My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Saturday, December 17, 2005

Benim kasnağı bulamadım ama şunlara bir göz atın:))))







Sevgili Nagihan acaba benim kasnak bulunabilirmi diye sormuştu bende internette küçük bir araştırma yaptım.Benim kasnağı bulamadım ama hakiki mini kilim tezgahlarını buldum.Benimki daha değişik bir kasnak türü.Weaving loom olarak geçiyor ama gerek amazonda gerekse e-bayda rastlayamadım.Bunlar da çok hoş .Ama benim kasnakta tahtadan yapılabilir.Aşağıdaki postta yayınlamıştım.Disneyin boncuklarla yapılan bilezik etc minik kız çocuklarının:))) çok hoşuna gider sanırım.Pembe makinede biraz daha gelişmişi sanırım...
Courtesy of e-bay.co.uk and amazon.co.uk