My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Sunday, June 25, 2006

Gülünüz:)Gülünüz:)dişleriniz yalnızca yemek yemek ve ısırmak için yapılmış değildir:)


SURREALAND
XOXOXOXO
RANDOM THOUGHTS
*Who came up with the idea of dipping fruit and nuts in chocolate ,I wonder if it is something that caught on fast or was the public totally repulse with the idea.
*Why do places with double doors only let you enter through one ,I will continue to choose the wrong door and run my face into it forever.
*Where did wink came from?Who assigned that eye movement with secrecy or cheekiness?
*Why is sticking out your tongue out rude?
XOXOXOXO
The boy about ten was a picture of dejection.He sat cross-legged on grass adjoining the courts where the tennis tournament in progress.
Lost huh I ventured
Yeah he responded Buddy brown beat me
Well son I said ,trying to cheer him,winning isn't all that counts,you know.Remember as a wise man once said When the Great Scorer comes and write against your name,he will note not whether you won or lost ,but how you played the game.
I guess so he said,
And you know who is the Great Scorer is don't you, asked
Sure the lad said ,Buddy Brown .He beat me 6-2,6-2.
XOXOXOXO
These days T-Shirts watching is one of my favorite diversions.So when I spotted a young man with the message I BELONG TO written across the front of his bright red shirt ,I jockeyed to a position from which I could view his back.The back of the shirt ,however ws totally blank ,which threw me until a young girl burst on the scene and took his arm.Her matching red shirt read simply:ME.
XOXOXOXO
Karnını çıkarıyor medüz gibi bir şey.....MEDÜZ.Bülent Ersoy.
Sahneye çok yakışıyorsunuz çok yakıcısınız....OFF OFF.Bülent Ersoy Anıla
Fevkaladenin fevkinin fevki,fevkaladenin fevkinin fevki,fevkaledenin fevkinin fevki.....FEVKALADENİN FEVKİNİN FEVKİ.Bülent Ersoy .Metine
Anan seni daha önce doğuramamış lanet olsun şu anana....NE OLUYORUZ.Bülent Ersoy Anılı beğeniyor.
Bende 50-60 yemek çeşidi var....AFERİNS.Mahmut Tuncer.
Her kalktığımda %100 yada % 90 acı yerim....AFİYETS.Mahmut Tuncer
Nakit ve kemiksiz....ANLAYAMAN.Mahmut Tuncer
Oynasana bizi mahçup etme heyvanat yemiş...EN GÜZEL İLTİFAT.Mahmut Tuncer.Dansçı kıza.
GŞarkı yaz XXXX gönder telefonun en şirin şarkı le çalsın...ACABA HANGİSİ
Gkorna yaz XXXX gönder telefonun stad kornası ile çalsın...AL BAŞINA BELAYI
Gşimşek yaz XXXX gönder telefonun gökgürültüsü ile çalsın....YAZ İÇİN İYİ
Gstad yaz XXXX gönder telefonun stad alkışları ile çalsın....HMMMM
İşlerim çok iyi Allah hep böyle devam etsin inşallah...İNŞALLAH.Hilal Cebeci
Bir ara bir yerlerde baba olmak istiyorum....BUYRUN.Mustafa Sandal.
Chevrolet gibi klasik olmak istiyorum...HADİ BAKALIM KOLAY GELE.Serdar Ortaç
HUNULÜLÜ adalarına gideceğim...GİTTE MANGAL YASAKMIŞ ONA GÖRE.İbrahim Tatlıses
Bir kadın beni bırakamaz geyiklerine girmek istemiyorum ama bir kadın beni bırakamaz....ACABA.Cengiz İmren
Program program sonuna kadar devam edecek....TABİ TABİ.Kuşum Aydın.
Bir anda rating durumları söz konusu olduğu zaman bir anlamda televizyoncu oluyorsun...KOLAY GELSİN.Deniz Seki.
Biliyorsunuz insan hayatında 29 harf vardır....ÇABUK ÖĞRENİN.İbrahim Tatlıses.
Adını dünyayı ortadan böldüğü hayali çizgiden alan Ekvador,Almanya 2006 da şova devam ediyor....COĞRAFYA SUPER.Bir gazete spor servisi
Margarita en ucuz pizza...ÖZLÜ SÖZ.Ali Sami Alkış.
Arjantin Hollandayla ortada sıçan oynadı...ABARTI YORUM1.Tolga Alparslan.
Portekiz İrana Teomanın parçasını söyletir.İranı paramparça eder....ABARTI YORUM 2.Tolga Alparslan.
Bu yazının içinde bellkide unuttuklarım da var.Onlarıda siz canlandırın....OLUR ABİ.Turgay Şeren.
İtalyan korkuyor,ben onu hissettim....6.HİS Mİ?.Orhan Ayhan.A1 Kick box finalinde
XOXOXOXOX
HAYDİ SOR SOR
Mahmut Tuncer:Sana bir soru sorayım ama tip olarak bilemezsin ama yinede sorayım.(Oktay Ustaya)
Oktay Usta:Buyrun sorun
M.T:Dünyanın en akılsız hayvanı hangisidir?
O.U:!!!!!
M.T:Cevapp fındık kurdu niye çünkü cılızken fındığı deler ve içine girer,sonradan açtığı delikten şişmanladığı için çıkamaz ve ölür yaa
O.U:????
XOXOXOX
EN İYİSİNİ SEN YAPIYORSUN
Kemal Belgin:Türk halkı muazzam bilgileniyor,bilinçleniyor.Ermandan öyle şeyler öğreniyorki...
Tuğrul Yenidoğan:Ben seyrediyorum.Maraton programını başından sonuna kadar..
K.B:O saatte CNBC-E de film başlıyor ben onu seyrediyorum.
XOXOXOX
BEDDUA ETME
Kazım Kanat:Şimdi halkın deyimiyle söyleyeyim:Daum kadar başına taş düşsün
Ahmet Çakar:O ağır olur.
Kazım Kanat:Ağır değil az bile
XOXOXOX
BRAVO SANA
Aziz Üstel:Ya,Faik ne yapıyorsun Allah aşkına?Ben konuşurken garip sesler çıkartıyorsun?
Faik Gürses:Kaşınıyorum....
XOXOXOX
CİCİ BİCİ
Serhat Ulueren:Stat için başka model nedir Sayın Başkan?Arena stadı mı?
Özhan Canaydın:Model biraz karışık bir modeldir.Galatasaraya çok ciddi çok cici çok güzel bir stad yapacağız...
XOXOXOXO
BUSHÇA
George Bush:O gözlüklerle mi soru soracaksın?
Görme engelli amerikalı gazeteci:İş sandığınız gibi değil...
Mr .Bush daha önce de görme özürlü şarkıcı Stevie Wondera el sallamıştı.Herhalde Wonder ona el sallamayınca çok bozulmuştur..
XOXOXOXO
PARDON O ZAMAN
Ümit Aktan:Halil,Avustralya japonya maçını izledim.Bize yorumlarmısın,nasıl geçti karşılaşma?
Halil Özer:Ümit Abi,vallahi ben trendeydim.Maçı izlemedim.İtalya -Gana maçına gidiyorum.
XOXOXOXO
İLK DEFA MI?
Ümit Aktan:Meksika angola maçında çok büyük konuştum.Angola küçük dilimi yutturdu bana.Ben şiştim.
Tolga Alparslan:Ben de.
XOXOXOXO
HİÇ BELLİ OLMAZ
Ahmet Çakar:Almanya Polonyayı yenemez!
Tolga Alparslan:Nesine?
A.Ç:Yaaa bırak iddiayı...
T.A:Hocam şöyle Urfa usulü kebap yiyelim burada yarın akşam...
A.Ç:Şeker hastası olursun boşver...
T.A:Benim yaşım daha genç..
XOXOXOXO
HAFTANIN GAFLARI
*Hülya Avşarın ilk eşinin adı nedir?(Erzurum Sosyal Hizmetler Müdürlüğne alınacaklara sorulan ilk ve tek mülakat sorusu)
Vatan gazetesinden Mustafa Mutlu bu çarpıcı haberinde böyle bir sorunun ancak önceden bilgilendirilmiş kişilere sınav kazandırmak için sorulmuş olabileceği yorumunu yapıyor.Katılmıyorum!!!İşe alınacaklar nerede istihdam edilecek?Sosyal Hizmetlerde...Memle
ketin sosyalleşmesinin yolu nereden geçiyor Magazinden.Gazetelerde Kitle haberi nedir sorusu
nun cevabının Hülya Avşar haberleri olduğunu unutmayın.Bir yılda 5 bine yakın haberi yapılan ve bu nedenle Guiness Rekorlar kitabına başvuran Avşarın yaşamı bu kadar didik didik edilebildiğine göre ,Erzurumu bir sosyal hizmet uzmanı adayı da Avşarın ilk eşinin adını bilsin artık.Tabiii bir sosyal hizmette onebenbirseyden;Hülya Avşarın ilk eşi Mehmet Tecirliydi.Ziraat mühendisi Tecirliden Hülya Avşar 1979 da boşandı.
*Pardon sizi değil eşimi vuracaktım.Abdülmecit Çakmak.Dürüst saldırgan
Habere bakılırsa Abdülmecit Çakmak alkolikmiş.Eşi evden kaçmış.Çakmakta eşinin oturduğu apartmandan çıkan bir kadını ve nişanlısını ,eşi zannederek kurşun yağmurunu tutmuş.Üç kurşunla yaralanan çiftin yanına giden Çakmak bir de bakmış ki vurduğu kadın eşi değil.Ne dediği başlıkta var.Nezaketin böylesi!!!!
*Tanrım insanlar ölürken neredeydin?Papa Benedict.Katolik Dini lideri
Alman Nazi döneminde Yahudi soykırımının abidesi olarak bilinen Auschwitz Kampını gezen Papa,böyle sormuş.Muhatabı biz değiliz ama haddimiz olmadan yanıtlayalım.Sorunun yanıtı:Nazi işgali altındaki Avrupa da Nazi barbarlığını görmezden gelen Papalığın o günkü tasarruflarında saklı
XOXOXOXO
HAFTANIN OLAYI
UÇURAN HALI
Kağıthanede kadınlar evlerindeki halıları yolda yıkamış.Bol sabunlu su yolu ıslatmış ve kayganlaştırmış.Ve yoldan geçen iki otomobil kayarak kanala uçmuş.Polis suç aleti halıları su ve köpük izini takip ederek bulmuş ve kadınlar ifadeleri alındıktan sonra para cezasına çarptırılmış.Başlığı tekrar okuyun.Haksızlar mı?
XOXOXOXOX
HAFTANIN POLEMİĞİ
Gülşen:İki ay öncesine kadar Köseyi bekar biri olarak biliyordum ve ilişkimiz devam ediyordu.Ancak iki ay önce eşi Ajlan hanımdan resmen boşandığını öğrendim,ve ilişkimi kestim.
Erol Köse:Gülşenle ilişkimi önceki gün noktaladım.Gelen büyük tepkiler beni ve sanatçımı üzdü.Öte yandan hakkımız olmayan bir rüyadan uyanmamızı sağladı.
G:Kösenin canlı yayında yaptığı açıklamaları izlerken şoke oldum ardından Köseyle ne özel hayat anlamında ne iş anlamında bir alakam kalmadı.Herkesten özür diliyorum.
E.K:O açıklamayı yapmamalı bu ilişkiyi yaşamamalıydım.
G:Evli erkeklerle beraber olmayı kabul ediyor olsaydım,şu anda burada açıklama yapıyor olmazdım.
E.K:Gülşen benim yüzümden mağdur oldu.Bürokratik işlemler ayrılma aşamasına geldiğinde baskı hissettim.
Çok hazırlıksız ve problemli bir açıklama.İki ay önce mi yoksa geçen ay mı ayrıldılar?Gülşen yıllardır menajerliğini yapan bir kişinin evli olup olmadığını yeni mi öğreniyor!!! Köse bir karısı ve kızı olduğunu yeni mi hatırlıyor!!!.Acaba Gülşenin albüm satışları da olumsuz etkilenmiş midir?Kaygısı içindeyiz!!!!
KLİBİNDE DUŞ ALAN KIZ SAHNESİ BULUNAN SÜPER YARATICILIK GEREKTİREN KLİPLER
1-Emre Altuğ-Bu kadar mı?
2-Athena- For real
3-Kargo - Ateş ve su
4-Serdar Ortaç -Beni unut
5-Teoman-Kupa kızı ve sinek valesi.
XOXOXOXO
SORULAN SORULARA CEVAP VERMEK İÇİN ELİNİ HAVAYA KALDIRIP BAŞKASINA SÖZ VERİLİNCE ELİ HAVADA KALAN TİPLER VE TEPKİLERİ
1-Elini saçıyla oynamak için kaldırmış gibi yapıp elini kafasına götürenler(genel tavır)
2-İnatla elini havada tutanlar(inatçılar)
3-Elini çaktırmadan yavaşça indirenler(utangaçlar)
4-Çaktırmadan diğer kolunu da belli bir yüksekliğe kaldırıp esniyormuş gibi yapanlar(yaratıcılar)
5-Olayı normal karşılayıp elini düzgün indirenler(takıntı nedir bilmeyenler)
XOXOXOX
haydin başşş başşş başşş