Bİ'Şİİ OLMAZ.Kibariye.
Fizik güzel ,kimya biraz çalışılacak....DEME.Tanyeli
Hadi attırın göbecikleri....FECİ GAZA GELDİM.Kibariye
Kız zilli demin niye böyle attırmadın iyiki bağırdım işe yaramış....ESPRİ DENEMESİ.Kibariye
Nihayi karardan önce siz son tümcelerinizi üretmek isterseniz....YAVAŞ EBRU.Ebru Akel (Jüriye)
Damlacım,seninle ilgili çok düşündüler ve çok düşündüler...VE ELEDİLER.Ebru Akel
XOXOXOXOX
BİR UNUTULMAZ AN
İbrahim Tatlısesin Yılmaz Morgülü arabanın arkasında unutarak arabayı kilitleyip ortamdan uzaklaşması.Gazeteclerin durumu farketmeleri ve arabaya hucum etmelerinin ardından Morgülün arabadan çıkarılması ve olayı İbrahim ağabeyin bir parçasını dinliyordum,çok üzüldüm kendimden geçmişim .İbrahim ağabeyde biraz kendime geleyim diye beni arabada bıraktı şeklinde açıklayarak sıyrılmaya çalışması..
XOXOXOXOX
HAFTANIN İNCİLERİ
Cem Uzanın Süt oğlan isimli boğası İstanbula getiriliyor...Daha bıkmadıysanız bu boğanın etinden sütünden yağından çok haber çıkar...
Kaya Çilingiroğlunun hamile sevgilisi Feraye Tanyolaç ,merdiven çıkarken sendeledi az kalsın düşüyordu....Bu haber neredeyse tüm gazetelerin magazin haberlerini süsledi.Bu da haber mi demeyin ya düşseydi.Siz o zaman manşetleri görürdünüz....
Kayadan çocuk istedim,seve seve dedi.Hülya Avşar.....E başka ne desin adam ?
HAFTANIN HAKARETİ
Üç aslana bir eşek komuta ederse..İndependent .İngiliz milli takımının simgesi üç aslandan oluşuyor.İngiltere ,dünya kupasından elenince böyle başlık atmış gazete.Eşeği mi merak ettiniz?Milli takımı çalıştıran İsveçli teknik direktör Eriksonn imiş.
XOXOXOXO
HAFTANIN ALINTISI
Ellerdeki soğan kokusu .Varmı çaresi?Bu değerli bilgiye sahip olan varsa esirgemesin lütfen...Tuğçe Baran.Vatan.Tuğçe Baran daha önceleri okurdan evlerde çiçek yetiştirilmesi balkonların süslenmesi hayvan bakımı türü yardımlar istemişti.İnteraktif bir ilişki.Yani karşılıksız değil.O da bu bilgiler ışığında terleme nasıl önlenir adlı yazı dizisine başlıyor....
XOXOXOXOX
HAFTANIN GAFI
Biz aramızda Özkana Karaoğlan deriz.Birde büyük Karaoğlan var.Ama birisi çıksa onun fişini çekse...Mazhar Alanson.Alanson bu açıklamadan sonra böyle bir konuşma yapmadığını söylemiş.Oysa Sabah gazetesinden Balçiçek Pamir oaradaymış ve Alansonu yalanlamış.Özürde dilenebilirdi....
XOXOXOX
HAFTANIN FLASHI
Reha Muhtarla birlikte gittiği Fransa tatilinden dönen Gülşen döner dönmez Bodrumda konser vermiş,Bende tüm aşıklar gibi yeni bir heyecan yaşıyorum bunun nedenle bu gece hareketli şarkılar söyleceyeceğim demiş.Eteği rüzgarda havalanan Gülşen Marilyn Monroe gibiyim diye konuşmuş.Tebrik etmekten başka ne gelir elimizden.Bu arada Gülşenin bir kaç hafta önceki aşkı Erol Köse ,Reha Muhtarın gazete köşesi var benim niye yok diye isyanlardaymış.....Demekki bu gibi işlerde gazete köşesi sahibi olmakta çokkk önemli....
XOXOXOXO
HAFTANIN HAVA DURUMU
Tüm gün ve gece sıcak ve gece gündüz terleyelim diyorsanız ,o zaman bugünden itibaren Ege ve Akdeniz kesimi sizi bekliyor.Ilıman gündüzleri sıcak geceleri serin ve yağışlı bir havayı istiyorsanız Orta ve Doğu Karadeniz bölgesi ile Doğu Anadolunun kuzeyi sizi bekliyor.Hem gündüz hem de gece ısınalım diyorsanız istikamet İç Anadolunun doğusu ve Doğu Anadolunun kuzeyi.
XOOXOXO

10 comments:

  1. Candan,ben İstanbulda yaşıyorum ve senin bu pazar postlarını çok beğeniyorum.Bazılarına şahit oluyorum,'bakalım Candan yazacak mı' diyorum.Sağolasın.

    Vejetaryensin,yakında sana göre'Rumeli usulu dolma' geliyor.Belki biliyorsundur..
    Sevgiler,nanelimon

    ReplyDelete
  2. Candancım iyi pazarlaaaarrr.
    Sevgiler,

    ReplyDelete
  3. candannn nasılsın. yazını okudum. ben tv seyretmediğim için senden okumak daha eğlenceli,daha keyifli çeşme görüntülerini izleyenler düşünsün. canımmmm iyi pazarlar.

    ReplyDelete
  4. Anonymous13:22

    candancım günaydın canım yine güzel şeyler yakalamışsın ellerine sağlık sen yakında mış muş köşesi yaparsın valla öyle görünüyor
    seni en kocamanından öptüm mamila unutmuş nasıl olsa
    Gönül Topcu

    ReplyDelete
  5. Gene yazmissin da yazmissin Candan. Bizler icin iyi de, sen bu kadar malzemeyi nasil topluyorsun? Bunlari yapar misinizdakileri yapmiyorum, ilk defa yani. Aaa ben acaba garip miyim, yoksa sadece terazi oldugumuzdan mi?

    ReplyDelete
  6. Candan'cım
    İyi pazarlar.pazar sayfan herzamanki gibi yine harika.

    Bu arada babacığım bugün daha iyi.
    Öptüm.

    ReplyDelete
  7. candancım günaydın.çok güzel bir hafta geçirmen dleğiyle sevgiler

    ReplyDelete
  8. candannnn günaydıın. çoook güzel hafta senin olsun. rapor veriyorum. hiç bir şüphem yok canım .seni koskacaman öptüm.

    ReplyDelete
  9. CANIM İSTERSEN YAPABİLİRSİN!!
    ADRESİ BURAYA YAZIYORUM, SAYFAMA DA YAZARIM http://www.fodey.com/generators/animated/talking_cat.asp ASLINDA GAZETE, SİGARA,VS ÇEŞİTLERİ VAR :)

    ReplyDelete
  10. @Münevvercim sanki yurtdşında yaşıyormuşsunuz gibi bir izlenim edinmişim nerden estiyse bana:) bazen esiyorlar,bilirsiniz:)))
    Rumeli usulu dolmayı dört gözle bekliyorum zahmet olacak...
    vallahi magazinle yatıp magazinle kalktığımızdan yakalanacak çok şey oluyor ama bazı çokkkk hayati önemi olanları kaçırıyor olabilirim affola:)))
    @Berrincim merhaba
    @Mamila ne hoş eee izleyenler düşünsün diyorsun ama mecbur izliyoruz tvlerde başka bir şey yok yazın :(((Beni öpmeyi unutmuşsun küstüm:(((Umarım herkes ve benim için iyi bir hafta olur:)))
    @Gönülcümmm o miş mışta ne bana ipucu verin onuda yapayım hiç şaşırmayın yaparmıyım yaparım yani:)Ohhh mamila öpmeyi unutmuş gönülcümm iki kere öptü:)))
    @Serra vallahi yarımda kaldı desem inanırmısın:)Vallahi bende fena alıştım işte tvlerden toplanıyor gazete haberlerinden toplanıyor anlayacağın defter elimde geziyorum.Haftaya Deniz Akkaya köşesine başlıyorum:))))Bende yapmadım böyle yaparmısında yazdıklarımı terazi oluşumuza bağlayabiliriz o üniversite sınav sonucunu netten bakan bir kaç kişiden gözlem:)))))
    @Serpilcim çokk sevindim tekrar geçmiş olsun babanıza umarım bu son olur.Sayfa beğeniniz için teşekkürler.
    @Didemcim teşekkürler sizde iyi haftalar yine çok sıcak geçecek çokkk:((((
    @Peaceciğim :))çok teşekkür ederim artık yapamazsam sorarımm:)))
    Herkese sevgilerimle öpücüklerimle ve koskocaman kucaklarla:))

    ReplyDelete