My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Monday, January 16, 2006

Tatilin 1001inci gününde pazar sayfası yıl 2006 volume III:)))))

Bu hafta hayırlısı ile Kurban Bayramını idrak ettik .Ne kuş gribi nede trafik canavarı huzur ve mutluluğumuzu bozamadı:((( Dolayısıyla gözüme çarpanlar oldu:))))
SOKAKTA KURBAN KESME
Bu senede geleneksel olarak belediyelerin gösterdiği yerler dışında kurban kesenlere OKKALI bir ceza kesileceği açıklandı.1000YTL lik bu cezayı yine kimse sallamadı.Şimdiii ben merak ettim....Bu ceza neden kondu?Dostlar alışverişte görsün diyeyse görmüyor işte...Bu cezayı uygulacak bir makam varmı?Ellerinde bıçak,balta,satır ve türlü kesici alet bulunan bu insanlara ne bu hal öde bakalım 1000 YTL diyecebilecek bir babayiğit varmı?Bugüne dek kaç kişi bu şekilde ceza ödedi,bu kapalı yerde sigara içenlerden çok mu az mı?Kimsenin umurunda olmayan ,keseni de ödeyenide olmayan bu cezalar kimin için ben anlayamadım,anlayanda beri gelsin.....
Bu arada Kamusal alanlarda ve binalarda sigara içmenin cezasını gösteren enteresan bir levha vardır...Burada sigara içmenin cezası şu kadar YTL diye yazar.Hatırladığım kadarı ile en son gözüme çarpan rakam 500 YTL civarındaydı.1 sene içinde tüm Türkiye genelinde bu yasayı ihlal eden sadece ve sadece 7 kişiye bu ceza kesilmiş.Devlet yasayı çıkarıyor uygulamaya gelince fos!...Bu 7 kişi ye 7 rakamının uğuru pek yaramamış herhalde galiba biraz şanssız bedevi durumları mevcut umarım şimdilerde çöle düşmemişlerdir......
XOXOXOXOX
HOOOOO!!!!!
Hoooo!Hoooo!Hoooo lan ! Akıllı ol!... Kaçan boğayı yakalamaya çalışan şahsiyetin boğaya ettiği laf bu laftan sonra yanındakine boğayı gösterip eroinman bu dedi.
XOXOXOXOX
KOYUNTU
Kederli hayvandan kurban olmaz....Bir ana haberde kurbanlıklar üzerine bir haberin alt yazısı
XOXOXOXOX
HOROZ ARANMIYOR
Horoz sesi ile uyanmak OUT.....Kuş gribi ile ilgili bir haber başlığı
XOXOXOXOX
BU ARALAR TUTMA ZATEN
Ağzımla kuş tutsam kuşu yanlış tuttum diyecekler....Özcan Deniz.
XOXOXOXO
HI HI
Hayvanları canlı sevmemiz hepimizin kabulümüzdür....Gülben Ergen
XOXOXOXO
ŞU GÜNLERDE Mİ???HEMDE HOROZ???
Birde horoz alın taze yumurta....Gülben Ergen
XOXOXOXOX
BAYRAM ŞİİRİ BY BAY MAHMUT TUNCER:)))
Bir hat çektim duvara
Mevlam seni kayıra
Eskiden turp gibiydim
Şimdi döndüm hıyara....
XOXOXOXOX
Şimdi Mahmut bey köşesine geçelimmm:)))
Bayramda kimsesiz çocuklarla öpüştük ceplerimizle buluşturduk onları...Hayırsever Maho
Ne kadar tarihi adam varsa sizde...Tam İsabet...MALİ beyin programındaki akla ziyan tiplere
Sesi tutulmuş bir denizli horozu....Ay tutulurda ses???....Mali beyde şarkı söylemeye çalışan programın tarihilerinden birine....
Çoban köpek taklidi yapsana....İmla hatalı:))
Senin elektriğin kaç vata vuruyor....Vurmuş işte:))))Yarışmacıya soruyor.
XOXOXOXO
TOKUŞAN ELEKTRİK
Yarışmacı:Birbirimizden elektrik alırsak
MALİ bey:Nasıl elektrik yani
Y:Birbirimizden aldığımız elektrik tokuşunca yani
XOXOXOXO
MALİ bey:Beyefendi adınız ne
Seyirci:Alaattin Akıllıgil
Mali bey:Allahım dualarım kabul oldu nihayet bana bir akıllı gönderdin:)))
XOXOXOXOX
İbrahim tatlıses köşesi
Siz iboyu yalnız buradamı zannediyorsız her tarafta ama ben...DEVRİK CÜMLE.(muhtemel kabil konseri için)
Pes ettim güle güle dedim kendime ...1 DEVRİK CÜMLE DAHA...
Cennet mahallesinin erkek huri meleği geliyor....HÖH...Alişana
Iıs kam is dı bord oh yes,bazen yeah,bazen yeasss ve
Nein,nein Iıs kam is the bord ohh şimdiii İbrahim bey pazar akşamları iki elim kandada olsa kaçırmadığım İbo Showda ATV ve tekrar duyma uğruna ama Kadın İsterseye(SHOW TV) kadar ki bölümde sık sık bu iki cümleyi dönüşümlü tekrarlıyor .Vallahi sizde bir duyun asla vazgeçemeyeceksiniz:)))Bu muhtemelen ingilizce bir cümle bir ingilizce experi olarak en azından ben öyle zannediyorum.Ben nasıl yazıldığını tam olarak bilemedim ama defalarca duyduğuma göre aynen benim yazdığım şekilde olduğunu düşünüyorum:)))Anlamını çözebileceklere sayfa açıktır:))))
XOXOXOXOXO
Bir kaç özlü söz de MR BUSH tan:)))
Vatanımızın anavatanını korumaktan daha büyük görev yoktur.
Beyazdır.....Beyaz saray nasıl bir yerdir diye soran öğrenciye
Ben sabırlı(hasta) bir adamım.Ve eğer ben sabırlı (hasta)bir adamım diyorsam,sabırlı(hasta) bir adamım demek istiyorum.
NOT:Patient:Sabırlı,hasta.
XOXOXOXOXO
X MİLYON BİZİ İZLİYOR GÜNLÜĞÜ
Dün akşam Kanal D de yayınlanan Birlikte Dans edelimn? yarışmasında program sunucusu Huysuz Virgin tarafından şu an 72 milyon bizi izliyor dendi sonrada kendisinden hayatta bekleyemeyeceğim bir mütevazilikle bu oran 70 milyona düşürüldü.Ben bunu kendisini çokk sevdiğim ve herkesin kendisini seyrettiğini sandığı ve bilimin ışığında bunu 70 milyona düşürdüğü ve gül hatrı için yuvarlak hesapla 75 milyona çıkarıyorum:)Nüfus planlamasını bile solladım yani:))).Bundan böyle bu kalıbı kullananları yakalarsam böyle özel bir bölümde değerlendirececeğim haydi hodri meydan öz güven abideleri gösterin kendinizi:))))))
XOXOXOXOXOX
Eşşekkkk kadar.....Manevra.Asena....Huysuzun yüzüğüne Tan Sağtürkle birliktemisiniz sorusu üzerine lafı değiştirmek için
Yılan görmüş kirpi gibisin....Misillleme.Huysuz akabinde Asenanın saçına.
Eylül zehir zemberek....Hakketen.Sarı saçlı Yoncimik değil Tan Sağtürkte değil öteki jüri üyesi Eylül adlı yarışmacıya beğenisini dile getiriyor.Kim o hakketen tanımadım:))))Buarada Eylülde yasemin Yalçının kızı hık demiş burnundan düşmüş bu kadar benzer:)))
Rock and Rollün keskinliği ile Salsanın yuvarlaklığını kullandın....Vay ki vay...Yonca Evcimik yarışmacılardan birine....
XOXOXOXOXO
NEDEN NEDEN NEDEN
Neden türk insanı sevdiklerinin üstüne araba sürer .Bu nasıl bir sevgi biçimidir?
Neden astrolog,falcı,rüya yorumcusu etc kadınların saçları diken diken kabartılmış vaziyettedir?
Neden seyyar satıcılar sattığı malın ismiyle oynarlar?Simit isteyen yerine İsmiydiyeeee diye bağırmak onlara bir avantaj mı sağlar?
XOXOXOXOXO
İLGİNÇ ARAŞTIRMA
Bir ignliiz üvnsertsinede ypalın arşaıtramya gröe,kleimleirn hrfalreiinn hnagi srıdaa yzalıdkılraı ömneli dğeliimş.Öennlmi oaln brinci ve snonucnu hrfain yrenide omlsaımyış.Ardakai hfraaliren srısaı krıaışk osla da ouknyuourumş.Çnükü kleimlrei hraf hraf dğeil bri btüün oalark oykuorumuşz.Bıakın nssıal ad düügzn oudkuunz diğeeğl im?
Bar kod:78654 896544
Üretim tarihi:15 01 06
Son kullanma tarihi:gelecek hafta sonu.
ÖNEMLİ NOT:KUŞ GRİBİ YEME KILAVUZUNU LÜTFEN OKUYUNUZ.
Da Fahri doktorunuz olarak ben Kuş gribinden korunmanın en sağlam yolu ,kuş uçmaz kervan geçmez yerlere kaçmaktır diyorum:)))))Öptüm hepinizi:))))
BİR NOT DAHA:Hafta içi için programım
pazartesi bir şirinlik
salı bir ikinci şirinlik
çarşamba üçüncü şirinlik
perşembe dördüncü şirinlik
cuma beşinci şirinlik
cumartesi altıncı şirinlik
pazar pazar sayfası
BAŞKA ŞUBEM YOKTUR BENDEN AYRILMAYIN:))))