My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Thursday, December 15, 2005

Mini kilimden yeni örnekler bakalım ne diyeceksiniz:))))

Arkadaşlar bunlar mini kilimin orijinal iplikleri bittikten(orijinal ipliklerle yaptığım çalışmalar biraz aşağıdaki postta) sonra neden yapabilirimde orijinal bir şey çıkar diye düşünüp evdeki paket bağcıklarını değerlendirerek yaptığım çalışmalar.
Bunları birleştirerek çok güzel amerikan servisler olur diye düşünüyorum başka ne olur sizlerce,yada belki piknik masası örtüsü yada birleştirerek kilim tarzı birşey yok ama olmaz paket bağları biraz kaygan insan kayar üstüne oturmaya kalkarken (bu arada kalkarken nasıl oturuluyor hayret:) ) en iyisi surf tahtası yada kaykay olur ehi ehi:)))))
Bu da ayrı bir örnek ay yukarıdaki ile aynı mı dedim ama değilmiş neyse:))))

Bunu neden yaptığımı sizlere söylemeyecek ve tahmin ettirecektim ama hadi dedim şimdi canımcıklarımı yormayayım :)))Bu patates çuvallarından.Bence çok yaratıcı oldu.Çuvallar kenarlarından hafif atmalar yaptı puf puf bir görünüm verdi dantele benzemiş değilmi:)) üstelik yumuşacık işte bundan ne olur bilemiyorum yastık olurmu yok olmaz hafif hışırdıyor öffff:))))) Bu da tamamen iplik ve çorap kullanarak yaptığım bir çalışma bu rahat paspas olur işte:))çünkü iplik bayağı tok durdu:))))Arkadaşım Demetin yeşil yeşil dediği çalışmayı ve Sevgili Tuhfenin bundan çanta olur Candan demesi üzerine yaptığım çantayı (yapmışımda unutmuşum )bir başka zamanda yayınlayayım.O.OO:)K.KK
Sevgiler hepinizi öptüm.