My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Monday, January 30, 2006

Pazar sayfası(sunday page)year 2006 volume V:)

İşaretli yere dikkatlice bakınız .Pişerken bir melek resmi oluşmuş:)İlginç değilmi:)Take a closer look to the cookie and the marked one .There is an angel formed while cooking:)Stunning ha:)
Aşağıdaki bölüm yabancı arkadaşlar için.This small part is especially for my foreign friends:)
Russ:We had a very long supper last night..
Rob:Why was it so long?
Robb:We had spagetti...
XOXOXOXOX
Mom:Kenny,another bite like that and you leave the table
Kenny:Another bite likethat I will be finished...
XOXOXOXOX
Scientist:I have just made a discovery -how to make wool out of milk
Friend:Thats wonderful.But it must make the cow feel little bit sheepish.
XOXOXOXOX
RIDDLE RIDDLE
Question:What is the quietest game played?
Asnwer:Bowling.You can hear a pin dropped
XOXOXOXO
Q:When it is easy to read in the woods?
A:When autumn turns the leaves.
XOXOXOXO
LIMERICK
There was a young lady
From Niger
Who smiled as she rode on a tiger
They returned fom the ride
With the lady inside
And a smile on the face of the tiger:))))
XOXOXOXO
DÖŞEDİM EVELALLAH
Seyirci bayan:36 senelik evliyiz bir birimize şurdan kalk şuraya otur dememişizdir
Mali Bey:Maşallah ,maşallah
İbrahim Tatlıses:Kaç çocuk var?
S.B:5 çocuk
Mali Bey:Demek oturduğunuz yerde 5 çocuk beyefendi ne iş yapar?
S.B:Döşemeci....
XOXOXOXOX
EY RATİNG SEN NELERE KADİRSİN
Mali bey:Kaç yıl oldu eşinizden ayrılalı?
Yarışmacı:Ayrı değilim evliyim
Mali bey:Ayyyy skandal skandal rating uğruna bunudamı yapacağız...
XOXOXOXOX
DÜZ YAPTIK
Muhabir:İbrahim bey,yeni kasetinizde yine muhteşem şarkılar var
İbrahim Tatlıses:Yok öyle muhteşem falan değil,normal şarkılar
XOXOXOXO
BEAUTY OF WHAT?
Banu Alkan:Biraz manda gibi oldum
Murat Taşdemir:Mandalığı kabul ediyorsun yani
B.A:Mandaların en güzeli ama.....
XOXOXOXOX
EYVAH EYVAHHHH
Huysuz:Sen nerede çalışıyorsun?
Eski yarışmacı:Amsterdamda
Huysuz:Adı daha düzgün bir yerde çalışamadınmı?
XOXOXOXOX
TÜRK TELEVİZYONLARINDA UNUTULMAYAN ANLAR
Bir ana habere Bolu Dağından canlı bağlanan muhabirin Kamyon ilerle kamyon.. Durma kardeşim burda diye en yüksek perdeden bağırırken yayına girmesi uzun süre bunu farketmemesi,fark ettikten sonra en masum hali ve ses tonuyla,Bende tam sizin olay yerini görmeniz için kamyoncu arkadaşları uyarıyordum demesi ,sonrasında bir türlü toparlayamayıp her cümlede tökezlemesi....
XOXOXOXOX
Geçmişte epey ilginç bir o kadarda tuhaf kanıtlama yöntemleri
1-Çayda radyasyon olmadığını kanıtlamak için basın toplantısı yapıp ince belli bardakta çay içmek.Eylemi yapan Sanayi ve ticaret bakanı Cahit Aral
2-Çilekte hormon ollmadığını kanıtlamak için yumruk kadar çileklerden yemek.Eylemi yapan Tarım ve Köy işleri bakanı Yusuf Ziya Gökalp
3-Ramazanda ,canlı yayında programı alkollü sunuyorsun iddiası üzerine bir hafta sonra alkol ölçümü yaptırarak tertemiz programa çıkmak.Eylemi yapan Reha Muhtar.
XOXOXOXOX
YARIŞMA SUNUCUSUNU KAFALAMA CÜMLELERİ VE ASIL ANLAMLARI
1-Mühim olan yarışmaktı.(dünya aleme rezil olduk bari böyle yırtalım)
2-Kazanırsam parayı hayır kurumlarına bağışlayacağım.(At yarışlarıda hayır kurumu sayılır,sonuçta devlete bir sürü vergi gidiyor aynı hesap)
3-Sizi çokk seviyorum/z(ailecek)X bey/ hanım...(Köprüyü geçene kadar dayı psikolojisi)
4-Ayyyyy,çok heyecanlıyım.Biraz yardım etseniz.(bu lafa çok uyuz oluyorlar gerçi ama yinede denemekte fayda var,yerse:))
XOXOXOXOX
MERAK MERAK
Ekler isimli tatlının ismi neden eklerdir?Tek başınayken ek, çoğul haldeyken ekler olması gerekmezmi?Ama durum böyle olmayınca Abi bi tane ekler verirmisin demek insana tuhaf gelmezmi?
Kış geldiğinde uzmanlarca koyu renk elbiseler giymemiz gerektiği söylenirken bembeyaz kürküyle kutup ayısının durumu nedir?
Neden yemek programı sunanlar illa tenceremiz,yağımız,domatesimiz etc derler.Bu tuhaf sahiplenme içgüdüsü nereden gelmektedir?
XOXOXOXOX
BÖYLE YAPARMISINIZ
Fotoğraf makinesi,disc man yada elektronik bir cihazı kullanırken özelliklerini ve ayarlarını öğrenmeye üşenip cihazı default( standart ayar)durumunda kullanmak zorunda kalırmısınız?aslında acayip bir makine öğrenmek lazım şu özellikleri deyip öğretiyi makine bozulana yada eskiyip atılana kadar sürekli ertelermisiniz?
Her gördüğünüzde turp lahan kabak gibi oluşumların aslında yenmeleri için yaratılmadığını düşünüp insannoğlu harbiden acayip,bi yolunu bulup bunları bile yenilecek kıvama getirmiş diye hayıflanırmısınız?
XOXOXOXOXO
Ben çok küçükken konuşamazken dilek taşını söylüyordum....BİLMECE.Bengü
Banu iyiki 2 tane göğsün var.....ÜÇ OLAN VARMI?..Murat Taşdemir.
Benimde sertimde serttir yani...SERTLER SERTİ.Banu Alkan
Ben dünyanın en güzel en temiz en titiz kadınıyım benim ayak parfümüm bile farklıdır..İşte bileğe kadar....AMAN YUKARI TAŞMASIN.Banu Alkan
Keçi değil ama koyun burcuyum ayy koçç....YENİ BURÇ.Banu Alkan.
Oh Beyaz oh Beyaz karagözüm seni selamlıyorum.HACİVAT...Seyirci
Nörolojik !!Ne demek o la ?Belden aşağı demek o.SEN ÖYLE BİL.İsmail Türüt.
Bize kısa mesaj gönderen 10 tüylü seyircimize tüy dökücü krem vereceğiz...YORUMSUZ.Hülya Aydın.
Ayakları kekeledi...KEKE AYAK..Tan Sağtürk.
Geçen hafta çok şaşırtıcı bir şeklide gözyaşlarım oldu...VAH VAH.Tan Sağtürk.
Söylediklerine dikkat et yandan kaçıyor...KİMİN Kİ.Huysuz Yonca ya
Konuşmalarım şaşırıyor...KONUŞMA ŞAŞIRMA SABRIMI TAŞIRMA..Uğurkan Erez.
XOXOXOXOX
BU CÜMLEYİ KİM SÖYLEMİŞTİR?
Yaşasın aspirin,kahrolsun alfasilin.Her fakirin cebinde bir aspirin varır fakat alfasilin yoktur
a-İbrahim Tatlıses
b-Mahmut Tuncer
geçen haftanın doğru cevabı İbrahim Tatlıses olacaktı.
XOXOXOXOX
YÜZ KİŞİYE SORDUK CEP TELEFONUNUZUN PİN KODU NEDİR?
%49 OOOO (Çalınma anında en kolay çözülecek kod)
% 31 Doğum tarihim (biraz uğraştırır şöyle bir 5 dakika)
%18 İstanbulun fethi(Allah sizi ne yapsın)
%02 N'apcan!?(yok canım kızma öylesine sorduk.Aferins zeki çocuklar zaten iki kişi :)
XOXOXOXOX
Dikkat ağaç ilaçlanmıştır.Yerseniz ölürünüz....Bahçe kenarında bir uyarı
Dikkat köpek vahşidir,aşısı yapılmadı....Bir villanın girişinde
Hade madam küri hadeee....Bindiğim taksinin şöförü,önümüzden geçen bayana.
Yemeyeceğim balığı satmam....Balıkçı Osman
Allahın dediği olur apartmanı....İzmir de bir apartman adı
XOXOXOXOXO
GAZETELERDEN
Yunusla evlendi....Yılın ilk absurdlüğü aferins.
Şişlide 150 kiloluk kapkaççı kıskıvrak....Kaçıncı adımda yakalandı acaba...üç... dört...beş...
İç giyim markası Wonder Bra göğüsleri iri göstermek üzere tasarladığı sütyenleri piyasadan toplama kararı aldı.Karar yeni modelin iki göğsün arasında yer alan şeridinin aniden kopup kullanıcıları mağdur bırakması sonucu alındı.....İçim acıdı ,yüreğim parçalandı?Allah kimseye böyle mağduriyet vermesin be...
XOXOXOXOXOX
REKLAMLAR
Tek süt krem peynir reklamında buzdolabında neden 4 adet dizilmiş tek süt krem peynirden başka bir şey yoktur?Sadece 4 adet peynir için koskoca buzdolabını çalıştırmak akıl karı mıdır?
XOXOXOXOXO
Hafta içi programım
pazartesi Derya gibi bayram çalışması version 2
salı bebeklik şapkam
çarşamba navajo crafts
perşembe mumlar
cuma kilimler,sepetler
cumartesi maybe take a day off
pazar pazar sayfası
Başka şubem yoktur.
ÖNEMLİ NOT:Yukarıda söylemeyi unuttum bu sayfa bir bant kaydıydı.Ve 5 saniye içinde kendi kendini imha etmişti.Siz okuduğunuzu mu sandınız ehi ehi?:)))