My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Monday, August 21, 2006

Size isn't everything.The whale is endangered,while the ant continues to do just fine.



CARTOON QUIPS
TEEN-AGER TO BROTHER:Pop blew his top just because I offered him 50 cents to mow the lawn.
YOUNG MAN TO FRIEND:I am looking for a beautiful successful business-woman whose hobby is housework
CAMP DIRECTOR TO CHILDREN:Todays activities are arts and crafts with Uncle Dave,swimming with Aunt Carol,softball with Uncle Ted and meditation with Uncle Krish Napurgonjee.
ONE MATRON TO ANOTHER:Sometimes I donot know whether to have my consciousness raised or my face lifted.
CUSTOMER TO USED-CAR SALESMAN:What I would really like is a car that runs smoothly as you talk.
XOXOXOXO
Tension was mounting as we flew in all directions tidying up some rooms to show our house to a prospective buyer.Everyone had been pressed into whirlwind domestic service-dusting,waxing and shining.
In the back yard ,my visiting 77 year old mother had pushed her unwillingly sister,a fellow houseguest into aa flurry of leaf-raking.Annie said my active mother in disgust if there is anything I can not stand it's a lazy person.
Ummm sighed Aunt Annie,leaning gracefully on her rake.Have you ever stopped to think Edra,that if there is anything a lazy person can not stand it's a you?
Contributed by Barbara J.Haynes.
XOXOXOXOX
A pair of identical twins ,dressed exactly a like ,ordered drinks at a bar.A drunk sitting nearby took a long look at them ,shuddered and ordered himself another drink.Take it easy fellow said one of the brothers.You are not seeing things.We happen to be identical twins.
The drunk look at them again and said All four of you?
XOXOXOXOX
O ZAMAN GÖRÜŞMEYELİM
Ahmet Çakar:Fatih Tekkeyi mi alırsın,İtalya gol Kralı Luca Toniyi mi?
Kazım Kanat:Fatih Tekkeyi
A.Ç:Fatih Tekkeyi mi alırsın,Henryi mi?
K.K:Fatih Tekkeyi
A:Ç:Fatih Tekkeyi mi alırsın,Crespoyu mu?
K:K:Fatih Tekkeyi
A:Ç:Tuncayımı alırsın ,Drogbayı mı?
K.K:Tuncayı
XOXOXOX
EHİ EHİ EHİ
Alişan:Hepimiz terliyoruz siz terlemiyorsunuz abi
Sinan Özen:Benim soğutucum var...
XOXOXOXO
AMA NE
Asuman krause:Bebekliğini buldukkk(Oradan oraya zıplayarak Sinan Özenin bebeklik resminin bulunduğu gazete küpürünü gösteriyor)
Sinan Özen:Direk böyle doğmadık tabi canım..
XOXOXOOX
SİZ NEREDESİNİZ HANFENDÜ?
Ebru Akel:Artık oylama bitmek üzere son olarak söylemek istediğiniz bir şey var mı?
Kibariye:Ne hakkında
XOXOXOXOX
BENCE ALMANCA
Ebru Akel:Elbiseniz çok güzel..
Kibariye:Latince...(Latin temasına uygun elbise giydiğini söylemeye çalışıyor)
XOXOXOXO
JUSTİN Mİ?
Ebru Akel:Justinnn,Justin Timberlake gibisin bu akşam...
Kuşum Aydın:Ne demezsin yandan yemişi biraz...
XOXOXOXOX
Biz korkulu defans filmi çok gördük kardeşim.Artık illallah.Sen,beni aylar boyu örneğin,Campbell,Lugano,Carlos gibi hayalimizdeki defans transferleriyle oyala,
ondan sonra geçmişin özürlü defansı ile Kiev tokadını ye otur aşağıya....SAKİN OL HULKİ BEY AMCA.Hulki İlgün.
Aaaa,bir şey söyleyim bak!eğer Trabzon elenirse ,bu sezonun sonuna kadar ağzıma bir daha Trabzonun adını almam....BİZE NE?Kazım Kanat
Vallahi kahroldum yani çıldırmak işten değil..Sen kalk hemde 100.yıl gibi kutsal bir sezona Büyük atılımlar ,süper transferler yapacağız.Fenerbahçeye şampiyonluklarla dolu altın bir yıl yaşatacağız de ondan sonra özellikle defansta akıl almz ve sürpriz bir kadroyla Avrupaya açıl ve beklenen acı tokadı yeyip yine hüsrana uğra...GEÇEN GÜN HODRİ MEYDAN DİYORDUN HULKİ BEY AMCA AMA.Hulki İlgün.
Benim şahsen gözüm Avrupada...SEN ORAYA BAK O ZAMAN.Aydın Menderes Aybaba.
Bir taraftan bu maçı izlerken kafamda sanal olarak İstanbuldaki maçı düşünüyorum....EEE SONUÇ.İlker Yasin.Dinamo-Kiev Fenerbahçe maçı.Kanal D
Sevgili Aziz Yıldırım,Eğer bu Anelkanın turşusunu kurmak istiyorsan kalsın.Anelka benim beyninde ve burnumda kokmaya başladı.Onu seyrederken sıkılıyorum,ama sen tutmaktan hala vazgeçmiyorsun.Salamurasını yapmaya devam edeceksen sana ve Fenerbahçeye hayırlı olsun,ama bana asla hayırlı olsun demem.Yol ver gitsin derim...AMA DÜNYA STARI O.Ziya Şengül .
Biraz kısa kesseniz uykum geldi...SAAT 8.30-9.30 CİVARI.Zeynep Tunuslu.(yorumlar uzayınca jüriye)
Bu geceki ödülümüz 10000 YTL ve ben bu ödülü verecem abi...VER ABİ MEMNUN OLURUZ ABİ.Alişan.
Yerim siziii...YEMEEE.Asuman Krause .(Alkışlayan seyirciye)
Ben şahsen ,yani bizzat kendim bu programa destek veriyorum...ME MYSELF I.Asuman Krause.
Birde yalanmaktan konuşabilsem...YUT.Pınar Altuğ.
Sinirlerim stresslerim bozuluyor...EEEE.İbrahim Tatlıses
Korsan CD ye hayır!Çok önemli bir çizgi bu ,bunun altını çizmek istiyorum...DİYOSUN.Zerrin Özer
Bu kelimenin baş harfi A ile başlıyor...HEMEN ÖĞRENİN.Ece Erken.
Hiç öyle bir şey yok,hiç öyle bir şey yok,tamamen kesinlikle kaymak gibiyim...PAPARAZZİLERE DUYRULUR.Sibel Can.(Selülit var mı yok mu sorusuna cevabı)
Ben çok insan bir,insanım...İNSAN İNSANI.Tanyeli.
Öyle 220 volt elektriğe tutulmuş gibi titriyorsun,ben çıksam o kadar yapamazdım...YÜKSEK VOLTAJ.Tanyeli.Semraya
KİBARİYE KÖŞESİ
Ben espri yapıyorum ama benim esprilerim gerçek...NE DEMEZSİN.
Latince oyun göremedim...HAFTAYA İNGİLİZCE BAKARIZ.
Orta şekerli kahve...HÖPÜRRR.(Bir adaya yorumu)
XOXOXOXO
KUŞUM AYDIN KÖŞESİ
Biz moron gibi mi bakıyoruz?pardon yani ben inek gibi mi bakıyorum?....İNEK Mİİİ??
Eğer müziği sevmiyorsan öyle hö lö lö lö, hö lö lö lö olmaz..ANLADINIZ MI 1?
hö lö lö lö=Aydınca küsme
Var mı fan fini fin fon?...ANLADINIZ MI 2?
Fan fini fin fon=Aydınca sevgili
XOXOXOXOX
YEMEK TARİFİ TİPLEMELERİ
1-KANKAGİLLER:Gayet sıcak ve samimi bir ortamda yemek yaparlar.Kullandıkları tabirler genelde tuzumuzu ekleyelim,patateslerimizi dilimleyelim,domateslerimizi doğrayalım ...tarzındadır ve kendisiyle birlikte yemek yapılıyor hissini uyandırabilmek için ellerinden /dillerinden geleni yaparlar.(OKTAY USTA,JESS MOLHO)
2-BASKIGİLLER:Askerde yemek yapılıyormuşçasına cümleleri sert ve kesindir.Kısık ateşte pişirilecek,domatesler ince ince doğranacak..gibi.yemek yapacak olan kişiyi /izleyiciyi emir alan er tribine sokmakta üstlerine yoktur.(NAZIM USTA,ÜMİT USTA)
3-TİKİGİLLER:Bu gillerin anlatım tarzları mutlaka yapılır ,edilir ,kesilir..tarzında
dır.Ben bunu bu şekilde yapıyorum da ,senin kafan basıp aynı şekilde yapabilecekmisin bilmiyorum mesajı vermeye çalışırlar.Aslında aşçı olacak tipler değildirler ama yalnışlıkla böyle bir mesleğe dalmışlardır.Yalnışlıkla dalmayanları ise şu anda muhtemelen Djlik yapmaktadırlar.(EBRU ŞALLI,PINAR ALTUĞ,ELİF KARLI)
4-ŞEKİLGİLLER:Her tip yiyeceği karıştırıp tuhaf ve anlamsız yemekler yapmak için çaba sarfederler.Maydonoz yerine dereotu yada portakal da kullanabilirsiniz şeklinde bir tarzları vardır.Yaptıkları ve adına yemek dedikleri şeylere Ballı Terbiye Dolması,Közde Yumurta Turşusu,Makarna Kuşu,Lahanalı Ciğer Kompostosu gibi tuhaf isimler takmayı ihmal etmezler.(AYŞE TÜTER,EMİNE BEDER)
5-EV KADINIGİLLER:Bu gillerde her tipten tarifi kendi ajandası veya çocuklarının okuldan kalma defterlerine toplarlar.Asla tarifleri kendi cümleleri ile kendi dilleriyle yeniden düzenleyerek yazmazlar.Defterin genelinde bir copy-paste görünümü hakimdir.Bu yemek konusunu ben aştım,bak bin bir çeşit kaynaktan bin bir çeşit tarif bulup bir araya getirdim ki o kadar olur ,piyasaya süresem ihya olurum valla mesajımı vermeye çalışırlar ,bilinmez.Şayet ortada bu tip bir mesaj kaygısı varsa mesaj kime verilmeye çalışılmaktadır?Bunları kendisinden ve ya ortada bıraktığı zaman okuyan meraklı ev halkından başka okuyan var mıdır? Anlayaman ,çözemen ,yiyemen,yutaman.... (HENÜZ BU GİLLERE RASTLAYAMADIM BELKİ YENİ SEZONDA)
XOXOXOXOX
HAFTANIN DİPLOMASİ ATAĞI
JAPON VE ÇİN BAKAN TUVALETTE ANLAŞTI
Asyanın iki ezeli düşmanı Japonya ve Çin arasındaki gerilim tuvalet diplomasisi ile aşılmış.Japon bakan Taro Oso ile Çinli bakan Li Zhaoxing aynı anda tuvalete gidince
Malezyadaki Güneydoğu Asya ülkeleri Forumunda ciddi bir mesafe alınmış.Japon bakan açıklamasında ,Tuvalette bakan Li ile konuştum.Bir çok konuda anlaştık.Konferansta sıcak bir hava yok.Ancak biz tuvalette bu havayı yakaladık diye konuşmuş.İkiside pisuara mı işedi,yoksa yanyana tuvalette komşu mu oldu bilinmiyor.O gürültüde kim konuşmaya başladı o da bilinmiyor.Sonuç alıcı hamle el yıkarkenmi alındı oda bilinmiyor.Ama doğrusu bakanın sözünü ettiği havayı biz solumak istemezdik.
XOXOXOXOXO
HAFTANIN AYIBI
Diyarbakırın Kulp ilçesine bağlı Akçasır köyüne 300 yıl aradan sonra yol gelmiş.Hayatlarında ilk kez otomobil gören çocuklar korkmuşlar .Ağlanası bir durum.
Köylüler yolun elekrik ,su,televizyon getireceğini belirterek sonunda medeniyete kavuşacakları için sevinçli olduklarını söylemişler.1706 yılında bu köy acaba ne yaşamıştı da aradan 300 yıl geçmişti.Sahi bu köylüler nüfus sayımlarında sayılmışlar mıydı? Oy vermişler miydi?
XOXOXOXOXO
HAFTANIN GAFI
Kafede otururken çantam kapkaççılar tarafından çalındı o yüzden karakola talimat vermeye geldim.Hande Ataizi.4000 YTlsi çalınan sanatçı.Emriniz olur.
XOXOXOXOX
HAFTANIN POLEMİĞİ
Serdar Ortaç:Bodrumun paşası benim
Fatih Ürek :Ondan ancak paşa çayı olur...Ağzı olan konuşuyor,ultrastardan sonra paşa oluyor.Buna kargalar bile güler.Buranın paşası olacaksa o da ben olabilirim...
XOXOXOXO
HAFTANIN İNCİLERİ
*Bir konserde önümüzden geçmesi de bilinçli hareketti. Amacı nedir anlamıyorum.Bu tip eylemlere devam ederse ,ben de kim olduğumu gösteririm ama ortaokul mezunu bir kızcağızla neden uğraşayım ,o ayrı ...Yeşim Salkım.(Sezen Aksu konserinde Güzide Duranla karşılaşması ve gazetecilerin o anı fotoğraflaması üzerine söylemlere devam ediyor,ve dikkat önünden geçilmesini eylem sanıyor.Şimdi de kim olduğunu gösterecekmiş. Yaklaşık iki hafta öncede şöyle söylemişti...
Güzide Duranın orada olacağını bilmiyordum.Tesadüf oldu.Ama Güzidede kalkıp önümüzden geçti,arkadanda dolaşabilirdi.Orada bir basın ordusu vardı ve onlar bu anı kolluyorlardı.Belki o an düşünemedi ,belki de hesabını bile yapmamıştır kızcağız....Merakla izliyoruz.
*Evet yeri geldiği zaman gerçeği söylemiyor olabilirim.Kimse hakkımda hep yalan şeyler yazan insanlara yüzde yüz doğruyu söylememi beklemesin...Tuğba Ünsal. Yalınla ilişkisini anlatıyor.Sorun şu ki sizin yalanlarınızı herşeyden habersiz saf ve bakir Anadolu halkı gerçek sanıyor.
*Köpeğimin aylık masrafı 1000 YTL iken ,nasıl kiramı ödeyemem...Seren Serengil.Özrü kabahatinden büyük mü desek?
*Sevgili olarak sıfır kilometre bir adam arıyorum ama bizim piyasada öyle erkek yok denecek kadar az .Başkasının eşiyle anılmak istemiyorum.İkinci el araba asla kullanmam....Nilay Dorsa -Sıfır kilometre manken.
Güreşçileri şişko zannederdim.Sen ne kadar yakışıklı bir gençsin.Benim gençlerle işim olmaz ama bizim camiada isteyenler olabilir...Hülya Avşar.Kırkpınar baş pehlivanı Osman Aynura.Camianın gizli kapaklı işleri ortaya dökülüyor.
XOXOXO
ENTERESAN ARAŞTIRMA
Yapılan bir araştırmaya göre ;kaset çıkaran ,film çeken yada tiyatro sergileyen kişilerin % 87 si eserini(!)piyasaya sürmeden 1 hafta önce sansasyonel bir takım atraksiyonlar yapma gereği duyuyor.(Bakınız Yeşim Salkım)Başka bir araştırmaya göre ise halkın % 99 u ise bu sansasyonel atraksiyonların aslında tiraj kaygısı olduğunu biliyor.Faket buna rağmen bu sansasyonel atraksiyonların tirajı %78 arttırıcı bir etkisi olduğu kanıtlanmış .İLGİNÇ....
XOXOXOXO
BAHÇEMLE GURUR DUYUYORUM DİYORSANIZ
Bir dergi Türkiyedeki en güzel bahçe ve balkonu seçmek için bir yarışma düzenlemiş düzenlemesine ama kentlerin içinden geçerken dikkatimi çektide ev ve apartmanların balkonlarında tek bir çiçek saksısı göremedim.Apartman sakinleri adeta anlaşmışlar gibi...Balkonlarını yeşilliksiz ve çiçeksiz bırakmışlar...Türkiyede hanımlar çiçek sevmez mi?Çiçek sevmeyen kadın olur mu?Nedendir bu garip manzara ...Yeri gelmişken yazayım dedim...
XOXOXOXO
HAFTANIN HAKARETİ
Hayatımda bu kadar uyumsuz bir çift görmedim.Biri maymun,diğerini boş verin.Peki ya güneşlenirken çekilmiş fotğraflarına ne demeli:insan yatınca göbeği dümdüz olur.Ama Rehanın göbeğinden kız görünmüyordu.Zaten Gülşende seksi bir kadın değil...İbrahim Tatlıses.Tatlısesin Gülşenle ilgili tırt mırt mivalindeki polemiğini geçen hafta yazmıştım.Da bu Reha Muhtara söylediklerine ne demeli?
XOXOXOXOX
ZEKERİYA BEYAZ HOCAYA DUYURU VE BİR KAÇ SORU
*İlahiyatçılar ve kendini İlahiyatçı olarak tanıtanlar ,medyada göbek dansları eşliğinde şovmenlik ,şaklabanlık yapıyor.Bunlar yalnış ,rencide edici.Reyting bu ayıbı örtmüyor...Prof.Dr.Ali Bardakoğlu.Diyanet İşleri Baş.
*Zekeriya Beyaz herhalde Batıda bir din adamının düşleyemeyeceği üne sahip bu ülkede.Mankenlerin arasında geziniyor ,din soslu ifşaatlarda bulunuyor,program deneme yanılmalarının yanı sıra yakın zamanlarda reklamlarda da yerini alıyor.Daha ne olsun daha ne olsun hocam?Aslında neyi ne kadar sindireceğimiz hiç belli olmuyor...Sina Koloğlu.
SORU BİR:Zekeriye Beyazı reyting alma derdindeki televizyon programcılarından başka arayıp soran var mı?
SORU İKİ:Zekeriya Beyazı artık reyting alamayacak hale geldiğinde arayıp soracak bulunur mu?
SORU ÜÇ:Zekeriya Beyazın ne diyeceğini merak eden var mı?
SORU DÖRT:Zekeriya Beyazın herhangi bir konuda inandırıcılığı var mı?
SORU BEŞ:Zekeriya Beyaz Zekeriya Beyazı takdir eder mi?
XOXOXOXOX
HAFTANIN ALINTISI
SIFIR BEDEN ERKEKLER
Erkeklerin bu yeni dünyada erkekliklerini ispatlayabilecekleri törenler ,erkekliğe geçiş rituelleri olmadığı için yeni çağda hep çocuk kaldıkları bazı feminist kuramcılar tarafından dile getirilir.Bu günlerde o kadar çok çocuk gövdeli kadın görüyorum ki ,o kadar çok sıfır beden genç kadınla karşılaşıyorum ki,bu kadınların ancak sıfır beden erkekler tarafından beğenilebileceği geliyor aklıma .Çünkü çocuklar ,ancak çocukları sevebilirler.Kadınlar ,bence erkekler büyümediği için kendilerini küçültmek ve giderek hakikaten 10 yaşında kız bedenlerine sıkışmak,sığışmak zorunda kalıyorlar...Ece Temelkuran.Tartışmaya açık ama görünen köy de kılavuz istemez.
XOXOXOXO
HAFTANIN SORUSU
Soru:Mehmetçik Lübnana gitsin mi?
Cevap:Kuzey Iraka girememişken Lübnanda işimiz ne?(Mersin liman ve Adana hava limanı tüm insani yardımlar için öncelikli açık daha ne....)
XOXOXOXOX
MUHTEMEL İSTANBUL DEPREMİ
Depreme karşı köklü bir önlem almak için İstanbulu yıkıp yeniden yapmalıymışız...Bu hızla gidilirse hastaneler 190 yurtlar 55,okullar 33 yıl sonra güçlenmiş olacakmış .Konutların akibeti meçhulmuş .Buna bakılırsa İstanbulun bir depremlik canı kalmış...
Ama Türk dediğin korkar mı depremden?
Uzun direkli bayrakları biraz daha çoğaltarak ,şöyle küçük bir dörtlük ,deprem öcüsünü ,kaf dağının arkasına süpürür:
Deprem bize vız gelir,
Nasıl sallanır vatan?
Öle öle hız gelir
Öyle güçlendi atan!
XOXOXOXOX
HAFTANIN TRAFİK KAZALARI BİLANÇOSU
16 Ağustos Çarşamba 38 ölü ,128 yaralı
17 Ağustos Perşembe 14 ölü,40 yaralı
18 Ağustos Cuma 27 ölü,76 yaralı
19 Ağustos Cumartesi 16 ölü,43 yaralı
Trafik kazalarında ölenler kimsenin gözünü korkutuyor mu?
Şayet şeffaf bir gerçekçilik takke düştü kel göründü şaşkınlığı yaratmasa her hafta trafik kazalarında ölenlerin cenazeleri Boğaz köprülerinin birinden geçirilirken ,ötekisinden de aynı anda en pahalı ,en lüks arabaların resmi geçiti yapılsa...
Köprülerin birinden cenazelerin ,diğerinden en lüks arabaların peşpeşe geçtiğini görenler hep bir ağızdan bağırmazlar mı :
Yaşasın Türkiye ,diye...
Biz böyleyiz işte;bazıları öldükçe bazıları daha çok yaşar...
Yok ,hayır düzeltelim ,bu yalnış saptamayı :
Biz böyleyiz işte daha çok öldükçe daha da çok yaşarız!
XOXOXOXOX
HAFTANIN HABERİ
ŞERAFETTİN NİNE DÖNÜYOR
Ölen annesinin emekli maaşını çekebilmek için annesini evin bodrumuna gömen ve iki yıl kadın kılığında gezen Şerafettin Gençel Şerafettin Ninenin yeri adıyla bir balık lokantası açmaya hazırlanıyormuş.Yiğit lakabıyla anılır diyen Gençel balık lokantası açıp kendi ayaklarımın üzerinde durmak istiyorum.Bu lokantada yeniden kadın kılığına girebilirim ve de hiç gocunmam ,utanmam.Türkiye beni Şerafettin Nine olarak tanıyor.Bende bu şöhretten yararlanmak istiyorum demiş...Burası Türkiye herşey olabilir.Yarın öbür gün kendisine ait bir show programıda olursada hiç şaşırmayız...
XOXOXOXOX
EN İYİ TEKNOLOJİK ÜRÜNLER
En iyi mp3 çalar:Apple iPod 30 GB
En iyi cep telefonu:Sony Ericsson W810i
En iyi HD Aygıtı:Sky HD
En iy taşınabilir video:Archos AV500
En iyi konsol:Microsoft Xbox 360
En iyi PDA:Blackberry 8700G
En iyi dizüstü bilgisayar:Apple MacBook Pro
En iyi oyuncak:Zero Gravity Wall Climber
En iyi uydu navigasyonu:Tom Tom Go 910
XOXOXOXOX
HAFTANIN HAVA DURUMU
Kuzey ve Doğu bölgelerdekiler şemsiyelerinin tozunu alabilirler Güneydekiler soğuk suyla duşa devam...
XOXOXOXO
HAFTANIN ŞİİRİ
Biraz özlem belkide hepimizin bu hayatta ,şu an ki mevkilerde misafir olduğunu düşündüğümden Melih Cevdet Anday dan MİSAFİR
Bir misafirliğe gitsem
Bana temiz yatak yapsalar
Herşeyi,adımı bile unutup
Uyusam....
XOXOXOXOXO
Kandiliniz Mübarek olsun hayırlara vesile olsun....

P.S:Gazete küpürleri saklanmaya devam....