My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Monday, August 28, 2006

AĞAÇ SEVGİSİ İNSAN SEVGİSİ KADAR KIYMETLİDİR

NOTES FROM ALL OVER
*One nation is both the world's most literate and the world's oldest functioning democracy.Great Britain ,you say,home of Sheakespeare? Or United States,home of the earth -shattering words of the Declaration of Independence?Or maybe Australia ,home of the modern voting system?Actually it is none of them.The world's oldest functioning democracy and the world's most literate land is none other than the island nation of Iceland.
*The tour guide in Edinburgh Castle which sits high a top volcanic rock,was explaining the protocol behind the custom of firing a 25-pound field gun standing net to a parapet overlooking the Scotish city.The gun fired at exactly 1 p.m resounding loudly across the city below the guide explained.This helps us tell the tourists from the natives.When it's fired ,you se,Edingburghers check their watches .The tourists jump two feet.
*It must have been a frustrated poet who was writing the front page weather boxes for a paper:Wafting wayward winds will sunder morning clouds,bringing a brazen blue beyond the dominant gray of Mexico's summer skies.But toward vespers the susurrant sounds of rain wil hush the din of city streets.
XOXOXOXO
BALON BALON
Adnan Menderes Aybaba:Ziya abi ben uçtum biraz galiba..
Ziya Şengül:Sen uçurtma mısın uçuyorsun?
XOXOXOXOX
*Neymiş transfer eleme turlarında alınacak sonuçlara göre yapılacakmış.Hayret ki hayret.Sen,yerli olarak Uğurun transferini sanki vatan kurtaran aslan gibi taa geçen yıldan hallet ,büyük klas Tümeri beş dakikada Beşiktaştan kopar al ,sıra yabancı transferlere gelince şaşırıp donup kal.Anelkanın transfer komedyasıda cabası.Haksızsam haksızsın deyin.Üstelik santrfor Nobreyi Fenere yaramaz diye gönderdiniz.Crespo emsali isimlerle hepimizi ümitlendirdiniz.Ama o ünlü santrforun transferi nerede kardeşim?Kısaca derdim çok ama dermanım yok...KALBİNE YAZIK HULKİ BEY AMCA.Hulki İlgün
*İlk yarıdaki golü şöyle anlatabilirim.Delgado pişirdi,Bobo afiyetle mideye indirdi...NOBREDE HANİ BANA HANİ BANA DEDİ.Sanlı Sarıalioğlu.
*Fahri,F.Bahçe PAF takımında Semih Şentürkle oynuyordu.Takımları ayrılmış beraberlikleri devam etmiş...Her sezon sonu onları birlikte Güneyde bir tatil beldesinde görmek mümkündür.Yazın keyfini birlikte yaşarlar.Bunuda bir alışkanlık haline getirmişler...FAHRİYİ TANIYALIM.Korkut Göze.
*Şampiyonlar Ligi şampiyonu Barcelona ,uzaydaki astronotlarla konuşan ilk takım olma özelliğini kazandı.Frank Rijkaard telefon konuşmasında ,Burada dünyada bazı kahraman oyuncular var;ama siz uzayda olanlar hepiniz kahramansınız dedi.Uluslararası uzay istasyonundaki astronotlardan Alman Thomas Reiter ,konuşmaların ardından yer çekimsiz atmosferde Ronaldinho stili vole vurmaya çalıştı ve futbol şov yaptı....NE KADAR GÜZEL.Anadolu Ajansı.
*Bir de rüya gördüm.Söylemeden geçemeyeceğim.Sözüm ona Zico ile Anelka özel bir görüşme yapıyorlar.Anelka ,Zico hocam başkan Aziz Yıldırıma sözüm var bana Saraçoğlunda görev ver.Kievi tek başıma yeneceğim diyor.Zico da yanınada Alex,Tümer,Appiah,Aurelio,Tuncay ve ekstradan da Luganoyu vereceğim.Kaleyi de Rüştüye teslim edeceğim.Çık sahaya Kievi yen diyor.Ne söyleyeyim.Hayırdır inşallah....HAYIRDIR İNŞALLAH.Hulki İlgün.
*Ben Beşiktaşa Beşiktaş demek için ,Beşiktaşta Beşiktaşlılığını kanıtlamış Beşiktaşlı isterim...TEKERLEMECİK.ali Sami Alkış
*Hasan Şaş le Necatinin kavgaları da kabak tadı verdi .Hasan Şaş Necatiye bir ağız burun girişip dövse de bizde rahatlasak...OFFF Kİİ OFFF.ümit Aktan
*Allah ne kadar ömür verir bilmem;ama Şampiyonlar Liginde final oynayacak bir Türk takımını ömrümün sonuna kadar görebileceğimi düşünmüyorum...UMUDUNU YİTİRME .Rıdvan Dilmen.
*Ben MHK başkanı olsam maçtan sonra Bülent Demirleki çağırırım.Hemen gelir esas duruşunu verir.Oğlum derim,sen geri zekalımısın,hakaret anlamında demiyorum...NE ANLAMINDA DİYORSUN.Ahmet Çakar.
*Onlara Galatasaray formasının ne demek olduğunu Sarı-Kırmızılı camianın babalarının çiftliği olmadığını acil şekilde anlatmak lazım.Hadi bakalım Polat Galatasaraylı bekliyor...HEMEN ABİ.Turgay Şeren.
*Dili biraz sivridir Toledonun.Düşündüğünü pat diye söyler....TOLEDOYU TANIYALIM.Korkut Göze.
*Lüksemburg bizden daha fazla top yaptı.Üstelik onlar otobüs biletçisi,marangoz,göz doktoru...Bizim gözümüzde mertek var!Lüksemburg bizden iyiydi desem Terim küplere biner diye korkuyorum...KORKMA BİR ŞEYCİK OLMAZ.Osman Tamburacı.
*Haftada bir gün yazdığım için güncelin dışında kalabiliyorum.Yazılarımı salı günü teslim ettiğimden,özellikle salı ve çarşamba günü gelişen olaylar içinde anlayış bekliyorum...TAMAM ABİ SIKMA CANINI.Ergun Gürsoy.
For example yani,örneğin demek.Kuş dili bilenler için...GÜLERİM SANA.Seren Serengil
Yarışmacımız dokuzda dokuzda soruda dokuzda dokuz doğru cevap verdi...HA GAYRET OLUYOR.Ece Erken.
Küçük bir parçayla ibaret kaldı...DİLEK-İ AKIBET.VJ Bülent.Dilek Pınar hakkındaki yorumu
İleriki dakikalar herkese gebe...KARNI BURNUNDA.VJ Bülent.
XOXOXOXOX
KABUSLAR
*Bir gece rüyamızda de ,da eki olmuşuz herkes bizi yalnış yerlere koyuyor te ta diye yazıp şeklimizi bozuyor şeklimiz kaydırıyor,kişiliğimizi saptayamıyoruz,bunalıma giriyoruz.
*Yerleşim yerindeki nüfus tabelası olmuşuz hiç bir zaman doğru rakamı gösteremiyoruz.
*Tuvalet olmuşuz ,ısrarla bize lavabo diyorlar.
*Göbeği açık bırakan t-shirt vs olmuşuz,göbeği kapamak için durmadan çekiştiriliyoruz ne diye giyildiğimize anlam veremiyoruz.
*Yakamoz olmuşuz yerli yersiz manalı manasız her şarkıda yer alıyoruz laçkalaşıyoruz.
XOXOXOXO
TÜRKÇE FAKİRİ ,DE VE DA AYIRMA ÖZÜRLÜ ŞARKICILAR VE ŞARKILARI
1-BırakTA Git.Çelik Erişçi(Affet)
2-SenDE Yap.Athena( HerŞEY Yolunda)
3-SevmesenDE Olur.İbrahim Erkal.(Sıra Bende)
4-GelDE İçme.Yonca Evcimik.Best Of Yoncimik.
5-Sen Yok DesenDE.Hakan Peker.(Amma Velakin)
XOXOXOXOX
BÖYLE YAPARMISINIZ?
*Biri hakkında telefonda konuşurken ,cep telefonunuzla hatayla onu aramış olma ihtimalini düşünüp paniğe kapılır mısınız?Telefonunuzu kontrol edip her şeyin yolunda olduğunu gördükten sonra rahatlar dozu arttırıp devam eder misiniz?
*Çektirdiğiniz vesikalıkların hepsinin aynı olduğunu bildiğiniz halde acaba aynı mı çıkmışlar ?diye inceler misiniz?
*Aynı anda hem susamış hemde tuvalete gitmeniz gerekiyorsa içtiğim su boşa gitmesin diye önce tuvalete gider misiniz?
XOXOXOXO
ENTERESAN ARAŞTIRMA
Yapılan bir araştırmaya göre ;enteresan araştırmaları okuyanların % 56.7 si bu araştırmaların doğruluğunu verilen yüzdesel verilerin toplamının 100 e eşit olup olmadığına bakarak kontrol etmektedir.Yüzde %43.2 si kontrol etmeye üşenmektedir.....
XOXOXOXOX
HAFTANIN ADAMI
SUŞİLİK ADAM
Fath Terim kebap yemem suşi isterim demiş.Adam 110 .000 YTL maaş alınca sınıf atladığını sanıyor.Oysa onun hangi sınıfta olduğu bizi pek ilgilendirmiyor.MİLLİ TAKIMA sınıf atlatsın yeter.
XOXOXOXO
12 DEV ADAM
Bravo çocuklar,Bravo,kiminin sakallları çıkmamış 12 dev adam...Bravo dev adamların çalıştırıcısı Bogdan Tanjevic...Kadını erkeği ,büyüğü ,küçüğü ekran başına bağladınız ,göğüslerimizi kabarttınız..Üstelik de sizi oraya Hidosuz (Hidayet Türkoğlu),Memosuz(Mehmet Okur)Milli takım olmaz ,bu takım hezimetle döner diye uğurlamıştık.Bizi utandırdınız.Umarız görevden kaytaran Hidoyla Memoda mahcup olmuşlardır.
XOXOXOXO
HAFTANIN SORUSU
*Irak halkı bizi neden sevmez anlamıyorum..George Walker Bush.Amerikan başkanı.Vallahi bizde anlamadık .Nankörler.
*Ne oldu büyük aşkınıza bitti mi?...8.Ağır Ceza Mahkemesi hakimi.Sevgilisiyle bir olup annesini ,babasını ve ablasını öldüren Gülçin K.nın cinayetlerle ilgili sevgilisini suçlaması üzerine soruyor .İyi soru.
HAFTANIN KAYBEDENİ
TÜRKİYE
Ülkenin ormanları yanıyor.Geçen cumartesi 34,pazar günü 43 ve pazartesi günü de 25 yerde birden yangın çıktı.Tam 2500 hektarlık alan yandı.Dile kolay tam 4 milyon ağaç.TÜRKİYE AKCİĞERLERİNİ YİTİRİYOR.
XOXOXOXOX
HAFTANIN İNCİLERİ
*Yoldaş yatmışken burnunuda yaptırsaydın...Hugo Chavez.Venezuela devlet başkanı.Castroya geçmiş olsuna gittiğinde faydalı bir öneride bulunuyor.
*Medyatik ve medeni durumundan dolayı Erkan Beyin daha dikkat etmesi gerekirdi....Sinem ergülen.Erkan Petekkaya ile öpüşürken yakalanan hanım.Gazeteciler bizi oraya Sinem hanım davet etti demişler ama....
*Herkes sünnete hazır olsun...Bill Clinton.Eski ABD Başkanı.Hepimiz miiii? ve erkekler için yeniden miiii?
*İnsanlar dekolte giydiğimde göğsümü görünce şaşırdılar...Ebru Yaşar-şarkıcı.Neden üç tane mi?
XOXOXOXO
BİR YİĞİT ÖZGÜR KARİKATÜRÜNDEN
İki ölü Osman ve Cemil ; arkadaşları ziyaretlerine gelmiş;
-Ölüm sana hiç yakışmadı Osman...
-Sana da Cemil..
-Ölüm son değildir..Bunu düşünmek bizi biraz daha rahatlatıyor Osman...
-Evet Cemil
-Birader kendin bulsana!...Niye benden araklıyorsun?...
-Ne alakası var kendim buluyorum...
-Bul da görelim...
-Öhm...Her ölüm super ölümdür Cemil...
-Yuh!
-Yuh!Cemil...
-Sana yuh sana!
-Cemil ne diyo bu yaaa....
XOXOXOXOX
HAFTANIN BESİNİ
Suyun/sıvının vücuttaki görevleri yediğimiz besinlerin sindirimi ,emilimi ve hücrelere taşınması ,hücrelerde yaşamve sağlık için gerekli biokimyasal tepkilerin oluşması ;hücrelerin dokuların ,organ ve sistemlerin çalıştırılması,metabolizma sonucu oluşan zararlı maddelerin taşınması ve atılması ;vücut ısısının denetiminin sağlanması ve eklemlerin kayganlığının sağlanması olarak sıralanabilir.İçmemiz gereken suyun miktarı çeşitli etkenlere bağlıdır.Vücudunuzun büyüklüğü fiziksel olarak ne kadar aktif olduğunuz ve iklim.Genel kural hergün kaybedilen vücut sıvılarını yeniden almak için 1.5 -2 litre su içmektir .Hamilelerin daha fazla su içmesi gerekir.
XOXOXOXO
HAFTANIN HABERİ
PAKİZE BULUNDU
Atatürk Orman Çiftliğinden yaklaşık iki ay önce kaçtığı söylenilen 6 -7 metre uzunluğuda 60-70 kilogram ağırlığında olduğu bildirilen Pazike adlı piton yılanı bulunmuş.Pakizenin hayvanat bahçesi içinde bulunduğu belirtilmiş.Hayvanat bahçesindeki kafesinin havalandırma boşluğunda bulunan Pakize meğerse deri değiştirmek için gözden ırak bir yere saklanmış.Kendi kafesinin dışarıdan daha güvenli olduğunu anladı herhalde....
XOXOXOXOXO
HAFTANIN GAFI
Pınar Altuğu ben devrimci olarak görüyorum.Erkek yapıyorsa kadının da hakkı var.Bu kadınlar adına bir devrimdir.Kadınlar ona sahip çıkmalı.Fatih Aksoy -Yapımcı.Eşini aldatan ve yakalanan ,her kim olursa olsun,zaten benim eşimle olan evliliğim ,kağıt üzerinde evlilik şeklinde açıklaması çok büyük bir hızla yasaklansın.Kağıt üzerinde evlilik ne demektir ya.Ciddiyetsiz insan.Evlilik ciddi bir müessesedir .
XOXOXOXOX
HAFTANIN ŞİİRİ
Etrafımızda ne kadar çok kan gözyaşı ve umutsuzluk var.Ülkeleri işgal edilenler ,bebekleri öldürülenler,teröre kurban gidenler .Ama bütün bunlara rağmen ille de yaşayacağız bu şiir ennn canıma ve en canlarıma hem benimkilere ve hem sizinkilere ve sizlere Can Yücelden
ANAYASASI İNSANIN
Kan yasası bu insanın;
Üzümden şarap yapacaksın
Çakmak taşından ateş
Ve öpücüklerden insan
XO
Can yasası bu insanın;
Savaşlara yoksulluklara
Ve binbir belaya karşın
İlle de yaşayacaksın!
XO
Us yasası bu insanın;
Suyu şavka döndürüp
Düşü gerçeğe çevirip
Düşmanı dost kılacaksın!
XO
Anayasası bu insanın
Emekleyen çocuktan
Uzayda koşana dek
Yürürlükte her zaman
XOXOXOXO
Sevgili Arkadaşlarım ;Bana bugünde ayrılan sürenin sonuna geldim.Gözünü seveyim tatil diyorum ve bugün itibari ile iki gün tatil yapacağım.Tezgah iki gün kapalı kalacak.Allah Selamet versin derken aynı zamanda esenlikler diliyorum.Funda Arardan Benim İçin Üzülme çalarken gidiyorrrrr,gidiyorummmmmmmm