My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Monday, February 6, 2006

Come to Fimo:))))

Nergislerin güzelliğine bakınız canlı gibi:)))Look at the beauty of the daffodils:)They look as if they are alive:)
Bu kedimi yemiş bu balığı acep ve de kılçıkları bırakmış Dili dışarda zevkten dört köşe olan büyük ihtimal kendim sordum kendim cevapladım:))Hay Allah:))Who ate this fish and leave the bone out I wonder:)) Must have been the one with the tongue sticking out with pleasure:)) I have asked and answered back.God bless me:))))
Kuş gribi temamıza uygun dördüz kuşlar grubu:)))These quadruplets escaped from the avian influenza beware:))
Okyanus kompozisyonu bayıldım özellikle gözlere bakınız.Ocean composition loved them eyes:)))
Bahçe kreatörü kompozisyonu çokkk sevimli:))) Gardening equipments aren't they cute.
Allahım golf şeyleri:))))) Golf things:)))
Veeee merhabalar beşiz ayıcıklar:)))Hello teddies quintuplets:)))

Arkadaşlar umarım sevimli bulmuşsunuzdur.
Yarın örneğini değişik bulacağınızı tahmin ettiğim bebeklik şapkamı yayınlayacağım:)))Bloglarda hiç rastlamadığımı sanıyorum eğer yanlışsam beni lütfen yarın düzeltiniz.Belki bilinen bir örnek ama yapılmıyordur,bilemeyeceğim:)))