My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Thursday, October 27, 2005

I read nor I am not alone:)))))


Burcucum(Pastacı) beni şu başlıklar altında sobelemiş;
1- KAÇ KİTABIM VAR?
Bebeklikten beri aldığım tüm kitapları sakladığım ve halada büyük bir aşkla almaya devam ettiğim için bir ev dolusu kitabım vardır diyorum.(Bu bakımdan bana Kurt of Kitap diyebilirsiniz)Bunlara okul (okul öncesi,ilk ,prep, orta, lise ,üniversite ,master) kitaplarımı ve gazetelerden kupon karşılığı biriktirdiğim çeşitli ansiklopedi,sözlük ve çeşitli yayınları ilave etmedim. Ardiyeye ve çeşitli okullara(köy) gidenler de var tabii.
2-EN SON OKUDUĞUM KİTAP?
Yılmaz Karakoyunlu .Salkım Hanımın Taneleri.Filmi seyretmiştim .Birde kitabı okuyayım dedim.Aman ne çok tanesi varmış oku oku bitmedi:)))
3-EN SON ALDIĞIM KİTAPLAR?
J.K Rowling .Harry Potter ve Melez Prens(Hayri Pıtır:))) serisinin tümünü okudum.)
Marc Levy.Sonsuzluk için yedi gün.(Melekle şeytanın yeryüzündeki aşkını/savaşını anlatıyor)
Gülse Birsel.Yolculuk Nereye Hemşerim.(Valla Gülsecim bir Kıbrıs yapayım diyorum)
Gülse Birsel.Gayet Ciddiyim (BENDE)
Gülse Birsel.Hala Ciddiyim(BENDE BENDE)
Sabri Kalıç.Tırı Vırı şeyler.Trivia edebiyatı denebilir.Ve hayattan ıvır zıvır şeyler olarak çevrilebilir.
4-OKUMAYI ARZU ETTİĞİM KİTAPLAR
Turgut Özakman.Şu Çılgın Türkler(Bakalım çılgınlığımız neremizdeymiş okuyup göreceğiz:))
Derya Baykal.Şekerleme yapmayın hayatı yakalayın .
Derya Baykal.Yaratıcı Fikirler.
Bu arada Derya Baykalı birde tiyatro sahnesinde seyredin diyorum .Müthiş performans zaten hayrandım bir kez daha hayran kaldım.Tek kişilik oyunları ;
1-Şu an Mutfaktayım
2-Şu Gogol Delisi
diğer oyunları
1-Fişne Pahçesu
2-Kırk Ambar Gece Tiyatrosu
3-Üç Kurşunluk Opera.(oyunlar www.estore.com.trde var.VCDleri tıklatın gösteri bölümünde , oyunları ara bölümündende getirebilirsiniz.)Tiyatroyu inanılmaz severim.Bu şekilde evdede tiyatro seyretmek zevkli ve harika gidilme imkanı yoksa tabii.
5-EN ÇOK ETKİLENDİĞİM KİTAP
Trevanian.Summer of Katya(psyhological horror novel).3 kere okudum bir kez daha okuyabilirim.
Trevanian şu aralar tekrar popüler.Yeni romanlar World war 2,The Crazy ladies of pearl street
Shibumiyi( meta-spy novel) okumuştum.
Bende TUHFE, SERRA ,BURCU(hobikeyfi),NAGİHAN,SENNUR,BURCU(gelincikler),ARZU yu sobeliyorum.Arzu ederlerse ŞULE TÜREL,MÜNEVVER PAKSU,NALAN ,FETHİYE de katılabilirler.