My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Sunday, July 2, 2006

I WOULD RATHER FISH THAN EAT, PARTICULARLY EAT FISH

WAVES
XOXOXOX
YOU BE THE JUDGE
EXCERPTS A REGULAR DEPARTMENT IN THE SATURDAY EVENING POST
If you were the judge ,what would be your verdict in the following cases?Make your own decision and then see how it compares with the actual court ruling.
*Learning that hunters were using spotlights to shoot a deer our of season at night ,state conservation officers rigged up a dummy deer consisting of a real head and skin on awooden frame and placed it in a meadow near a road.Hiding behind some bushes ,the officers waited.Soon a car came and slowly down the road with its spotlight sweeping the country side.When the light struck the glass reflector eyes of the dummy deer,the car driver blazed away.The officers promptly arrested him for hunting deer out of season.
As the defendant thought he was shooting at a real deer he was hunting deer with in the meaning of the law even though he was actually fooled by the dummy,the prosecutor contended. A man cannot be accused of illegal deer hunting when the thing he shoots is nt a deer defense counsel came back.
Now if you were the judge would you jail the errant deer hunter?
The court ruled that as he had not shot at a real deer,he was not guilty ,even though he obviously intended to violate the law.The deer hunter went free.Based upon a 1953 Missouri desicion.
XOXOXOXO
A CLASSIFIED CLASSIC
The folllowing item ,copied by a cynical parent,comes from the bulletin board of a progressive school in Boston,Children can learn from the bees and the flowers ,but better still from a healthy guaranteed pregnable mother cat.In the interest of education we shall give away Thomsina (formerly Horase).Call BE 5........
XOXOXOXO
OFFF OFFF
Adnan Aybaba:İtalyada bir takımı şike yaptı diye düşürdüler.Niye Türkiyede Akçaabat Sebat sporu düşürmediler?
Gökmen Özdenak:Ya,Adnan abi kendi söylediğini bile dinlemiyorsun saçmaladın yine...
XOXOXOXO
ESPRİK
Tolga Alprslan:İhtilal var bu akşam Fransız ihtilali....
Ahmet Çakar:O zaman gol yemezlerse pandispanya yesinler diyelim...
XOXOXOXO
OLSUN
Ümit Aktan:Burada yememek üzere karpuzunada iddiaya girin...
Tolag alparslan:Karpuz çok sulu olur...
XOXOXOXO
İlk iki maçta fışlamış bir Fransadan bahsediyoruz....NE YAPMIŞŞŞ.Tolga Alparslan.
Mantı nefis,mantık kötü.....ÖZLÜ SÖZ.Ali Sami Alkış
Peter Crouch benim evladım gibi sevdiğim bir çocuktur.ALLAH MUHABBETİNİZİ BOZMASIN.Ahmet Çakar.
Dünya Kupası maçlarını Kanal 1 ekranlarında tertemiz bir ekranda izliyorsunuz...KİRLİ OLANLAR HANGİLERİ?Gökhan Telkenar.
Ukrayna basınında yer alan haberlerde ,ukraynalı futbolcuların kamp yaptkları otelin doğal bir parkın içinde olduğu ve burada bulunan göldeki kurbağalardan dolayı geceleri futbolcuların geceleri uyuyamadığı bildirildi.Ukrayna Milli takımı futbolcularından Vladislav Vashchyuk O kadar kötü ki en sonunda göle gidip kurbağaları öldürmeyi bile düşündük dedi.....HABERLERİ İZLEDİNİZ.AA
Bakalım Victoria Beckhamın kocası ve arkadaşları nasıl bir performans sergileyecek...ÜMİT AKTANLA ESPRİ RÜZGARI SERİ NO :1234.Ümit Aktan
Aşkı dozunda yakala o da olmazsa ozunda yakala...OZ CADISIDA SENi YESiN Beyazit Ozturk
Siradaki sarki benden bosanmayan esim Birgule gelsin benden neden bosanmiyorsun neden NEDEN
Bu sarkiyi bana evlenme teklif ettirmek icin fir donen sonrada 380 derece donen Erzurumlu Sevince gonderiyorum....YAPMISINDIR BIR SEY
Bir kizi sevdim ama benim isim Turkiyenin Avrupa birligine girisinden zor... ONUNDE 35 SENE DAHA VAR CALIS ISIN NE. Bir muzik kanalinda gecen alt yazilar
Almanlar adama su bile vermezler tabiri kesin doğru.Basın mensuplarına iğne dahi vermiyorlar ama Allahları var birer bardak su veriyorlar....DAHA NE İSTİYORSUN.Erman Toroğlu.
Aslında şu anda ,canım yazı filan yazdırmak istemiyor,stop!Bende insanım,bende arkadaşlarımla kutlamalara katılmak istiyorum,stop!Bu sebepten yazıyı kısa kesersem kusuruma bakmayın,stop!....SEN KEYFİNE BAK.Kanat Akkaya
Galatasaray bir kimliktir ve arabasının plakası FB olduğu için kimse kimseyi dövmeye kalkmaz....TABİ TABİ 32.Ümit Aktan
Sevgili Fenerbahçeliler ....Yaşam biçimi Voltaire öğrenmek üzerine kurulu her Galatasaraylı gibi,karşı çıktığım düşüncelerinizi söyleyip savunmanız için ömrümün sonuna kadar mücadelemi sürdüreceğim....TABİ TABİ 89.Ümit Aktan
Ayvalıkta Uygun Rafineriden koyu Fenerbahçeli Emre Uygun Hulki Ağabeyimiz şunlara hadlerini bildir deyince dayanamadım geçtim sevgili Kayserili falcı kardeşimin karşısına ,yine höprdete höpürdete kahvemi içip fincanımı kapattım.Neyse Fenerbahçenin hali ,öyle çıksın fali deyin okutmaya başladım.....İYİ YAPMIŞSIN DA YİNE Mİ HULKİ BEY AMCA.Hulki İlgün.
XOXOXOXOX
UÇURAN HALI SERİ NO 2
KAGITHANEDE YİNE KAZA :3 HALI GÖZALTINDA
İstanbul Kağıthanede kadınların halı yıkadığı kaygan yolda ilerleyen otomobil yoldan çıkarak bariyerlere çarptı.Aracın sürücüsü kazadan yara almadan kurtulurken zabıtalar halı yıkayan kadınlara ve halıların sahiplerine ulaşmaya çalıştı.Olumsuz yanıt alınca bölgedeki apartmanları
gezen zabıtalar kimsenin sahiplenmediği halılara el koydu.
XOXOXOXO
POP STARIN ARDINDAN
*Popstar yarışması Metinin birinciliği ile sona erdi.Değişik bir ses ama alıp bu sesi değişik kalıplara sokabilmek lazım.O sesi kendi haline bırakırsanız ondan çok güzel arabesk kasetler çıkar sonra biter.
*Yarışmada aday Sevcanın ikinci şarkısı için elbise ayarı yapamaması ortaya hadi kızım git üstünü değiştir gibi garip bir durum yaşattı.Sevcanın her iki şarkıda ayrı kıyafet giyeceğinin önceden bilinmesi gerekirdi.Böyle olunca araya Metin alındı.Bunlar bize özgü özelliklerdir.Mesela RTL de böyle şeyler olmaz.Ama alaturkalık da hoş bir şey yani.Bir Bülent Ersoy yada bir Armağan Çağlayan gibi değişik jüri üyeleri bu formatın uygulandığı hiçbir ülkede yoktur sanırım.Şov ve tantana müziğin önüne geçti.Sahne ve jüri arasında sürekli bir çekişme tam bize göreydi.Düğün havası vardı çok.Armağan seyirciye söyleniyor,seyirci laf atıyor.Bu arada Mistır Johan Show Business diye böyle ciddi prodüktör yorumları yaparken baktı ki geçer yol bu değil sonunda o da değişiverdi. BBC de yarışma yapılmıyordu değilmi?...Pop Star çıkarmı .Sevcan olmaz.Metinde işte bir arabesk albüm ile iş yapabilir.SONRA ?Meçhul....
XOXOXOXO
HAFTANIN ŞARKISI
ÖSYM Başkanı Prof .Dr .Ünal Yarımağan üniversite sistemini eleştiren Ö-SE-YE-ME,.....ye şarkısını hoşgörüyle karşıladığını söyledi.Yarımağan dinleyip dinleyip gülüyorum dedi.Milliyet 29 haziran .
Deli grubunun üniversiteye giriş sınavına tepkilerini dile getirmek için yazdıkları bu şarkının küfürlü sözleri nedeniyle ortalıkta bulunması kolay değil AMA SÖZLER ŞÖYLE;
Üç sene uğraştım/ Kurtarmak için hayatımı/gece gündüz çalıştım/kazanabilmek için sınavı/peki şimdi ne değişti/geleceğim belirsizleşti/bir şey söyleyeceğim size/.......sınav sisteminize
Ö-SE-YE-ME.......ye /Ö-SE-YE-Me......ye
Böyle gelmiş böyle gitmez/sınav için hayat zindan edilmez/3 saat 180 soru/kaybettim ben kendimi/yok ettiniz geleceğimi/bir şey söyleyim size/o sınav girsin........
Bu kadarını yazabiliyorum meraklısı için klip amatör çalışmalara yer veren www.youtube.com da
Genç sitelerde şarkıya gelen ilk tepkilerde Seneye bu şarkıyla Eurovisiona bununla katılalım şeklinde,Lise sonda her sabah koro şeklinde söylenmesini önerende var.Sınav boyunca kulağımda çınladı diyende..En doğru yorum ise şu;Sınav sistemine olan kinin vardığı son nokta.....
XOXOXOXO
LEMAN dergiside bu yıl ÖSYM karşıtı ilginç bir eylem örgütledi.Her yıl en kötü karneyi getiren öğrenciye bisiklet hediye eden Leman bu yıl ÖSS deki çarpıklığa dikkat çekmek için bir rekor denemesi yaptı.
Leman için sınava giren Sefa Boyarın amacı bütün soruları yalnış yayınlayıp ÖSYM de alınabilecek en düşük not olan eksi 45 neti tutturmaktı.
ZOR İŞTİ;
Çünkü yalnış cevabı bulabilmek için doğrusunu bulmak gerekiyordu.
Sefa rekor denemesinden mutlu çktı.Hepsini yalnış yanıtladığını düşünüyordu.Ama ÖSYM bu mutluluğu ona çok gördü.Çünkü sorulardan 3 ü yalnıştı.Ve Sefa büyük olasılıkla yalnış soruya doğru cevap vermişti.
XOXOXOXO
DİKKAT ÇEKEN RAHATSIZ EDEN ÜZEN
Artık haber bültenlerinden lütfen sarhoş şoför görüntüleri kaldırılsın.Bu kadar geyik bu kadar anlamsız ve modası geçmiş,polis açısından ise bir nevi skandal olan bu görüntülere yer verilmesin.Adam içmiş bir türlü zaptedilemiyor.sonra Emniyet Müdürlüğünün önüne getiriliyor.Polis biriminin en önemli mekanında ,he hikmetse elini kolunu sallayarak kameralara saldırıyor.Sonra sohbet koyulaşıyor.Evet bütün bunlar Emniyet amirliğinin kapısı önünde oluyor.Ne olacak ,bu ülkede her gece bir tane sarhoş şoför bulursunuzda iş espri olmaktan çoktannn çıktı.
XOXXOXO
HAFTANIN FIKRASI
Efendim bir gün tünel mühendisleri yarışıyormuş.Amerikalı övünmüş;
Biz tünelin başından ve sonundan kazmayı vururuz.İşçileimiz 10 gün sonra ortada buluşur.
İngiliz böbürlenerek demişki;
Bizde tünelin iki yanından kazmayı vururuz.İşçilerimiz 5 gün sonra ortada buluşur.
Sıra karadenizli mühendise gelmiş;
Bizde tünelin iki yanından kazmayı vururuz demiş,bizim işçiler ortada kavuştu kavuştu kavuşamazsa iki tünelimiz olur.
XOXOXOXO
ÖĞRENCİ SİLKELEME SINAVINA (ÖSS) İTHAFEN
Bir öğretmenin öğrencisi için tuttuğu not bu;Şöyle diyor
Çok başarısız,Zeka düzeyi çok düşük.Arkadaş ilişkileri çok zayıf.Üstelik çok hayal kuruyor.Sınıfta huzursuzluk yaratıyor .Kanımca okuldan alınması herkes için iyi olacak.
Öğrenci kimmi?
1921yılında Nobel Fizik Ödülünü alan ,bilimde devrim yaparak çağdaş fiziğin önünü açan ünlü Alman fizikçi ALBERT EINSTEIN.
XOXOXOXOX
KENE HAKKINDAHER ŞEY
Kene ısırığı vakalarındaki artıştan sonra bir açıklama yapan Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesi parazitoloji ana bilim dalı öğretim üyesi doç.dr Levent Aydın keneden korunmak ve ısırılma durumunda yapılması gerekenleri şöyle sıraladı:
*Keneler gözle görülmeyen parzitleri kanını emdikleri insan ve hayvnlara aktarırlar.Bunlardan biride Kırım-Kongo Kanamalı Ateşi Virüsüdür.
*Hayvanclıkla uğraşanlar ve piknik alanlarına gdenler yüksek risk altında.
*Kene ısıracağı vücut bölgesine lokal anastezik br madde salgılar.Bu yüzden insan ısırığı ilk 24-48 saat içinde GÖRMEZSE hissetmeyebilir.
*Hastalık ısırıldıktan 16-24 saat içerisinde bulaşıcı hale gelir.3-5 inci günlerde en yüksek dereceye çıkar.
*Erken müdahale çok önemli.Kene kısa süre içerisinde vücuttan çıkarılmaz ise sonuç kötü olabilir.
*Temas halindeki keneyi kesinlikle ezmeyin.Başını kopartmayın.Battığı yönün tam ters tarafına
ve tek bir hamle ile çekilmesine dikkat edin.
*Kenelerde ayaklarının gerisinde soluma organelleri olduğu için üzerine yağlı bir pamuk kapatılarak soluması engellenebilir.
*Hastalığın görüldüğü yörelerde yaşayan hayvanlarla yakın teması olan yada pikniğe giden vatandaşlar,çizme,ve uzun kollu giysiler giymeli ayak parmakları aralarını, koltuk altı ve kasık bölgelerini dikkatle aramalılar.
XOXOXOXOX
Herkese kenesiz günler diliyorum.
Haydin baş baş

13 comments:

  1. mamila13:35

    candancım nasılsın ...ben yine ne yapmışım görüyomusun. ahhh ahhh pc ye virüse gerek yok ben el atınca her şey bitiyo. kıh kıh kıh . bugün bi keyf yaptım. hakettim dimi. canım şimdi yazını okuyacağım. bakalım tv de neler olmuş senin gözünle..... canım çok öpüldün tarafımdan.

    ReplyDelete
  2. canım benim bannerimi eklediğin için teşekkür ederim canım
    ellerine yüreğine sağlık
    bu kene illetide nereden çıktı değil mi??bence çok ürkütücü
    artık yakında çocuklarımızı evden çıkaramayacağız korkudan
    kene düşün organ mafyası düşün dilenci çetesi düşün trafik teröristlerini düşün:(((

    ReplyDelete
  3. selam iyi pazarlar ve iyi haftalr candancım.dün akşam ikinci çektiğin mesaja bir anlam veremedim o yüzden de cevap yazmadım.beni temsil etmek dostumun yanında olmaktı amaç sanırım yalnış anladın sen

    ReplyDelete
  4. Candan sayfa yine çok hoş! Memleketten halı yıkama manzaraları da, suyu çıkan yarışmalar da.... Balığın görüntüsü çok tatlı ama!

    Bu arada biraz önce geldik Kütahya'dan. Sevgiler!

    ReplyDelete
  5. Candancim, gene guzel bir pazar sayfasi, eline saglik. Iki kere yazdigin icin bir not tutarken bir de buraya. :)

    ReplyDelete
  6. Akidem günaydın; Hafta sonu televizyon izlemiyorum artık senin sayende, özeti sen çıkarıyorsun ya onun için, çok hoş çokk. Teşekkürler canım. 2 gün denizdeydim, bakındım etrafıma ama seni göremedim:(Hayırlı bir hafta diliyorum canım ve çok öpüyorum.

    ReplyDelete
  7. @Mamilacımmm senin yaptıkların güne neşe katıyor vallahi bu kadar mı olur harikasın kızmak mümkün değil çünkü çokkk naifsin:)))
    @Fulyacım çokk tatlı birr banner hemen dikkatimi çekti:)Bende kedi dedimi orada dur denilen tiplerden olduğum için.Öte yandan yazdıklarınn tümüne katılıyorum düşünmemek elde değil:(((
    @Didem bu yazdıklarını mesaj olarak bana atsaydın ve bloğa taşımasaydın daha çok memnun olurdum.Orada çözerdik.Üzüldüm:((
    @Semanur hoşageldiniz bende merak ediyordum.Evet bu halı olayı iki haftadır gündemde güleriz ağlanacak halimize durumları:)resim yine bir surreal çalışma bir diğerin geçen hafta yayınlamıştım.
    @Serracım rica ederim ,hoşunuza gidiyorsa ben iki kerede yazarım üç kerede :)
    @Nazlışım denizlere mi gitmiş beni mi aramış bulamazdın kurabiyem çünkü kolumu yaktım deniz sezonu bu haftalık kapalı görünüyor:(((
    HERKESE SELAM VE SEVGİLERİMLE İYİ BİR HAFTA DİLİYORUM.ÇOKKK ÖPÜYORUM.

    ReplyDelete
  8. Günaydın Candan'cım.
    Güzel bir gün geçirmen dileğiyle.
    Burası baya serinledi ve yağmur yağıyor.Sana serinlik gönderiyorum.Birazcıkda olsa rahat nefes alırsın.
    Pazar sayfan yine harika.
    Öptüm.

    ReplyDelete
  9. candancım günaydınnnnnn

    ReplyDelete
  10. Candan çok geçmiş olsun canım, nasıl becerdin kolunu yakmayı:( Sana nazar değdi, öyle yemek falan yapmalar...Göz var gözzz. Nazar boncuğu koy bloğuna. Yanık da çok kötü olur, aman son olsun bu kazalar. Öptüm canım

    ReplyDelete
  11. candancım canıııım geçmiş olsun ah güzelim nesıl yaptın bunu . benimlede değilsinki ,benden başka sakarlarda varmışşşşş. ama başı ben çekerim. sıcaklarda nasıl yanar off off. kendine dikkat et canım ya. canım bugün henüz vukuatım yok. bunlarda bir şeymi sen benim cep telefonu maceralarımı bilsen. günlerce değil aylarca gülersin. bendeniz türünün tek ve en orjinal örneğiyim canım oğluşlar öyle diyo......candancım lütfen dikkatli ol canım tekrar çooook geçmiş olsun. öpüldün tarafımdan.

    ReplyDelete
  12. Anonymous20:49

    Candancım
    iki gün bırakıp gittim pişman oldum nasıl yaptın o ufu sen kıyamam sana sakın mikrop kaptırma dikkatli ol ben yokkende bakmışsın bloğuma sağol canım çok öptüm seni
    Gönül Topcu

    ReplyDelete
  13. @Serpilcim o yağmura buradada ihtiyaç var hoş bir kaç gündür yağıyor ara ara ama serinletmesi işte bir kaç saatlik ama o bile ferahltıyor aaahh bir kış gelseee:))
    @Didem merhaba:)))
    @Nazış sen beni tanımıyorsun daha sakarlar prensesiyimdir ama çok ta nazar alırım şimdi doğruya doğru evet bir kere daha söylemiştin şu nazar boncuğunu koyayım kurabiyem .Fırından tepsi çıkarırken etrafına bakarsan işte böyle yanma durumları öfff sıcaktada hiç çekilmiyor nereye yatıracağımı şaşırdım:((((
    @Mamila kendinize haksızlık etmeyin ben varken sizi sollarım sakarlıkta varmısınız iddiaya:)sİZİN cep tel öykülerinizi alayım lütfen benim sakarlıklarıda sıralıyalım aylarca yıllarca gülelim :)))O tür örneği iki etti:))))
    @Gönülcüm işte öğrenmiş oldunuz ben hiç yalnız kalmaya gelemem hele bir de sevdiklerim gitmişse sakarlıklar ikiye katlanır öfff,dikkat etmeye çalşıyorum mikrop kaptırmamak için:(
    ÇOKKK TEŞEKKÜRLER GEÇMİŞ OLSUN DİLEKLERİNİZ İÇİN ARTIK BU KADAR İLGİDEN SONRA GEÇTİ SAYILIR NE ŞANSLIYIM CANIM NE KADAR İYİ ARKADAŞLARIM VAR.SİZLERİ SEVİYORUM.

    ReplyDelete