My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Friday, June 23, 2006

Yastığım canım benim:)My darling pillow:)




Arkadaşlar kırk yama yastığımı nasıl buldunuz muhteşem değil mi? Sevgili arkadaşım Gönül kırk yama bloglar yaparken benimde bir kırk yama bloğum olabilir mi demiştim.Veeee işte hayatımda aldığım kırk yamadan yapılmış tek şey o da yastığım.Benim için büyük sürpriz oldu inanamadım.Aslında ne kadar duygulandığımı şu an ifadede zorluk çekiyorum ama inanılmaz sevindim uçtum uçtum.Gönülcüğüme bana bu nazik jesti çokk ama çokk teşekkür ediyorum.LOVE YOU .Yukarıdada dedim zaten:)Resim Gönülcüğümün çektiği bir resim ben onu koymayı tercih ettim .Çünkü heyecandan benim net bir resim çekebilmem ne yazık ki mümkün olmadı:) İlahi ben:)

This is the patch work pillow my friend Gönül made for me .How beautiful isn't it?Fell in love with it.This the first something patchwork I have got in my life so thrilled with it .I can not put my feelings to words.I thank Gönül millions.And love her very much.

www.blogcu.com/1712efe