My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Monday, June 12, 2006

Dünya bir gündür oda bugündür:)


Aaaa hiç bu kadar büyük sinek görmemiştim o haşere ilacı yetmez onu öldürmeye yaw:)Numara yapıyor bence.Birazdan kalkıp adamı yer o billa:)
Haven't seen such a big fly that insect killer won't kill em at all.I bet she is acting:)Soon she would get up and eat the man up in a wink:)

*I was reading a site on bipolar disorder because someone close to me has that condition.After going through karillion links and stuff ,it occurred to me thet bipolar were not all out of touch with reality after all.It was the rest of the world that was afflicted with equatorial disorder.
Definition of equatorial disorder,that boring place that is not north to south neither up nor down but just somewhere in the land of mediocrity.And then there is always the possibiliy that I have been stuck in no man's land for too long and I just think (or no women's land)to blasted much.
*I was just thinking about how it would be cool to see the water in the toilet go the other way when I flushed it if I was south of the equador.Makes my day go a little bit faster.
*Who designed the consept of shaking your head to mean NO and nodding YES .There are cultures that do it opposite way and I tend to get into lots of trouble or fun when I am doing it the wrong way.
*Why do people pass you in the office and say hi how are you today and then keep on going without waiting your answer?
*Why is it that whenever we eat something that tastes so bad ,we make nasty faces and put it in our friends face and saying OH MY GOD try this.Then the other person usually does that does not make any sense .You know it is nasty why would you try it?
XOXOXOXOX
YAP ORTAYA BİR RAP ALEVLİ OLSUN( MÜTHİŞ RAP ARAŞTIRMASI)
Eminem ortada yokken bir Cartel vardı...Cartelll bir numara ...En büyük...Cehennemden çıkan çılgın Türk...25 yaşında ,yüz binlik araba...Nerden geldi bu para,en iyisi sorma!!!Bilenler bilir,ilk popüler Türk rap grubu ortalığı dağıtmış yıkmış geçmiş ,fena sallamıştı.Tek albümden sonra Almanyanın 3 köşesine dağılıp gittiler.Aradan yıllar geçti ,hemde bir beyaz Eminem ,zencilerin rapini ABD de ve dünyada bir numaraya çıkarttı.Ve yıllar sonra Cartelin değerini bilmeyen ,
sokak müziği olarak alt tabakaya(Oya Aydoğana göre kendisinin ait olmadığı Seda Sayanın seslendiği kitle)ait olduğu söylenip aşağılanan rapi alıp baş tacı ettiler.KİM Mİ BUNLAR???
1 TARKAN:Kariyerinin en başarısız albümü DUDU nın çıkış parçası N'O da biliyorun ortasından attırıvermişti.Evettt bu sefer Tarkanda yapmıştı ama olmamıştı.Pehlivan doymadı yenilgiye gitti bir de Nazan Öncele muhteşem bir dans !!!performansının yanında bir de rap yaptı yapmaz olaydı...
2 BURCU GÜNEŞ:Kızım senin ne işin olur raple meple? Herkeste var bende istiyorum araya iki ölçü mü dedi nedir; şarkının alakasız bir yerinde Ceza adlı kişi giriyor araya yırtık faniladan fırlar misali....
3 CANDAN ERÇETİN:Aynı Ceza Candan Erçetinin bir şarkısının arasında yer bulmuş kendine .Burnundan kıl aldırmamakla ünlü Candan Erçetine diyecek bir şey yok.Canı çekmiş yapmış.Hemde Dido-Eminem tarzı.Bir dörtlük yazmış,Cezaya göndermiş.O da rapini yapmış Candana göndermiş.Müzikal ping pongun ortaya ne kötü sonuçlar çıkarabileceği çok güzel kanıtlanmış....
4 MUSTAFA SANDAL -MİRKELAM:Yukarıdakilerin hepsi ,Türkçe rap koyarken esinlenme üstadı Musti İsyankar adlı şarkısına bir ağbinin rapiyle girmiş.Kime hizmet ediyor o bölümle anlamak mümkün değil...Mirkelam da Mustiden geri kalmıyor.Oda şarkısının bir bölümünde kımoonnn kımooonnn diye bir şeyler geveliyor.Eğer komik olsun diye yapmışsa tebrikler ama komikte bir yere kadar....
5 KAYAHAN O ne zaman yaptı yahu diyenler olabilir.Yapmadı fakat rapin içine normal giriş yaptı.Ümit Davala Ne diyor Kayahan Ağbi dinle ...der demez olaya dahil oluverdi.Yine de diğerleriyle kıyaslanırsa en rap Davalanınki.En azından ,koca albümün içine 100 gram da rap katalım güzel dursun mantığı ile yola çıkılıp ucubikı eserler oluşturulmamış.Adam kendi halinde komple rap yapmaya çalışmış gerçi olmamış ama neyse....
Bu arada Ceza kardeş bir popçunun albümünü reddet be,görüntüde rapçi ruhta Justin
Timberlake hiç olmuyor.
Yakında Gülben Ergen ve Petek Dinçöze de yaparsın ortaya alevli bir şarkı bu gidişle.De nerelerdesin Allasen....
XOXOXOXOX
DÜNYA KUPASINDA GOL SONRASI FUTBOLCU TİPLEMELERİ
COŞTUMKİ COŞARIMLAR:Her gol sonrası mübalağalı sevinç gösterilerine girerler.Bunlar için hazırlık maçı kupa maçı farketmez.Art arada sıraladıkları envai çeşit taklalarla jimnastikçimi futbolcumu oldukları konusunda şüphe yaratırlar.Kalıcı değillerdir.Kitlelerin aklında yer etmezler.Belkide dertleri dikkat çekmektir.O taklalar parendeler atılmadan kimseyi yanlarına yaklaştırmazlar.Interli Martins örnektir meselen....
DİNGİN VE SOĞUK KANLILAR:Gol atıldıktan sonra ,dingin tavırları yüzünden bütün seyircileri acaba ofsayt mıydı tedirginliğine sürüklerler.Topa hakimiyetleri teknikleri yüksek olup sevinçlerini tek başlarına paylaşmakla 10 kişiyle paylaşmak arasında fark görmezler.İyi eğitimli asker havaları vardır.Örnek:Zidane
BİR TAKLA YETER İŞTELER:Bunlarda yine her golün ardından öne doğru elleri üstünden bir takla atarlar.Maksat sportmen kişiliklerini ortaya koymaktır.Orta vadede akılarda bir yer edinirler.Onlar için Abi...diye bir futbolcu vardı hatırlıyormusun ? sorusuna eşit oranlarda evet yada hayır cevabı almak muhtemeldir.Meselen Hugo Sanchez ,Revivo
TEK AYAK ÜSTÜNDE,TEK YUMRUK HAVADALAR:Maksat golü attıktan sonra sevinme ritüelini ihmal etmemektir.Binbir örneği vardır.Her futbolcu için geçerlidir.Unutulmayan futbolcuların hepsi bu yolla sevinir.Korner direğinin yanı coşku mekanlarıdır.Pelesinden Rıdvanına Maradonasına örnekler çoğaltılabilir...
KOLU DİRSEKTEN BÜKÜLENLER:Sanki bir patlamanın mütevazi duşa vurumudur.Aslında çocuklar gibi sevinmek isteyip kendilerine engel olmak gibi bir halleri vardır.Ağır ağır koşarak tribün önünde kollarını dirsekten büküp ,aşağıdan yukarıya doğru hızla kaldırırlar,bir müddet ısrarla titretirler.Tek parmağı havaya kaldıranları da vardır..Yedek kulübesi müdavimidirler,yal nız kalamazlar.Mesala Tanju hatırası büyüktür....
XOXOXOXOX
SIRALANMIŞ SAYILI FİLMLER /FILMS RANGE BY NUMBERS
1 Tek The one
2-İki kule The two towers
3-Üç adam ve bir bebek Three man and a baby
4-Dört oda Four rooms
5-Beşinci element The fifth element
6-Altıncı his The sixth sense
7-Yedi Seven
8-Sekiz mil 8 Mile
8.5-Sekiz buçuk 8.5
9-Dokuz 9
9.5-Dokuz buçuk hafta Nine 1/2 weeks
10-On 10
11-11 gün 11 gece Undici Giorni,Undici Notti
12-12 maymun Twelve monkeys
13-13.Cuma friday the 13th
14-14 temmuz Quatorze Juillet
15-15 dakika 15 minutes
XOXOXOXOXO
PES
Manken Doğa Bekleriz kepçe diye nitelendirdiği kulaklarını soğuk sprey ve Japon yapıştırıcısıyla başına yapıştırınca kulakları şişmiş ve kızarmış.Doktorların yardımı ile ve özel solüsyonlarla kulakları yapıştığı yerden kurtarılmış.Doğa Beklerizde bu olayın duyulmasından sonra Bana normal gelen bir durum herkese komik geldi.Ben korkuyorumki ayın salağı seçileceğim .Oysa akıllı bir insanım demiş.
Şimdiiii Doğanın dediklerine bir itirazımız yok var mı:)Biz sadece bu durumun kendisine normal gelmesine takılabiliriz değil mi?
Son haberlere görede Doğa yapıştırıcı firmalarından reklam teklifi bekliyor ve akılları varsa beni reklamlarında oynatırlar diyormuş.
XOXOXOXO
KARIŞIK MEKAN
Huysuz:Nereye gittin sen malikaneyemi?(Asenanın extraya nereye gittiğini soruyor)
Asena:Malikaneye değil malikanenin içinde dağ evine....
XOXOXO
ÖYLE DEMEYİN LÜTFEN
Kemal Belgin:İtalyada neler oluyor.Juventus gibi dünyanın en büyük 5-6 kulubunden birini 4.lige indirecekler.
İsmet tongo:Kemalcim bizde de yasalar böyle ama...
K.B:Ne yasası sende ya...Sendeki yasa masa değil,armut!Sendeki armut!
XOXOXO
KESİNLİKLE
Hakan:Pazarda hep kadınları gördüm...
Pazardaki amca:(kızarak) Kadınlar üretti kendileri satıyor...
H:E peki erkekler ne yapıyor?
P.A:Kahvede oturuyorlar
XOXOXO
Mustafa Kemal Atatürk 1919 dan sonra 1927 Temmuzunda İstanbula gelmiştir,tanıyorsunuz değilmi kendisini....BU NE BİÇİM SORU O ?Tuğrul Yenidoğan.
Öğrenciler sözlü kağıtlarına Petek Dinçöz yazıyorlarmış.....DEME.Petek Dinçöz
Hadi gelin balığa çıkalım sizinle...BAŞKA ZAMAN ÇOK İŞİMİZ VAR.Ümit Aktan
Fethiye üzümlü köyü yeteneği.... HÖH.Bir tv de kedi kuş sesi çıkaran amcayı tanıtan alt yazı.
Oğlum 30 yaşında kızım 33 yaşındaymış biz evleneli 34 sene olmuş herhalde....İNCE HESAP.Bir teyze.
Önce tebrik ederim,sonra tekrar tebrik ederim,son olarak tekrar tebrik ederim,sonra tekrar tebrik ederim ve teşekkür ederim...BENDE SENİ TEBRİK EDER VE TEŞEKKÜR EDERİM.Yıldız Tilbe.( Pop aday Metine)
Oynadı oynadı,cuk cuk cuk okudu....DOĞRU VALLA.Bülent Ersoy .Aday Metinin fevkaladenin fevkaladesinin fevkinin fevkinde olan performansı için
Şu diva lafını sevmiyorum,bana diva demede istersen deve de....MÜTEVAZİLİK ÖRNEĞİ.Huysuz
Şu an orada olamadığım için üzgünüm ve de süzgünüm.Oskinosumun yanında olmak isterdim...OSKİNOS.İbrahim Tatlıses .Osman Yağmurdereliye.
Çabuk sinirlenirim ama çok çabukta yelkenlerim fora olur...TÜH.Deniz Seki
Allahın enginarı....Hİ Hİ.Huysuz.Uğurkan Ereze
Ben malezyaca bekliyordum,bu zeytinyağlı arapça gibi bir şey....ETLİ TÜRKÇE,KAVURMA ALMANCA ETC ETC.Burçin Birben .Beyzanın şarkısına.
Bakarmısın prensese pamuk götüren kadın....İYİDİR İYİ.Huysuz Asenaya iltifat ediyor.
Ben demiştim demek ayıptır bizde ama özür dileyerek söylüyorum ben demiştim....İYİ DEMİŞSİN.Bülent Tuncay.
Sipsiyah yaa,sipsiyah yaa,sipsiyah...E NAPALIM SERDARIM.Serdar Ortaç
Gelen mesajlar kilitlenmiş vaziyette...OLUR OLUR.İbrahim Tatlıses
Çocuk çocukken çocuk iyi....ANLATAMAN AMA ANLADIK.Davut Güloğlu.
XOXOXOXOXO
HUYSUZUN SON ŞİİRİ
Ben gamlı hazan
Sense bahar dinlede vazgeç
Sen kendine kendin gibi
Kısa bir hıyar seç.....
XOXOXOXO
ENTERESAN ARAŞTIRMA
Sunucuların söylediği %100 lük gol pozisyonu ibaresinin geçtiği pozisyonların %53.74 ünde topun outa çıktığı % 45 inin rakip defans tarafından uzaklaştırıldığı ve % 1000 lik gol pozisyonu terimini kullanan tek sunucunun ise Türkiyede bulunduğu ortaya çıktı .
XOXOXOXO
Haydin baş baş başş başş ve de başşş başşş