My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Tuesday, December 27, 2005

SNOOPY SET OF THREE JACK IN THE BOX TEK:)))

İşte arkadaşlar ağaç süslerim .Bu jack in the box.Biraz flu çıktığı için renk vermek için çerçeveledim.
Bunların hepsini bir yurtddışı seyahati sırasında kitler halinde aldım.Tüm parçalar ,boncuklar ve aksesuarlar hazır ,bendeniz sadece adımları takip ederek dikişle birleştirdim sonra içlerini pamukla doldurdum boyut vermek için..Ama ne itinalı yapmışım .AFERİNS Diyecekmisiniz bakalım:)))

Snoopy no 1.Snoopy en büyük aşkımdır .Okul zamanı her şeyim Snoopydi bir okula Snoopy kostümüyle gitmediğim kalmıştı eee onuda bir yıl sonu baloda giydim kurtuldum.


Snoopy no 2.Aslında bunlar evdede yapılabilirler.Kullanılan kumaş ince keçe.Arka taraflarını çekmedim arzu ederseniz çekerim.Ama düz bıraktım.Daha doğrusu açıklamada düz bırakılmış aslında tamamlanabilirdi biraz ezbercilik yapmışım:)))
Bu da Snoopy no 3 bunu da çok severim.Umarım sizlerde seversiniz.