My photo
Well-mannered attitude and social minded outlook :))I normally be reluctant to make a stand with an outlandish idea or draw attention with an unusual outfit or hair style. 21 yesterday,21 today,21 tomorrow :)) If I am in danger of lives' weight and self- image issues .I respond these negative urges in a completely different way crushing them:))

Sunday, November 20, 2005

Babasının aslanı GRRRR!!! Annesinin kuzusu MEE! MEE! MEE!!

Odaklanın lütfen yeşil ve mavi spirali görüyormusunuz? İkisi aynı renk olabilirmi?
Çok yaklaşmayın girdapp kapabilir:))))
XOXOXOXOX
DENEMESİ BEDAVA
Kenan Işık:Bugs Bunny adlı karakter hangi hayvandır?
Yarışmacı:Ördek
K.I:Yalnış!!
Yarışmacı:Kaz
K.I:Yalnış!!(bu arada kendiside parmak yanakta hmmm pozisyonunda)
Yarışmacı:Tavuk
XOXOXOXOX
DEĞİL GİBİ
Metin Uca:Vücudumuzdaki en küçük üç kemik hangi organımızda bulunur?
Yarışmacı:El!!
M.U:Doğru cevap kulak olacaktı...
Yarışmacı:(kulak memesiyle oynayarak) Öylemiymiş pek çıkartamadım ben
XOXOXOXOX
BEKLENMEDİK CEVAP
Serap Ezgü:Evliyken başka bir kadınla yaşamaya başlamış ve karınızı terk etmişsiniz,
bu nasıl bir duygu?
Konuk Adam:Çok güzel bir duygu!!!!
XOXOXOXOX
MÜŞTERİ HİZMETLERİ BOMBALARI(KOMİK AMA GERÇEK)
-Meraba Ben Baturcan nasıl yardımcı olabilirim?
-Benim telefonum kemerde çekmiyor...
-Bi saniye bekleyin bilgisayardan kayıtlara bakalım...
-Fethiyedeki hatlarda bir problem gözükmüyor ...
-Ne Fethiyesi kardeşim,pantolon kemerinden bahsediyom ben...telefonumu kemere
takınca çekmiyo....
XOXOXOXOX
TÜRK TELEVİZYONLARINDA UNUTULMAZ ANLAR
Şans kapıyı çalınca adlı programda (bayağı eski) sağır dilsiz yarışmacıya buz dağı
misali hostes kızımızın ısrarla gong çalınca başlayabilirsiniz demesi ve adamın derdini
anlatma çabaları.
XOXOXOXOX
ENTERASAN WİNDOWS MESAJLARI
1-Windows XP defter bilgisayarlar için kusursuzdur.YA SİLGİLER İÇİN NASIL?
2-Bilgisayarınız normalden de hızlı çalışıyorsa bazı programları kapatmayı deneyin.KAPATTIM
GİTTİ
3-Bilinmeyen içinde bilinmeyen bir hata oluştu.Bilinmeyen şimdi kapatılacak.KAPAT BAKALIM
XOXOXOXOX
Esra hanımla başa baş reklamlara gidiyoruz.YAPIŞIK İKİZLER.Mahmut Tuncer.
Daha aç karnayım birde tok görsen.MAŞALLAH.Mahmut Tuncer.(Esra Ceyhanın ne güzel okudunuz lafı üzerine)
Biz İbrahim Tatlısesle Kuzu sarmasıydık.LAMB WRAP.Mahmut Tuncer.
Tüm mektuplarınızın noktasına virgülüne kadar okuyorum.NASI YANİ.İpek Tanrıyar
Bu liposuction la alınan yağlarla köftemi yapıyorsunuz yoksa kavurmamı?EWWWW NE KOMİK.
İkbal Gürpınar konuk doktora
Gelen giden kişiler gelip gittikleri için gelen vatandaşları rahatsız ediyorlar....HİÇ HOŞ DEĞİL.
Atv haberde bir muhabir.
En şiddetli hobiniz nedir?EN DİYORUM EN .Kuşum Aydın
İnanılmaz bir şekilde kendinizin gözyaşlarını sıktınız...SIKAMAN.Kuşum Aydının programında bir teyze kuşum Aydına söylüyor.
XOXOXOXOX
Tikkat dalga girebilir...Bir sahil restoranda cama yapıştırılmış uyarı.
15 dakikadan fazla ziyaret etmeyiniz taş düşebilir...Sümela Manastırındaki uyarıcı levha.
Balık ve hamsi bulunur....Bir balık restoranı kapısında.
Kamufle oldum kendime....Ağacın altında oturan otopark görevlisi arkadaşına sesleniyor.
Suya girme ölürsün....Bir derenin girişindeki uyarı.
Santral ormanı.C-nbcede yayınlanan akla ziyan central park çevirisi.
XOXOXOXOX
SÜRÜNDÜREN DİYALOGLAR 1
-Aşık olmak günahmı?
-Niye soruyorsun?
-Sen amerikalısın ,bilmen gerek...(Geçen haftalarda tv de oynayan bir amerikan filminden)
XOXOXOXOX
UZAY HABERİ
2014 te bir göktaşı dünyaya çarpabilir..
Ben:Mars ,Marduk,Göktaşı...Ne bu yaaa ... Durdurun Dünyayı inecek var...
XOXOXOXOX
ÖNEMLİ HABER
Nevşehirin ürgüp ilçesinde mamut fosili bulundu.
Ben:Asmalı Konakın devamı gelebilir.Seymen Ağa Jurassic Parkta.
XOXOXOXOX