My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Monday, December 5, 2005

Sayfayı yan çevirerek okuyunuz vede gülmeyiniz ölebilir:))))

Çoban ve koyunların huşu içinde otobanı geçişlerine bir bakınız ne kadarda kendilerinden eminler:))))
To be continued uykum geldi :))))) veeee uyandım devam ediyorum:)))))
XOXOXOXO
EVET EVET O
Metin Uca:Kara benek yada çizgilerle karışık kül rengindeki kediye ne denir?
Yarışmacı:KÜL KEDİSİ
XOXOXOXO
ÜZÜLME DUVARI
Yarışmacı:Ben pir torunuyum çokk üzüldüm
Beyaz:Ben de marangoz torunuyum bende çokk üzüldüm yani(türkü yarışmasında elenen yarışmacı arkasından üzülünüyor)
XOXOXOXO
MÜTHİŞ KELİME HAZNESİ
Ayşin Zeren:Ağlama ağlama(elenen yarışmacıya üzülen diğer yarışmacıya)
Kalan yarışmacı:Ağlamak istemiyorum ama geliyor bu zıkkım(gözyaşlarından söz ediyor)
XOXOXOXO
PİYER CARDİN
İpek Tanrıyar:Hoşgeldiniz,çaylar kahveler hazırmı?
Seyirci:Ben kahveyi tercih ettim bugün çünkü çok güzel anlattınız Piyer Cardini(biraz evvel magazin bölümünde tanıtılan Piyer Loti kahvesinden söz ediyor bu arada seyirci İstanbuldan)
XOXOXXOXO
BENCE BALİNA
Mehmet Ali Erbil:Bir insana kırmızı peruka bu kadar mı yakışır
Dombili Eda:O yeşillll
M.A E:Sazannn
XOXOXOXOXO
BİLEMEDİM
Eski yarışmacı:Pardon adı neydi Faruğun?
Asuman Krause:Gürkannn
XOXOXOXOXO
EVETTTTTT ŞİMDİ MAHMUT TUNCER KÖŞEMİZE GEÇİYORUM
GİTMEEEEEE
Beyaz:Kim gider?(yarışmadan elenebilecek kişiyi soruyor)
M.Tuncer:Bence Mahmut gider!!!!!
XOXOXOXOXO
SABOTE EDİLEN BİYOGRAFİ
M.T:Ben 18 yaşında başladım müzik hayatına veee......
Tarık Pabuççuoğlu:Getirin bağlamayı fon yapalım
M.T:Heyvanat seniiii!!!!!
XOXOXOXOXO
ÇOK ÖZLÜ SÖZ
Kara gözlüm ağlama bu meslekte dostluk azdır gel bu işe gönül bağlama.(elenen yarışmacıya
bağlama hediye ederken)
XOXOXOXOXO
ÖZ SES
M.T:Kendine ait sesin var sen niye katılmadı yarışmaya?(Beyaza)
Pakize Suda:Kendine ait ses ne demek?
M.T:Şahsi sesi var demek istedim ben!!!!
Ben:Bu da ayrı bir soru ama uzatmayalım geçelim hihihi
XOXOXOXOXO
TERZİ MAHO
Sen ona kaset yap bende elbise yapacağım(Arif Sağa sesi güzel olan yarışmacı için bu karambole geldi Beyaz için de söylemiş olabilir)
XOXOXOXOXO
HADİ BAKALIM
Hoca iyi bir yere teşebbüs etti(buradaki teşebbüs değinmek anlamına bilginize)
XOXOXOXOXO
BENDEN DE PASO
Bütün yarışmacıları zevkle izledim.Kararımı finalde vereceğim.PASOOO
XOXXOXOXOXO
ARKADAŞLAR BİR BAKIN
Türkü yarışmasında jüri üyelerinin oturdukları koltuklar arkadan küpe benziyor kazanda olabilir ben çok çok benzettim vallahi:))))))
XOXOXOXOXO
SÜRÜNDÜREN DİYTALOGLAR
Kız:Keşke o ben olsaydım
Oğlan:Saçlarını koklasam bilirdim sen olduğunu anlardım
K:Başka nasıl anlardın?
O:Sarılırdım.Kalbin kuş gibi çırpınırdı.Anlardım.Sonra gururun yüzünden canımı acıtmaya başlardın.Rüyadan uyanırdım.VAY BE DEDİNİZ DUYDUM DUYDUM.Aşka Sürgünden.
XOXOXOXOX
GEÇEN HAFTADAN KALANLAR
Canım benim sen her yerinden bakınca güzelsin.VAY VAY FBI.Savaş Ay .Emele((size arkamı döndüm deyince)
Mikrofonları arzu edelim.ARZU HALİM MİKROFON.Aydın
Alaiddinin lambası gibi kadınım.VAY CİNNN.Sibel Gökçe .DERYA GİBİDE tv8 Derya hanıma değişik el işi yaptığını anlatmaya çalışıyor.
Sende karşı tarafa çaktırmadan flört çaktınmı?ÇAKAR ÇAKMAZ ÇAKAN ÇAKMAK.Asuman Krause.
Sizlerede bir sürü şarkı geldi.POP MU ARABESKMİ.Hülya Aydın.Yeni Vizyon tv8(konuklara muhtemelen sms geldiğini söylüyor)
Mahsun Kırmızıgül birbirinden güzel şarkıları dillerimize doluyor.BENDE BİR DİL YA SİZDE.İpek Tanrıyar.İpekçe tv8
Altın günüme hoş geldiniz.HİHİ.Mehmet Ali Erbil.
Sizden açık sözlü bir açıklama istiyorum.AAAAA NASIL.Aydın.
Öyle kabir azabı yoktur.Mezarın başında beklenmek kafaya vurmak yok.Korkmayın.NE KORKACAM ÖLMÜŞÜM ZATEN.Zekeriya Beyaz hocam.
Rahmetli Zeki Mürenin ses renginin tadı geldi kulağıma .KULAKTAN TAD.Emel.Emelce tv8.
XOXOXOXOX
ATASÖZLERİ VE DEYİMLER SÖZLÜĞÜ
HIK DEMİŞ BURNUNDAN DÜŞMÜŞ
Aksırmak hapşurmak eylemini anlatır.Bu eylem esnasında ağzını bir şekilde kapatmayıp ortalığa
sümük saçanlar için söylenir (EWWWW)çok...Böyle yapanlar asla inkar edemezler.Çünküüü etrafa saçtıkları sümüğe bakılıp Bak hık demiş burnundan düşmüş denerek yalancılıkları yüzlerine çarpılır .....İŞTE BÖYLE.
XOXOXOXO
VECİZELER
Bir insanın kendi ölümünü sakince karşılaması ve bir yandanda ıslık çalması olanaksızdır.
XOXOXOXO
HAFTANIN SORUSU
Sevimli adam kimlere denir?
Karısının ve sevgilisinin adı SEVİM olana:)))))))))
XOXOXOXO
BUNU BİLMEYEN KALDIMI ????
Bir bulmaca tanrısı?
Yanıt:Tabiki RAAAAA
XOXOXOXOX
İLK bölüm sonu karanlıktan koruyunuz korkar ve 30 derecede saklayınız malum kış:))))
İkinci bölümde kat yerlerinden itina ile katlayıp bir yelpaze yapacağız.Bu haftaki faydalı alet projemiz bu:)))).Dolayısıyla iki yelpazemiz olacak bir asil bir yedek hi, hi hi:)))))
TO BE CONTINUED