My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Monday, January 9, 2006

Teşekkürler:))))) İyiki varsınız:)))))LOVE YOU ALLLL:))

Sevgili Arkadaşlarım,
Hard disk arızası nedeniyle sizlerden bir hafta kadar (yok yahu tam bir hafta) ayrı kaldım.Çokkk özledim,vallahi:))))İlginize çok teşekkürler :))))Kurban Bayramınızıda kutluyorum.Sevgilerimle.
Şimdiii Bayram sayfamıza geçelim ne dersiniz:))))
BEYİN TRAMVAYI
Seyirci:Benim kızım küçükken beyin tramvayı geçirdi.
İkbal Gürpınar:Travması galiba...
Seyirci:Evettt,tramvası!!!
XOXOXOXOXO
BİR NEVİ OHA(PARDON)
Oya Aydoğan:Bayramda programın ne ?
Kıbrıslı Şarkıcı Ziynet:Kıbrısla flörtleşiyorum!!!
XOXOXOXOXO
ORTALARDA BİR YERDE(Arşiv)
Gülben Ergen:Evettt Ardahandan bir bayan arıyor...
Teldeki kişi:Gülben hanım ben stüdyodaki beyle evlenmek istiyorum..
G.E:Aaaa beyefendi bakın işte talibiniz çıktı....
Stüdyodaki bey:Ama ben İstanbuldayım hanımefendi;Ardahana çokk uzak..
G.E:Kolayı var canım Ardadahanla İstanbulun arasında Çanakkalede bi yerlerde buluşursunuz!!!
XOXOXOXOXO
NEDEN NEDEN NEDEN
Neden zarfın çoğulu zarflardırda harfin çoğulu harflar değildir????
Neden 1 dakikalık saygı duruşları 35 saniyeyi geçmez????
Neden insanlar arkadaşlarını gördüklerinde yanak yanağa verip ağızlarıyla öpücük sesi çıkarır?Bu karşı tarafı bir aldatma çabasımıdır?Neden öper gibi yaparda öpmez????
XOXOXOXOXO
Makarna kuşu.....MAKARNA&KUŞ...Ayşe Tüterin yemeklerinden birinin adı.Malum kuş gribi de gündemde hoş bir specialite olur:))))
Sevgili baldızım Hatice ,sana nasıl aşık olduğumu biliyorsun.Keşke ablanı değil seni alsaydım....AH KEŞKE....Bir müzik kanalına seyircinin yolladığı mesaj.
Ev alma komşu seç....UYARLAMA...Uğur Dündar.
XOXOXOXOXO
MAHMUT TUNCER KÖŞESİ:)))
Sen evleneceğin zaman topluluk içindemi evlenirsin yoksa teke tekmi?GÜZEL BİR SORU:)))Mahmut bey ankaralı turguta soruyor
2obin gün kaç yıl eder hesaplayın!!!(5 saniye sonra)30 yıl.TEBRİKLER....
Ulen ne insan adammışsınız....İNSAN ADAMI....Serdar Ortaça....
Ya ayvayı yiyeceğiz yada bu işten vazgeçeçeğiz....YE VALLAHİ....Ayva çiçek açmış şarkısı için karar verme aşamasında....
XOXOXOXOXO
Son günlerde Banu Alkan ve sevgilisi Murat Taşdemir hayli popüler Banu hanım Murat Taşdemirle barışma turlarında işte yakaladıklarımmm:))))
Banu Hanım:Seninle tek şartla barışırım,Tüm Türk Hava yolları uçaklarının (dikkat arkadaşlar tüm filodan bahsediyor)ve Singapur hava yolları uçaklarının (neden Singapur onu çözemedim ama dikkat ettimde Banu hanım egzotik şeylere pek bir meraklı:)))Örnek Ananas ,kivi,mango meyveleri:)))Alt gövdelerine Seni seviyorum ve I love you ,ve seni seviyorumun tüm dillerde söylenişini yazdıracaksın:))Ben burada giriyor ve PEH PEH diyorum....Vede resimlerimizi koyduracaksın....
Murat Taşdemir :Eeeee tamamda uçak havalanınca küçülür onu ne yapacağız.VALLLAHİ TEBRİK ETTİM MURAT BEYİ NE ZAPTAMA AMA:)))))
XOXOXOXOXO
ESPRİNİN HASI
Banu Alkan:Sana kıyamıyorum
Murat taşdemir:Kıyamıyorsan kuşbaşı yap....
XOXOXOXOX
MENÜYE GELDE BEN ŞÜPHELİYİM:))))
Kalkan fırında ve Jumbo karidesli pilav.....Banu hanımın Murat beye yaptığını söylediği yemekler hoş yemek yapmak bir yana ekmek kızartırken evi yaktı:)))))
XOXOXOXOXOX
NOTER ONAYLI
Yalının merdivenlerinde sana 24000 kere seslendim.Murat Beye....
XOXOXOXOXOX
TÜRK TELEVİZYONLARINDA UNUTULMAYAN ANLAR
Eurovision şarkı yarışması finalinde,Sertap Erenerin Ukraynalı Ruslanayı tebrik etmek üzere sahneye çıkma teşebbüsünde bulunduğu an ayakkabısının serçe parmağı kalınlığındaki topuğunun tabandaki mazgalımsı şeye sıkışması panik olan Sertapın ayakkabısının ayağından çıkması ve bir görevlinin kaplan gibi atılıp ayakkabıyı takıldığı yerden çıkararak Sertapa jet hızıyla tekrar giydirmesi:))))))
XOXOXOXOXOX
GAZETELERDEN BİR BİLİM HABERİ
Avustralyada öğretim üyesi Doçent dr.D. Unutmaz kurbağa terinin AIDS virüsünü yok ettiğini ortaya çıkardı..İyide böyle bir buluş nasıl oluyor anlamak zor...Lan:)))dur şu kurbağayı bir terleteyim .O teride AIDSli birine süreyim.Bakayım ter AIDSe iyi gelecek mi diye düşünmek ne menem bir acaip meraktır?????
XOXOXOXOXO
Tekrar iyi bayramlar herkesi ayrı ayrı ziyaret edeceğim artık engin yorumlarıma da tekrar kavuşacaksınız özelllikle tığ ile ilgili:)))))Korkun benden bu bir hafta süresince biriktirdiğim yorum gündemimle bloglardayımmmmm:))))))Yapacağım absurd yorumlardan korkmuyorummmm:)))))Şımardımmmm işte beni o kadar çokkk sevmeyin yawwwww:))))
GÜLE KALIN VEDE İYİ BİR BAYRAM GEÇİRİN:))))))
Sevgili Beyhana not:Beyhancım bloğun can't open file:visitor MYT (errno:145 )gösteriyor bayramını kutlayamadım buradan kutluyorum umarım çözülür:)))Sevgilerimle:)))