My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Sunday, January 1, 2006

DİDEMDEN SEVGİLERLE ama durun durun yalnış gelmediniz adres doğru burası onebenbirseyyyyy:))))



Sevgili Arkadaşım Didem Bloggerla olan yılbaşı postu savaşını kaybetti demekki Bloggerı bir türlü 2006ya girmek istemiyor.O zaman ne yapacaktım hemen devreye girdim ve Didemi,Hazalı ve Atayı one ben bir şeye konuk ettim.Gördünmü Didemin Sayın bloğu sen ne yaparsan yap bende/bizde çareler tükenmez .Oh olsun sana:)))))))
Bu vesileyle arkadaşlar Didem,Hazal ,ve Ata yeni yılınızı kutluyorlarrrr:)))Sizlere sevgilerini yolluyorlar:))))
Bu arada bu handikapın ortaya çıkması bir bakıma iyi oldu ben ağaç süsleyemedim ama bloğumda süslenmiş bir ağacımı yayınlamak isterdim diye düşünürken ,Allahım bakarmısınız ne kadar güzel bir tesadüf oldu bu:))))
P.S:Bu tip arızalarınızda benim blog ikinci adres olarak hizmetinizdedir:)))