My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Monday, December 19, 2005

Pazar sayfası volume 1500:)))))

MEDENİYET
Kadir Çöpdemir:Medeni durumunuz?
Yoldaki kişi:Tekstille uğraşıyorum....!!!!(Gerçeğin ta kendisi programından NTV)
XOXOXOXOX
ŞİMDİ REKLAMLAR
Arif Sağ:Ben bir tv kanalı seyrediyordum adını vermiyeceğim
Beyaz:Peki tvnin markasını verirmisiniz?
A.S:Veririm onu Philips :))))))
XOXOXOXOX
AŞKKK
İbrahim Tatlıses:Aşıkmısın?
Zeynep Dizdar:Eeee aşığım aşkım hayvanlar aleminde,
İbrahim Tatlıses:Nee,haa
Zeynep Dizdar:Kedilerim var benim...
İbrahim Tatlıses:Bundan sonra allahh ,allahh.....
XOXOXOXOX
BİR YİĞİT ÖZGÜR KARİKATÜRÜNDEN
(Karı koca doğum için hastane kapısında bir polis memuru yardım etmiş...)
Adam:Çokkk çokkk teşekkürler memur bey,trafiği açmasaydınız zamanında yetişemezdik!
Polis M:Rica ederim,görevimiz...
Adam:Oğlum olursa sizin adınızı koyacağım!!! Nedir isminiz !?!
P.M:İbiş....
Adam:T-Tekrar teşekkürler...Çok sağolun...iyi mesailer...
P.M:Mesaim bitti,bekleyeceğim burada
Adam:Valla hiç gerek yok ...beklemeyin...
P.M:Yok beklerim..kız olursada ibişgül koyun adını
Adam:Cesedimi çiğnemeniz lazım....
XOXOXOXOX
TÜRK TELEVİZYONLARINDA UNUTULMAYAN ANLAR
TRT şans topu çekilişinde 5 top çıkması gereken küreden 6 top çıkması ,sunucunun şok geçirmesi ve uzun süre boş boş baktıktan sonra ilk beş geçerli olacak deyip durumu anlık kurtarması fakat programı devamında şoku üzerinden atlatamayıp sürekli kekelemesi(ESKİ)
XOXOXOXOX
BÖYLE DERMİSİNİZ
Daha önce izlediğiniz bir filmi tekrar seyrederken bu sefer sonu değişik bitebilirmi acaba hayalleri kurarmısınız?Arada sırada hatırlayamadığınız bir iki sahne yada diyaloğa denk geldiğinizde lan acaba:))) dermisiniz?
XOXOXOXOX
GEÇEN HAFTADAN İNCİLER,ELMASLAR,ALTINLAR
Herkesin başına böyle bir tsunami gelir....ÜZÜNTÜ TSUNAMİSİ.Hakkı Bulut.Oğluyla olan problemini dile getiriyor
Bu tarz seni çok tarzanlaştırmış....Hİ Hİ.Belalı Baldızdan bir replik.
İki sene beklenilen bir doğum gerçekleşti....ZOR DOĞUM.EBRU DESTAN.Kasetinin çıkışını müjdeliyor
Gürkanda da gevşeklik var....VİDALARDA MI?Latif Doğan.
Dünya kupası topu canlı yayında....NE SÖYLEYECEK ACABA.ATV ana haber.
Türk çikolatası dünyanın en iyi mankeni seçildi....TURKISH CHOCOLATE.Atv haber.
Top yoruldu adeta.TERLİ TOP....Gs 1,Bjk 1 maç skoru sonrası ekrana binen yazı.ATV haber.
İçerde Fatih,Şeyda ve dananın kuyruğu kaldı.YARIŞMACI KUYRUK.Beyaz.Eleme odasında kalan yarışmacılardan söz ediyor.
Ben şimdi tango oynasam neye yarar ki.TANGO OYNAMACA.Emel.
Canım çiçeğim,güzel çiçeğim ,tatlı çiçeğim etc,ben seni çok severim bak ben seni böyle kuru kuru seviyorum etc etc.OLSUN ABLA SEV DE KURU OLSUN.İpek Tanrıyar stüdyo çiçeği Sevgili Benjamine sevgi gösterisinde bulunuyor.
İBRAHİM TATLISES KÖŞESİ
Tekodi çikodi köşesi.MERAKLA BEKLİYORUZ.İbo showda olacak yeni köşe
Lighto Davulo.HÖH.Davulcuya.
Kovuldun lan inek.....Şaban diyecektim.EVET EVET.Yine davulcuya
Biraz git keselen evladım.AAAA.Yine yeniden davulcuya.
Motor çek pfigg.WHAT
Tam imza pfigg,paraf figg.ÖĞRENİN ÇABUK.
Asya motor motorize bir şekilde çekiliyor.VINNNN.
Canoooo çabuk gel.GELDİM BABEY.
XOXOXOXOX
GAZETELERDEN
Nagazakiye atom bombasını atan Amerikalı pilot ölmüş.İYİİİ GİTTİĞİ YERDE BİR DOLU JAPON KARŞILAYACAK ONU.
Silopide ejderha bulundu.BIR EJDERHAMIZ EKSIKTI
Yunus Emreye telif ucreti odemeye kalktilar HIC SASIRMADIM
Daga dikilen tavsan heykeli sorun yaratti
Tanburi Cemil beyin ruhunu cagirip tanbur caldirmaya kalktilar.BUNA ISE HIC SASIRMADIM
Afroditin kolu kirildi.BIR AFRODITIMIZ KALMISTI ODA GAZI OLDU.
XOXOXOXOX
BIR DUSUNUN
Yahu bu romali askerler yilin oniki ayi hep yazlik giysi mi giyerlerdi Onlari cizgi romanlarda sinema filmlerinde kislik giysi ile goren varmi
ARA NOT:Klavye huysuzluk etti ama yağma yok pazar sayfası yazarken sen haaa bana haaa dedim kendine geldi:)))) Aferins uslu çocuk:)))
XOXOXOXOX
GEÇMİŞİN ÜNLÜLERİ
1-HOMEROS
Eski yunanda destan şairi.Homeros edebiyat dersinden zayıf düşen not ortalamasını yükseltmek için dönem ödevi yazıyor.İki bölümden oluşan bu ödevi biz İlyada ve Odessa olarak biliyoruz.O kadar uzun yazıyorki ödevi teslim ettiğinde hocası ne o evladım destan mı yazdın diyor işte bu da böyle bir aşk hikayesi ehi ehi:))))
XOXOXOXOX
VECİZELER
Evren tanrının zihninde var olan yalnızca sonsuz bir düşüncedir ve bu da insanı rahatsız eder...Özellikle yeni aldığınız bir evin parasını peşin ödediyseniz.....
XOXOXOXOX
WOOY ALLENDAN
Bir generale iletilmek üzere bir bana bir mesaj verilmiştir.Atımın üstünde yol almaktayımdır;a
ma sanki ben yaklaştıkça generalin karargahı uzaklaşmaktadır.Sonunda dev bir kara kaplan üzerime atılır,aklımı ve kalbimi yer.Tabii bu da bana gece soru çıkarır ne kadar uğraşırsam uğraşayım.Bir türlü donuyla düşmanlarına saldırırken ve onlara hindisten cevizi sözcüğünü fısıldarken uzaktan gördüğüm generali yakalayamam....
XOXOXOXOX
Yo laba khıyar...Bir arabanın camında.
Ne alırsan 1 milyon...Sadece ve sadece pul biber satan pazarcının tezgahındaki yazı.
Yok uygulandı...Siemens C45te bir uyarı.
Emniyet kemeri sizi hayata bağlar...Bir cenaze arabasının arkasındaki yazı.
Fotokopi çekim memuru...KPPS ek yerleştirme kılavuzunda gördüğüm bir memur kadrosu.
XOXOXOXOX
HAFTANIN SORUSU
Bir adam manavdan 7.50 YTLlik meyve almıştır.Manav meyveleri tartarken adam kasanın yanındaki 10.00 YTL yi gizlice alır.Adam aldığı meyvelerin parası için 10.00 YTL yi manava verip,2.25 YTL para üstü alır.Sonra adam pişman olur ve manava parayı iade etmek isterse manava kaç YTL vermesi gerekir?
Sakın olaki bu soruyu uydurduğumu filan sanmayın bu ÖSS ye hazırlık kitabındaki dehşet sorulardan sadece biri yaaaa:)))Neden canım öğrenciler açıkta anladınızmı şimdi:))))
Bu haftalık NOSSSSSS:))))
ÖNEMLİ NOT:Hava yağmurlu şemsiyesiz çıkarmayınız.Yağmurluğunu giydiriniz:)))))
İKİNCİ ÇOK ÖNEMLİ NOT:Yarın diş muayenem var dua ediniz çokk korkuyorummm:))))
Üretim tarihi:17/12/2005
Son kullanma tarihi:Gelecek hafta sonuna kadar
4537 8796 09990 78523 (bar kod)
one ben bir şey hediyesidir para ile satılamaz:))))))

11 comments:

  1. Yarın büyük gün desene canım! ağrısız-sızısız dişçi ziyaretleri diliyorum!
    Sayfan yine hoştu!
    Sevgiler...

    ReplyDelete
  2. medeni durumunuz nedir sorusuna "medeni" yanıtını verenlere de ben bizzat tanık oldum:)))

    ReplyDelete
  3. candancım,
    yine pazar sayfanı büyük bir keyifle okudum..ellerine sağlık...
    bu arada yarın için bol şans..
    umarım ağrısız sızısız atlatırsın..

    love&kisses

    ReplyDelete
  4. Anonymous01:42

    İbişgüle çokkk güldüm:))))Dişçiden çokkk korkan arkadaşım korkma :)))Demet

    ReplyDelete
  5. Candancım, hiç bir diş bugüne kadar bukadar dua almamıştır:))
    Yarın herşey çok iyi olacak...
    Kocaman öptüüümmm:)))

    ReplyDelete
  6. Sevgili
    Şükran,
    Şule Türel
    Burcu
    Demet
    Sennur
    Semanur
    Tuhfe
    Münevver abla
    çok teşekkürler;yanımda olacağınızı biliyorum;bugün beni kalbinizin bir köşesine daha çok koyun.Ölürsemde artık bir muzur Candanımız vardı dersiniz geri dönersemde şımarıklığım diz boyu olacak vay halinize biliyorsunuz:))) Blogçuğumu yalnız bırakmayın suyunu mamasını verin.Ayrıca Maille geçmiş olsun dileklerini gönderen tüm arkadaşlarıma da teşekkürler. Bu kadar korkulmaz ama işte yenemiyorum elimde değil.Sizleri çokkk seviyorum:))))

    ReplyDelete
  7. Günaydın Candancım;
    İnşallah dişci serüvenin kolaylıkla geçmiştir ve ağrısız günlere merhaba dersin canım.Yazını da gülümseyerek okudum güne başlarken.Benim pek Tv programlarından haberim olmuyor, sayende öğreniyorum garibliklerimizi.Sevgilerimle.

    ReplyDelete
  8. Sarı şeker, çatlatma insanı, hadi, ne yaptın, nasılsın, koltukta neler oldu, doktor ne dedi, sen ne dedin, hepsini biir biir anlat.

    ReplyDelete
  9. Semanurcum çokk teşekkür ederim.Biraz sersemledim ama toparlanıyorum.Sevgilerimle:))))

    ReplyDelete
  10. :)))))))))) Gecikmeli de olsa sonunda okuyabildim. Çok komik. Bence bir de ibrahim tatlıses köşesi yapmalısın :)

    ReplyDelete
  11. Tamamdır Burcucum mesaj alınmıştır.Bu haftanın kahramanıda ibişgül değilmi.))))

    ReplyDelete