My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Saturday, December 10, 2005

El işi sobeme başlayalım da sorular biraz zor geldi bana:))))))



Şükrancım ev perisi beni sobelemiş teşekkürler işteee sorular ve cevaplarım;
SORU 1:İLK ELİŞİME NE ZAMAN BAŞLADIM?
CEVAP:Sanırım orta okul sıralarında (burada söz ettiğimiz sıra okul sırası değil o zamanlar anlamında ehi ehi:)))) Hobi dersinde .Yaş 13ten itibaren oluyor heralde:)))
SORU 2:İLK ELİŞİMİ SAKLIYORMUYUM?
CEVAP:Benden pek beklemiyordunuz herhalde ama tüm imkanlarımı seferber ederek sizler için ilk elişlerimi buldum.
Üstte gördüğünüz ilk yaptığım atkı.Olduğu gibi bırakmışım.Renkli Zebra havasında.İçinde mavi olmazsa olmaz:)))Diğeri ise yukarıda gördüğünüz yeşil kırçıllı bunu da beğendim.EEE ne zamandır görmüyordum tabii.Püsküllerin milimetrikliğine bakarmısınız.Allahım hoca da bayağı korkutmuş bizi demekki:)))))
SORU 3:ELİŞİNE NE KADAR ZAMAN AYIRIYORUM?
CEVAP:Düzenli bir zaman ayırdığım söylenemez.Ama sevdiğim işleri yapmayı o an için yapamasam da yaparmıyım yapamazmıyım diye düşünmek zaman ayırmaksa işte böyle ayyy sorular zorlaşmaya başladı:)))
SORU 4:BİLMEDİĞİM VE ÖĞRENMEYİ İSTEDİĞİM EL İŞİ VAR MI?
CEVAP:Blog arkadaşlarım bildiğiniz üzere tığ bilmiyorum ama tam öğrenmek isterken Edisonun dediği gibi kafamda bir ampul yandı ve bloglarda gördüğüm o güzelim işlerin fotokopisini çekerek kullanmak fikri çok cazip geldi veee bir süreliğine tığ öğrenmeyi rafa kaldırdım:))))Bunu benden beklerdiniz biliyorum:)))Eee dikişte ikinci alternatif:)))))
SORU 5:BUNDAN SONRA SADECE EL İŞİ TARZINDA ÇALIŞACAKSIN CANDAN DENSE BANA NE SEÇERİM?
CEVAP :Vallahi denmese iyi olur herhalde İMDATTTTTTTTT derim:)))))
SORU 6: BENCE EN ZOR EL İŞİ HANGİSİ NEDEN?
CEVAP:Herhalde tığ bilmediğim için diyecekken ama antiparantez çok kolay öğrenirim de KALEMİM BİTTTTİ JOHANN FABERDEN KALEMİMİ ALIP GELEYİM SONRA DEVAM EDEYİM DİYORUM THANX:))))) Buraya kadar yorum alabilirim isterseniz:))))
Evettt kalemimi alıp geldim buraya kadar olan yorumlara teşekkürler:))))
SORU 7:YAPTIĞIM ELİŞİ İLE İLGİLİ MUTLAKA OLMASI GEREKEN BİR ŞEY VAR MI?
(RENK,MODEL,KULLANILAN ALETLER,YARDIMCI UNSURLAR ETC)
CEVAP:Güzel işlerin ortaya çıkması için herşeyden önce biraz hayal gücü,biraz yetenek, biraz heves,yapabileceğim adımı,ve yapabileceğime inanmam ve birazda disiplinli yaklaşım geliyor.Renkte olmazsa olmazım mavi,ee tabi yapılan işte kullanılan aletlerin önemi yapılan işi kolaylaştırmaları bakımından yadsınamaz.
SORU 8:YAPTIĞIM İŞLERE BİR İSİM TAKIYORMUYUM?
CEVAP: Ne diyorsunuz takmaz olurmuyum bayılırım.)))).Şu an yayınlamadığım ama bekleyen bazı işlerimin adlarını yazayım sonra tanıştırırım onlarla sizleri;mesela siamese cacti,hedge tamer,rainbow balloon,chocolate factory ,marvellous medicine etc etc:))))))
SORU 9 :5 KELİME İLE KENDİMİ NASIL TARİF EDERİM?
sevimli,uyumlu,idealist,ince,romantik,kolay mizaçlı,iyi niyetli bunlar artılar
kararsızlık,tembellik,iki uç arasında sallanmak,değişebilirlik,alınganlık bunlar eksiler
A)-MÜMKÜN OLSAYDI ŞU OLSAYDI DİYECEĞİM FİZİKSEL ÖZELLİK
Bazan acaba saçım düz mü olsaydı diyorum ama kıvırcıkta bana yakışıyor canım:)))Bakınız ya yandaki foto yada yukarıdaki:))))
B)-KENDİMDE BEĞENDİĞİM ÖZELLİKLER;
Pozitif olmam,barışı ,huzuru, ahengi, güzel olan herşeyi sevmem ,alçak gönüllü, tertipli ,özenli çok disiplinli ve çokk ta dakik olmam.Adaletli,neşeli , her zaman komik,hoş,uzlaştırıcı,nazik,rahat dengeli,dürüst,samimi,hassas,duygusal etc etc.
C)-KEŞKE BÖYLE OLMASAYDI DEDİĞİM HUYUM,
Çok çalışkanımdır ama zaman zamanda tembelliğim tutar o zaman benden hiç bir iş beklenmemelidir.
Ayrıca bir konuyu önce bir açıdan sonra diğer açıdan tartmak sonrada acaba başkaları ne yapacak diye bekleyip karar verememek eee düzelteceğiz yavaş yavaş:)))))
DİP NOT
İYİ OLMAK ÇOK KOLAYDIR AMA İYİ KALMAK ÇOK ZORDUR BEN BUNU BAŞARMAYA ÇALIŞIYORUM:)))))
SORULAR BİTTTİ GALİBA ŞİMDİ NE YAPACAĞIZ TOP SİZDE ARTIK ARKADAŞLAR BEN GÖREVİMİ BİTİRDİM ŞİMDİ BENİ TANIMA FASLIMI AYYY ÇOK HEYECANLANDIM:)))))EEE yukarıya ip ucunu koydum canımcıklarım:))))
Sobelenecek arkadaşımı belirlemek üzere Milli piyango idaresinin bana verdiği yetkiye dayanarak noter huzurunda Bunnye yaptırdığım çekilişin sonuçları Bunny kağıtları yediği için tekrar yapılacak o zamana kadar şimdilik SACRAMENTO ÇİMENTO YANİİİİ REKLAMLARRRR:)))))))
Çekiliş sonucunda Burcucum (pastacı) çıktı.Arzu ederse sobelenmiş oluyor.Sevgilerimle:)))))