My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Tuesday, February 28, 2006

4 Mim sobem:)My 4 significantS'



Sevgili Tülin www.evcilkedi.blogspot.com beni 4 mim adı altında sobelemiş teşekkür ederim.Her soruya 4 yanıt verilmesi gerekiyor şimdi beni diğer sobelerimden tanıyanlar acaba Candan buna sadık kalabilecek mi diyeceklerdir ;bende merak ediyorum acaba 4 te 4 yapabilecekmiyim?Bu arada eyvah sobeleneceğiz diyenlerde yanılmadılar kimleri sobelediğim herkes tarafından malum .Sevgili arkadaşlarım Demet,Ceren ve Sip Sip blogları bile olmadığı halde sobelendiler ve dikkat ediyorsanız her ihtimale karşı sır oldular:) OOOO kendimi çok bir Casper the sevimli hayalet gördüm canım şimdi sobeye geçiyorum:)
Now starting my 4 significant things,
Question number 1-The cities I live in/ yaşadığım şehirler

Bursa memleketim;Bursa my mother land:)
Bingöl.
Doğduğum şehir İstanbul.İstanbul the city I was born in.
Ankara
Kişisel not:)Memuriyet ile Türkiyenin bir çok şehrini gezdik yukarıdaki şehirler bende en çok iz bırakanlar arasından özelliklerine ( bende saklı:) bağlı kalarak seçilmişlerdir:)
Question number 2 Defalarca izleyebileceğim 4 film yada dizi /my 4 favorite shows or films I may watch over and over
1-Dadı
2-24 ,X-Files
3-Angel
4-Buffy the Vampire slayer
Ve izlemiş ve sevmiş olduğum tüm korku bilimkurgu ve mistik tarzlı filmleri defalarca izleyebilirim. Sevgili Tülin Party de en sevdiğim filmlerdendir.Birdy num num hatırladınız mı?

Question number 3 izlediğim 4 tv programı/4 tv programmes I watch
1-Derya gibi
2-Emelce
3-Benimle Dans Edermisin?
4-Haberler ama asparagasa kaçmayanlar,belgeseller ve naklen yayın showlarını kaçırmam:)
Question number 4 tatil için gittiğim 4 yer/The 4 places I went for vacation
1-Antalya /Alanya
2-Kıbrıs
3-Antakya mozaik müzesi turu
burada 3 te kaldım hayret geçen sene pek bir yere gitmemişim Shucks:)
Question number 5 yaptığım iş/ what am I doing at the moment
Tam 7 ilkokul bitirmiş biri olarak :) niçin iş bulamıyorum hiç anlamıyorum ve şaşıyorum çok garip di mi?Ve de şu an bu dertten muzdarip işsizler ordusunun bir elemanı olarak keyif çatıyorum. Bunu Şaduman Ağabey kısa ama öz tüketici soruları köşesine gönderdim;Şaduman Ağabeyin kanal kanal gezen fingirdek dombili Eda'yıda ilgilendiren yanıtı şöyle oldu:)Bak sevgili okurum eskiden şimdiki gibi tek tük dilek ağaçları değil ,dilek ağaçlarının ormanı vardı...Hatta bu ormanın bir Tarzanı vardı....Şaşırdın mı sorduğun sorunun cevabına Candan Şaş...Yaaa...Yaaa Uzun lafın kısası Üniversite yıllarında fırsat olduğu çerçevede ve staj yaparken doğal olarak mecburiyetten ingilizce dersi vermişliğim ve tercüme bürosunda çalışmışlığım vardır.
Question number 6 en sevdiğim 4 yemek yiyecek/favorite foods
1-Veggie olmam hasebiyle:)tüm salata ve yeşillik grupları.Being a veggie all salad types and greens
2-Pilav pilav vede pilav ama bir kaşık.Rice but only a spoonful
3-Tüm börekler ,tuzlu kurabiyeler ,çörekler,kekler (havuçlu ve kabaklı keke bayılırım).All pastry styles,salted cookies carrot cake and zucchini cake are my favorites.
4-Tüm çorbalar (sebze,brokoli,lahana,havuç) All soups vegetable,broccoli,carrot and cabbage.
Question number 7 şu an hemen olmak istediğim yer/The place I want to be at at the very moment
Vallahi şu an pek bir rahatım tembelliğimde üstümde burası iyi.Mersin.Hem denizde var ohhh gel keyfim gel:))) Bakınız en üst resimler:)
To tell you the truth I am very comfy of where I am at the moment not want to move a finger as I feel kind of lazy .Having the mediterranean right in front of me making me feel that way probably :)I donot know:)
ŞİMDİ kimler sobelendiler bakalım
1- Banu 2-Berna 3-Beyhan 4-Didem 5-Nilay 6-Pınar 7-Secret 8-Seden (isimler alfabetik sıraya göre dizilmişlerdir:)))