My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Monday, August 7, 2006

Men will follow fashion so they'll look like one another.Women follow fashion so that the men will follow them:)

THE FASTER YOU GET THE FASTER YOU GO.PLEASE DRIVE SLOWLY.
ACELE GİDEN ECELE GİDER.LÜTFEN YAVAŞ .
XOXOXOXOX
NAMES PEOPLE PLAY
*A fabric store ,boasts a talking parrot called Polyester.
*A company which specializes in cleaning septic tanks calls itself The Wizard of Ooze
*A man will,for a free ,visit your houseto care for your plants while you are on vacation.He calls his service The watched pot.
XOXOXOXO
A NYC subway attendant tells this story:A girl from south having her first experience with the late afternoon jam at a station in the Bronx.After trying unsucsessfully to board several trains she approached a guard.SUH she said Ah've been trying for 15 minutes to get on a train ,and it is almost six o'clock and we have got company coming for dinner and Ah've got to bake biscuits-and they will be there at 6.30.So ,honest ,y'all've got to do something!
The guard paused in astonishment .then he turned and addressed the mob.Now listen here folks he said.This young woman's got company coming at 6.30 ,and she's gotta cook biscuits ,so she's gotta get on this next train see?
The crowd parted ,and the girl marched into the car without brushing a shoulder.
Contributed by Gene Greeson
XOXOXOXO
We were discussing reincarnation ,and most of us were thinking of coming back as doctors,lawyers,actresses .Then one friend broke the trend:I 'd would like to come as a bear ,she said.WHY? we asked
I would finally have a fur coat , I could sleep all winter-and I wouldn't have to worry about my waist line .
XOXOXOXOX
KOLAY KOLAY OLAY
Aday:Siz böyle tık tık tık tık yapıyorsunuz(kalça hareketlerinden söz ediyor)
Tanyeli:Ben mi yapıyorum?
A:Evet siz tık tık tık tık yapıyorsunuz?
T:Ama sen o tıklardan hiç öğrenmemişsin...Sana hoşçakal ve güle güle ...
Kibariye:Şimdi sen evcazına git çaycazını koy yemeğini yap...
A:Ama ben sanat yapmak istiyorum....
XOXOXOXO
DOĞRU SÖZE NE DENİR?
Deniz Akkaya:Gözdeciğim,sen takamadığn bir mücevheri neden çıkıp bize gösterdin.Biz mücevher defilesinde değiliz.
Gözde:Takamadığım için!!!
XOXOXOXO
ESRRİK 567
Ömer Çavuşoğlu:Karuza mı neydi G.Sarayın alacağı adam?
Aziz Üstel:Kapuska'ydı
XOXOXOXO
HİÇ
Cem Yılmaz:Canlı bağlantı için Kadir Çetinçalı bekliyor.Çok beklettik bağlanalım.
AzizÜstel:Beklesin canım başka işi mi var?
XOXOXOXO
Galatasaraylı bekliyor....NEYİ ABİ.Turgay Şeren
Uğur Boral ,futbolu meslek olarak seçmeseydi ,hangi branşa adını yazdırırdı?Onun yakın çevresi böyle bir soruyu kolaylıkla yanıtlayabilir...Arabesk yada halk müziğinin aranan sanatçısı olabilirdi.....UĞUR BORALI TANIYALIM.Korkut Göze
Başlar kafalar gözler açılıyor.bacaklar kırılıyor....SPORA GEL SPORA.Orhan Ayhan.A1 Kick box finalinde
Türkiyede Olası ile İmkansız aynı sırat köprüsünde trapez yapar....ÖZLÜ SÖZ.Ali Sami Alkış
Okanı ön liberoda oynatan Geretse ne denir bilmiyorum.Geri Zekalı diyeceğim ,ama dilim varmıyor.Pes Allahım pes......ÇOK AYIP.Ömer Çavuşoğlu.
Derli -topu bir yaşamı var Delgadonun .Baselde bildiği bir iki gece klübüne gidermiş.adam gibi oturup adam gibi kalkarmış .İsviçre polisindeki vukuat dosyası tertemiz.Uyumlu ve 24 yaşında aklı başında bir genç....DELGADOYU TANIYALIM.Korkut Göze
Neymiş bilmem hangi rakipleri Fenerbahçeyi şampiyonluk yolunda zorlayacakmış:Hadi canım sizde ,güldürmeyin beni .Gidin işinize ...Bu başkan ,bu yönetim ,bu teknik yönetim,bu şahane stad ve bu muhteşem taraftar Fenerbahçede olduğu sürece kimseler kusura bakmasın ,kıskançlıklarından çatım çatım çatlayan Fenerin rakipleri ancak nal toplar....AHHH HULKİ BEY AMCA AHHH.Hulki İlgün.
Mösyö Tiganayı son kez uyarıyorum....ÇOK KORKMUŞ.Kazım Kanat
XOXOXOX
SERDAR ORTAÇ KÖŞESİ
Kızlara doğru pervaneyi çevirin,ayy onun adı neydi aspiratörmüydü biz çağın gerisinde kalmışız hatırlamıyoruz....VANTİLATÖR.
Offf teniz topu gibiyim bir oraya bir buraya...SUNUCULUK ZOR İŞ.
Şaka gibisiniz....DİYOSUN.(yarışmacı zor olarak nitelendirdiği soruyu bilince)
Hanfendi mikrofon dudağa....E AĞIZ KOMŞUSU OLABİLİR TABİ
Off Off azot gibi yanıyorum mazot gibi seviyorum...ÇILGINSIN.(Gülşen Of Of un Serdar ortaç uyarlaması)
Şarkının öyle bir yerinde durunki erkekler hiiii olsunlar....DEME
XOXOXOX
ORYANTAL STAR KÖŞESİ
Çok güzel olmuşum ceylan gibiyim....KEYFE GEL.Kibariye ( elbisesini beğeniyor)
Hepinizin kafası aynı giderlerdeydi....SANKİ.Kibariye(Aynı hareketler yapıyorsunuz demek istiyor)
Dior,Christian Dior....BİLMİYORDUK.Kuşum AYDIN.(elbisesinin markasını söylüyor)
Çok güzelsin,bembeyazsın,kostümünde beyaz....EEEE.Kuşum Aydın.
Jürim,jürim.....DEVAM ET.Ebru Akel
Bu kadar kemik kemik kemik burdan kaburgaların sayılıyor o kemiklerden korktum üstüme fırlıyorlar diye.....HAMMM YAPAR.Kuşum Aydın(adayın zayıflığından söz ediyor)
Ayakkabı arkadan boş kalıyordu ayakların önde kurbağa gibi löy löy löy......LAY LAY LOM.Kuşum Aydın.(Semraya)
Ayaklarını çalış öyle bir atıyorsun ki üstümüze geliyor.....AYAKLARA TAKMIŞ DURUMDAYIZ.Kuşum Aydn (Olgaya)
Kiboş hanım altın suyuna batırılmış ayakkabılarınızı getirdim....BRAVO SANA.Kuşum Aydın(Kibariye oynamak için ayakkabılarını çıkardıktan sonra dore renkli ayakkabıları getirirken)
Aydın çok güzel kelime etti....HADİ.Kibariye
Keman ağlıyor sen gülüyorsun....SEZİŞİM.Tanyeli
Bu hafta acımasızım,beceremeyen gider....VALLA BAK.Tanyeli( Tanyeliyi sanatını icra dışında tanımıyordum,dikkat ettimde duruşu,türkçesi,yorumlarıyla göz kamaştıryor.Oryantali ciddiye alan yorumlarıylada etkili oluyor.Tanyeli bence haber spikeri kıvamında türkçesiylede izleyenleri etkilemiştir.Herşeyden önemlisi çoğumuzun burun kıvırdığı ve basite indirgediği bir yarışmaya ciddiyet getirmesi.....)
XOXOXOXOXO
HAFTANIN İNCİLERİ
*Sınıf ,insan ayrımı yapmadan Anadoluya koşa koşa gidiyorum çünkü onlar da bu ülkenin gençleri .Ben gitmezsem kim gidip onlara gençliğini yaşatacak.DJ Berna.Nam-ı diğer Tarkanın baldızı.Sınıfsız ,imtiyazsız kaynaşmış kitle tadında bir yorum.
*Ronaldinho her gece odama geliyordu.O kadar sabırsızdı ki bazen otel odasına bile gitmeyi beklemiyorduk ve koridorda sevişmeye başlıyorduk.Ronaldinho sahada olduğu kadar yataktada başarılı .Kupadaki başarılı oyununda yaşadıklarımızın büyük katkısı var.Alexandra Paressant-manken.Bu hanım öteki zamanlarda uyumuş.
HAFTANIN ALINTILARI
*Halimi hatırımı merak edenlere diyebilirimki yeryüzünde 33 yılımı doldurmak üzereyim ve gerçekten de keyfim pek yerinde .30 lu yaşların enfes şekilde tadına varıyorum...Haftaya sigarayı bırakıyorum.yeni kitabımın baskısı tükenmek üzere .Haftada beş gün canlı yayına çıkma keyfi yaşıyorum.Gönül daha ne ister...Aslı Tohumcu.Mutluluğun daim olsun Aslı .Sizde kitabını alarak mutluluğuna mutluluk katabilirsiniz.
*İşte sonunda benden zayıf birini buldum .Oley!44 kilonun yanında ben balık etli ve geniş yapılı bile kaldım ispatı için resim bile çektirdik.Ece Vahapoğlu .Ece 48 kiloymuş.
XOXOXOXOXO
HAFTANIN AYRILIĞI
PINAR VE TONY:İLİŞKİMİZE ARA VERDİK
Çocuklar Duymasın dizisiyle yıldızı parlayan Pınar Altuğ ,üç yıl önce uğruna eşi Umut Elçiden boşandığı ve bu yasak ilişki yüzünden dizidende ayrılmasına sebep olan(Dizi hatırlatması aşağıda) sevgilisi Tony Teodiristen ayrıldığını açıklamış.Basına gönderilen faksta birbirimize olan sevgi ve saygımızı kaybetmemek amacıyla birlikteliğimize ,aramızdaki bazı sorunları gözden geçirmek için bir süre ara vermeye karar verdik ifadesini kullanmışlar.Reinaya tek başına eğlenmeye gelen Tonyde öyle gerektiği için ayrıldım demiş.
YÜCE MAKAMA
*Bilindiği üzere ,televizyonda hayatlarını yakından izlediğimiz malum anne ve babanın basına yansıyan haberleri ,çocuklar üzerinde olumsuz etki yapmaktadır.
*Şimdiki çocukların canavar olduğu göz önüne alındığında ,en az yirmi psikiyatr ve bir o kadarda basın yazarının dediği gibi olanları duymamaları mümkün görülmemektedir.
*Bu çocukların anası evliyken başka bir adama kaçmış ,kariyerini ve daha önemlisi çocuklarını arkasında bırakmakta çekinmemiştir....
*Baba doğal olarak ikinci evliliğini yapmış ,bambaşka bir kadını bakın çocuklar bu anneniz estetik yaptırdı geldi diye keklemekten geri durmamıştır.
*Aynı baba çocuğuna bir sebze ismi olan Havuçu koymuş hemde sokakta peynir ekmekten ucuza satılan cep telefonlarından almayıp ufacık çocuğu (senaryo yetersizliğinden)senelerce inim inim inleterek kötü muamelede bulunmuştur.
*Evet bu bir diziydi ama çocuklar da gerçek çocuktu. Dolayısıyla bu çocukların Brezilya dizilerine beş çeken bu diziden derhal alınarak bir belgesel kanalına yada kuklalı muklalı bir programa transfer edilmelerinin saygıyla talep edilmesinden, isteyenin bir yüzü kara ,kaseti olanın her bir yeri ne de olsa isteklerinden sonra dizi kalktı işte böyleeee......
XOXOXOXOX
HAFTANIN SORULARI
*Biz başka tanrının evlatlarımıyız?Fuad Sinyora-Lübnan Başbakanı .Kana kasabasındaki katliamı bile kınayamayan BMdeki ABD vetoları dikkate alınırsa ,başka tanrının değil başka ittifakın mağduru oldukları söylenebilir.
*Ne o öyle teknemin arksına takılıp popomu çekiyorsunuz.Vatana millete ne hayrı var ki o görüntülerin?Sezen Aksu.Sadece bir sanatçı değil bir bilge konuşuyor.
*Arkadaşlar içeri gelip çay ,kahve içermisiniz?Reha Muhtar.Sevgilisi Gülşen ile eve döndüklerinde kendilerine eşlik eden muhabirlere soruyor
XOXOXOXOX
HAFTANIN BİLGİSİ
YEMEK DAVRANIŞI BOZUKLUKLARININ BELİRTİLERİ
*Saçlarda incelme ,ayaklarda morarma,kalp atışı ,kan basıncı ve kemik kitlesinde azalma
*Uzun süre aç kalmaya bağlı olarak beyindeki yapısal anomalilikler
*Aşırı zayıflama ,büyümenin durması ,kabızlık,yemek sonrası şişkinlik
*Soğuğa hassasiyet ,cilt kuruluğu
*Kan şekerinin aşrı düşmesine bağlı olarak baş dönmesi uyku bozuklukları
*Kusmaya bağlı olarak dişlerde ve damakta kanama olması
XOXOXOXOX
HAFTANIN OLAYI
Çalıştığı firmanın kamyonetiyle dolaşıp ev ev son model elektrik süpürgesini satmaya çalışan bir üniversite mezunu genç bir apartmanın kapısını çalmış.Kapıyı açan ev hanımı daha ne istiyorsunuz bile demeden kapının dışındaki büyükçe çöp tenekesini aldığı gibi içeri dalıp ,salonun ortasına boşaltmış.Ortalığa bir yığın tavuk kemiği ,karpuz çekirdeği ,kırık bardak parçası,çürük domates,buruşuk kağıt mendil,solmuş çiçek,patates patlcan kabuğu ve boş konserve kutusu dağılmış.
Evin hanımı;ne yapıyorsun demeye çalşırken satıcı genç;
Sakın canımm salonunuzu mahvettiğimi sanmayın demiş,Şimdi getirdiğim son nmodel elektrik süpürgesiyle 2 dakika içinde hiç bir şey kalmayacak ortalıkta....Şayet bir şey kalırsa inanın onuda ben yiyip yutacağım.
Kadın hiç sesini çıkarmadan mutfağa gidip elinde tuzluk biberlik ve sirke zeytinyağı şişeleriyle dönmüş,salonun ortasındaki çöp yığınının üstüne dökmeye başlamış hepsini...
Genç satıcı şaşkın:Ya peki siz ne yapıyorsunuz ,şimdi demiş...
Evin hanımı;Hiç demiş çöplerin hepsini yutmak zorunda kalacağınızdan size yardımcı olmaya çalışıyorum ....
Nasıl yani?
Eeee burası Göztepe ,elektrikler yine çoktan kesik de....
Kendim ettim ziyadesiyle de buldum astarı yüzünden pahalıya geldi tadında bir şey olmuş.... Yememiştir tabi....
XOXOXOXO
HAFTANIN POLEMİĞİ
EŞCİNSELLİK HASTALIKMIDIR?
Tarkan:Homoseksüeller çocuklukta yaşadıkları sorunlar yüzünden öyle oluyorlar.Bu insanlar psikanaliz tedavisiyle çocukluklarına dönerek kendilerini düzeltebilir ve eşcinsellikten kurtulabilirler.
Erkan Özerman:Bu konuda bir doktoru ararsanız daha iyi olur.Tarkan gibi başarılı birinin bu lafları etmesi çok şaşırtıcı.
Barbaros Şansal:Tarkan Bey,Sibel Can gibi tanga giyip bir şeyler yapmaya çalışıyor...Yüzünü batıya dönmüş pırıl pırıl bir popçunun böyle şeyler düşünmesi gerçekten çok düşündürcü.Eşcinsellik bir kambur değil,bir donanım ayrıcalıktır....
FatihÜrek:Hangi eşcinsel söylediği şekilde kurtulmuş ve düzelmiştir bana gösterin,alnını karışlarım.Bunun toplumla alakası yok.
Tarkan bu sözleri bir konser için gittiği Bulgaristanda söylemiş.Röportaj hangi dilde yapılmış tercüme hatası varmı yokmu bunlar aradan cımbızlanan laflar mı meçhul .Öte yandan fikir beyan eden kişiler de konu muhatapları hiç olamazlar mesela Erkan Özerman son derece saygın bir kişilik .Direk bir profesyonele sorulup hiç sorulmamalıydı onlara.....
XOXOXOXO
HAFTANIN DUYARLISI
Beyrutta görevli Dr.İlyas Nikola ölüm tehlikesi ile karşı karşıya bulunan 40 böbrek hastası çocuk için internete bir çığlık göndermiş.Bu çığlığın yankısı sadece Prof .Dr.Dilaver Ergin in kulaklarında ve vicdanında yankılanmış.Kampanya ile toplanan 7 ton diyaliz malzemesi Deniz Kuvvetlerine ait bir gemiyle Beyruta ulaştı.Dr.Nikola 24 saat gecikilseydi bu çocuklar ölürdü demiş.Ne mutlu Prof .Dr .Ergine ve tüm duyarlı insanlara....
XOXOXOXOX
HAFTANIN GAFI
Bilseydim,Sedayı (Sayan ) uçağa bindirmezdim.Amerikadan Türkiyeye araba ile dönerdik.Nihat Doğan .Überseksüel şarkıcı.Seda Sayana geçmiş olsun ama Nihat beyi dinleseydi şimdi New York limanından otomobille Nihat beyin yaptığı hamle sonrası ikisindende rahmetli diye söz edecektik.Allahtan karnındaki çocuğu kaybetmesine gerekçe gösterilen uzun uçak yolculuğu ile Türkiyeye dönmüş.
XOXOXOXO
HAFTANIN İSTATİSTİĞİ
1980 yılından bu yıl haziran ayına kadar olan dönemde toplam 6.500.726 trafik kazasında 135.465 kişi ölmüş,2 .250.009 kişi de yaralanmış.Trafik canavarına iyi mesai yaptırmışız....
XOXOXOXO
HAFTANIN HAVA DURUMU
Salıya kadar dişinizi sıkın....
XOXOXOXO
Pazartesileri
Salıları
Çarşambaları
Perşembeleri
Cumaları
Cumartesileri
Pazarları
Pazartesileri ayyy bunu yazmıştım....birlikte olmak dileklerimle haydinnn başşş başşşş
Not:Alıntılara ait gazeteleri belirtmedim ama meraklısı için küpürleri saklıyorum.

24 comments:

  1. Günaydın Akidem;Cumartesi bütün tv'ler izlenmiş maşallah:)) Kibariye ve Aydın beni de çok güldürdüler.Mutlu bir Pazar diliyorum canım, Kocaman öptüm. OFF OFFF sıcaktan mahfolduk yaaaa. Yapış yapış. Orada öylemi?

    ReplyDelete
  2. Nazlışımm kurabiyem evvettt tüm tv ler izlendi:)))aynen burasıda öyle bizde yapış yapış vallahi suyumuzu sıksak yapıştırıcı fabrikası açarız hoş fena fikir de değil:)))

    ReplyDelete
  3. CANIIIIIIIIIIM İYİ PAZARLAR HARİKASIN HER ZAMAN Kİ GİBİ,
    PINARA ÜZÜLMEDİM! EŞİNE YAPTIĞI KENDİNE GELDİ, YÜCE ADALET YERİNİ BULDU!

    ReplyDelete
  4. Peaceciğim tatlımmmmm sanada yi pazarlar,eeee etme bulma dünyası diyeceğiz:))))

    ReplyDelete
  5. Candan'cığım ben de burada yanıyorum.Nazlı'yı düşünemiyorum vallahi!İstanbul böyleyse Adana nasıldır kimbilir.
    İyi pazarlar arkadaşım

    ReplyDelete
  6. Candan'cım,
    Ne olur bana küsme sonra çok üzülürüm.Azkaldı Perşembe günü dükkanı teslim edeceğim.
    Sabahları erken çıktığım için bilgisayarı açamıyorum.Ancak geceleri oturabiliyorum.
    Bende seni çok özledim.Seni çok seviyorum.
    Ayrıca Bolu'da da havalar şaşırdı çok ama çok sıcak.
    Dün gece saat 24.00 den 28 dereceydi.gerçekten şaşırılacak olay.
    Güzel bir geçirmen dileğiyle öptüm.

    ReplyDelete
  7. Beyhancımmm ,dediğim gibi salıya kadar dişimizi sıkacağız sonrası Allah kerim ama buralar daha eylül sonu ekime kadar böyle yapacak gibi bugün inanılmaz sıcak anlatılmaz.34 derece filan diyor ama ben güneşte 52 ölçtüm buyrun bakalım:) bağışıkmıyız nedir ?
    iyi pazarlar arkadaşım:)

    ReplyDelete
  8. Serplcimmmm,
    Ya ya ya perşembeye çokk var ya :((((ben de çok özledim herhalde böyle özlediğim zaman saçmalamaya başlıyorum onun için küsme numaraları filan.Bende sizi çok seviyorum.Bu arada buraların sıcaklarından hiç bahseteyelim tek kelime ile bunaltıcı öffff.Günün arta kalanı sizin içinde güzel olsunn:))))Perşembeyi dört gözle bekliyorummmmmm.Öpücükkkk

    ReplyDelete
  9. candann nasılsın 50 dereceyi düşünemiyorum bile. sizleri orada düşündükce buralar püfür kalıyor galiba. pazar yazın yine harika. kuşum aydına bir türlü ısınamadım nedense. kiboş diyalogları sıcskta bile güldürdü yani. canımmmm sana dünyalar kadar sevgi ve öpücükler.

    ReplyDelete
  10. Canımm hoş bir sayfa olmuş yine :)
    Artı sitendeki saatte pek ilginç hani :))
    Sevgilerimizle öpüyoruz senii

    ReplyDelete
  11. canısı çok keyifli br hafta geçirmeni diliyorum.koskocaman öptümmm seni ve anneciğini

    ReplyDelete
  12. Catlatican beni bir gun. Alintilari sakliyorsun demek. Ya oyle uzun yaziyorsun ki, masallah masallah, sonuna geldigimde basta yazdiklarini unutmusum. :))

    ReplyDelete
  13. Selamlar canım,

    Öncelikle çok çok güzel serin havalı bir hafta diliyorum.))

    Kibariye ve Aydın yine çok komiktiler.Demek ki programlar kaçmıyor senden.)) Ben kaçırdım diye çok üzülmüştüm,bundan sonra artık burdan olanı bıtenı ogrenırım canım ne dersin.))

    Güzel yorumların için çok mersi tatlım..elantrik dedikleri bu işte dimi canım.Bizde uyduk bu modaya.)))

    Çokkkk çokkk opücük...

    ReplyDelete
  14. merhaba candan,
    seni yeni tanımama rağmen aldığım elektrik o kadar güzel ki anlatamam.
    adın gibi gerçekten de çok candan ve içtensin.
    bu arada adım ilayda :))
    şu oryantal starı ben de seyrediyorum keşke kibariye o yarışmada olmasaydı diyorum.muhakkak onu da sevenler vardır ama ettiği sözler davranış ve tavırlarıyla bence yarışmanın seviyesini aşağılara çekiyor gibi.
    diğer gözüne çarpan güncel olayları da gülümseyerek okudum.
    çok hoşuma gitti.
    çok güzel bir hafta geçirmen dileğiyle.
    sevgiler

    ReplyDelete
  15. MERHABAAAAAAAA CANIM GUZEL BIR HAFTA OLSUN INŞALLAH KOCAMAN ÖPÜLDÜN SLMINI ALDIM DIDEM DEN İŞ GEREGI ÇIKMAM GEREKTİ...INŞALLAH BIR GUN TANIŞIRIZ TATILE GIDEP IYICE DINLENEYIM DE...GELINCE INŞALLAH GÖRÜŞMEK UZRE

    ReplyDelete
  16. @Mamila hiç abartısız 52 derece ölçtüm inanılmaz insan vücudu harika bir makne vallahi bu sıcağa bile kendini adapte ediyor.aydın biraz ciddi takılmaya çalışıyor kendini bıraksa vallahi seversin.Kiboşta çok mu doğal ben anlamadım valla:)))
    @Berrincim teşekkürler,saatten aşkım zeynoşum korkmasın gerçi söyledim sabahları pek korkutmayacakmışşşş:)))
    @Didemcim sizede iyi bir hafta diliyorum ,teyzem daha iyi sanırım sevgilerimi ilet:)
    @Serra yazıcı tuttum iki tane malum meşhur vede meşgul bir kişilik oldum:))) yazdır baba yazdır bende ipin ucunu senin gibi kaçırıyorum bazen :)))
    @Gülcüğüm serin hava en makbule geçecek şey bize bu aralar:)))kiboş ve aydın gerçek karakterler Aydın biraz kasıyor işin ciddiyetine uygun yoksa koparz herhalde:)))evet kaçırılan programlar buradan takip edilebilirler :)))yada bana bildirin ben takip edeyim :)))Alanktriğimiz müthiş bayılıyorum:)
    @İlaydacığım merhaba,çok teşekkürler beni candan ve içten bulduğun için bu ne mutluluk çok güzel arkadaş olacağız demektir:))
    Kiboşu bende çözemedim ya çok bilgili yada boşveriyor :)bilemen:)))pazar sayfa beğenin için teşekkürler,bende iyi bir hafta diliyorum
    SEVGİLERİMLE ÖPÜCÜKLERİMLE KUCAKLARLA :))))

    ReplyDelete
  17. TIK TIK DA TIK TIKKKK,

    çok işim var canım, geçerken seni görüp öpmek istedim.akşama bir ara uğrar yorum yaparız tatlı şey..))


    öpücükkkkk

    ReplyDelete
  18. Candancım medyayı nasıl da takip edermiş, kıs herşeye nasıl yetişiyorsun :)öptüm kocaman...İyi bir hafta diliyorum.

    ReplyDelete
  19. Canım sana sevgilerimizi gönderiyoruz :))

    ReplyDelete
  20. @Gültencimmm Aleykümm selammm:))Dideme ayyy benim Gültenimle mi konuşuyorsun dedimm çokk sevindim:)))Neyse artık görüşürüz gelince inşallah:)))Bunuda artıkın gelince okursun:))
    @Gülcümm bu bizim tık tıklar çok fazlalaşacak ne dersin:))Yoruma gelicem hiç kaçırırmıym doz kaçarsada heberim ola ok mi tatlı şey:))))
    @Nisan ne demezsin valla bizim medyada takip et baba et tükenmez kalem gibi :)) baksana yazdım yazdım yazdm yine yazdımm bitmezzzzz arkadaşımmmm:))))
    @Berrincim Zeynoşuma iyi geceler diyemeden uyumuşum yaw sonra bir kalktım baktım saat ooooo geçmiş ilahi ben bazen uykuya yeniliyorum:)))
    HERKESİ ÖPTÜM KUCAKLADIM SIMSIKI SARILDIM BIRAKMADIMMDA ARTIK BUGÜNLÜK NEREYE GİDERSENİZ BENLESİNİZ EHİ EHİ NE AKILLIYIM YAW:))))

    ReplyDelete
  21. MUNEV10:21

    CANDANIM YİNE HARİKA SEYLER YAZMISSIN ELİNE SAGLIK BASTAN SONA ZEVKLE OKUDUM.. BEN MERAK EDİYORUM TV.ELEŞTİRMENLERİ 20 SAAT TV.İZLEMEK ZORUNDAYIZ DİYORLAR YOKSA SENDEMİ ÖYLE YAPIYORSUNDA BU GÜZELLİKLERİ CIKARIYORSUN..HADİ KOLAY GELSİN TATLI KIZIM...

    ReplyDelete
  22. Vallahi Münevver ablacım 20 saat tv başında oturmuyorum bu arada tv nin başı da yok yani neren çıkmış bu :))neyse ne yalan söyleyeyim,ben işin tekniğini kaptım zaten inciler programların ilk 5-10 dakikasında çıkıyor millet sonra gafları anlıyor biraz duruluyor aaayyyy ben de tüyo verdim şimdi baştan sona izletecekler beni ayyyy benim işim gücüm var çokk meşgul vede meşhur bir insanım yaw:))))
    Sevgilerimle,çokk öpüyorum:)))

    ReplyDelete
  23. Canım herşeye nasıl yetişebiliyorsun,maşallah sana.tabii ne de olsa gençlik başımda duman halleri ..)))Kuvvetin,azmin,sabrın cesaretin bol olsun,bol olsun ki bu kadar arkadaş haber yorum bekliyor dimi canım..

    Çok sıcak bunalmış vaziyetler,birde boya durumları ne olacak bilinmez.Ben bahçeye inicem şimdi çok çok öpücük,uzaktan..neden mi boya işleri canım sana da sinmesin..

    ReplyDelete
  24. GÜLCÜĞÜM HERŞEYE EVEL ALLAH YETİŞİYORUM ÇÜNKÜMMMM:)SIKI DURUN KENDİMİ KLONLATTIM,ARTIK HER İŞ İÇİN AYRI BİR KLONUM VAR YAZI YAZMAK RESİM ÇEKMEK ,BİLUMUM İŞLERİMİ BU KLOOLAR İTİNA İLE YAPIYORLAR ARRRG NE AKILLIYM YAW SİZE BOYA BADANA İŞLERİNDEN ANLAYAN BİR TANESİNİ HEMEH YOLLAYAYIM ANINDA GÖRÜNTÜ VERSİN:)BOYA İŞLERİNİZDE KOLAYLIKLAR DİLERİM.BOYA KOKUSUNUDA ÇOK SEVERİM AMA KLONLARI ETKİLERMİ ARTIK BAKARSINIZ YOK OLMADI BEN BİZZAT ŞAHSEN KENDİM GELİR İŞE EL KOYARIM.RESMİMDE İYİDİR HANİ BİR KAÇ FİGÜRDE ÇIZIKTIRIRIM DUVARLARA MÜSADENİZLEN:)
    ÇOK ÖPÜYORUM BİDENEMİ:)
    SEVGİLERİMLE

    ReplyDelete