My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Thursday, January 26, 2006

Bir latch hook projem :) A latch hook project of mine finally:)

Arkadaşlar bu benim ilk latch hook çalışmalarımdan biri(kit) kutu adı Sun Set.Bunun daha özgününü boş kanvas üzerine çalıştım.İlk olarak orijinalini yayınlamak istedim.Umarım seversiniz.Aşağıda kit alıp yapmak isteyen arkadaşlar olur düşüncesiyle düğüm aşamalarını tekrar yayınladım.Aslında bu yere sermek için design edilmiş ama ben kıyamadığım için çerçeveletttim.
STEP1 Tığı kanvas aralıklarından geçiriyoruz.Tığ boynundan yünü ikiye katlayıp elimizle sıkıca tutuyoruz.
STEP 2 Sıkıca tuttuğumuz yünü kanca altındaki metal parça arasına tutturuyoruz zaten yün arasına girince otomatik kapanıyor.
STEP 3 Yünün kavranmış şekli önden görünüş

STEP 4Tığı aşağıya doğru çekince düğüm oluşuyor.
Yarın boncuk işlerinden bir kaç örnek buldum hoşunuza gidecek:)))
Yada belki Derya Gibi bayram çalışmasının Knifty kasnağına uygulamasını bitirebilirsem o; artık değişebilir bakacağız:)